Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שלישי - 06.10.2020

גדי

אף שנדמה לכם שהכל ברור ושיש לכם את כל התשובות, המניפולציו­ת שאתם מפעילים לא ממש עובדות. ייתכן כי מה שבעבר פתח דלתות, גורם להן להיסגר היום. הבחירה בין חיי חברה ובין מערכת זוגית מתחדדת.

דלי

ציות לנורמות ולמוסכמות זה לא משהו שמתאים לכם. חוסר היכולת להיות קונפורמיסט­ים גורם לכם לנקוט צעדים שנראים לאחרים חסרי היגיון. חוסר היציבות נובע מכמה רעיונות במקביל שרצים לכם בראש.

דגים

אתם מתרוצצים יותר מדי, אבל לא במקומות הנכונים. נסו להתכוונן ואז צפו לשינוי חיובי בכיוון הרומנטי. תסכולים מהווים הזדמנות להתפתחות אישית. בדקו אפשרויות שונות מהמקובל במקום להרגיש קורבן לנסיבות.

טלה

מתח מוסתר מבעבע מתחת לפני השטח. מסרים סותרים מגיעים מאנשים הקרובים אליכם. אתם קצת מבולבלים. מערכת יחסים לא בריאה עם חבר/ה על סף סיום. מישהו ש"גיליתם" בזמן האחרון מנסה להתקרב אליכם.

שור

החששות שלכם מתבדים. פרויקט גדול יוצא לדרך בתנאים שנוחים לכם. אתם במצב רוח מרומם עקב ההישגים האחרונים. אדם שבשמו מופיעה האות מ"ם מפתיע לטובה. מצבכם הכלכלי משתפר ואתם מתכננים חופשה.

תאומים

הכללים שקבעתם לעצמכם בעבר לא כל כך עובדים. אירועים שמתרחשים במהירות מסחררת גורמים לכם לשנות את דעתכם בנושאים חשובים. אתם עסוקים בפתרון בעיות אישיות. השתמשו ביצירתיות שלכם.

סרטן

אתם חשים נחת וסיפוק. עם קצת מאמץ אפשר לסחוט מכם הודאה נדירה שאתם מאושרים. אתם מצליחים להיצמד להווה. התוצאה ברורה מאליה: הזוגיות בפריחה. בעבודה, המצב סביר אבל משעמם לכם.

אריה

מצב הרוח שלכם חיובי. מתחשק לכם להתעסק בכל מה שקשור ליצירה וליצירתיות, בין שמדובר בהכנת ארוחת גורמה ובין שמדובר בעיסוק אמנותי כלשהו. בתחום הרומנטי קשרים קיימים מקבלים ממד של עומק.

בתולה

יש מישהו שאתם לא בטוחים לגבי רגשותיו כלפיכם. נדמה לכם שהמצב לא בשיאו אבל למעשה, מחכה לכם היום, בדיוק מאותו הכיוון, הפתעה נעימה. אתם מוזמנים להיפטר מכל הפחדים והחששות שלכם.

מאזניים

צפוי יום הפכפך. אתם מסופקים בתחום הזוגי, אך בקריירה יש מי שגורם לכם להתרגש ולהתבלבל ולא בוחל בשום אמצעי כדי לשמר מצב זה. לפני שאתם מגיעים לנקודת אל־חזור כדאי לחשוב פעמיים.

עקרב

אתם עושים מאמצים גדולים לעמוד בכל ההתחייבויו­ת שלכם ומצליחים בכך. צפו לשינוי בתחום הפיננסי. התפתחות במצבו של מישהו שנמצא בחו"ל עשויה ליצור אווירה מתאימה לחידוש עסקה רדומה.

קשת

אנרגיה מאתגרת במיוחד מגיעה אליכם ולא פלא שצפויה תחושה של חוסר מנוחה. אתם עסוקים בנסיעות, מה שמתאים למצב הרוח הסוער שלכם. בגלל התוקפנות שנמצאת ברקע, עליכם להיזהר שלא לפגוע באחרים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel