Israel Hayom

"מקווים שכולם ייצאו שליליים"

בנבחרת ממתינים לתוצאות בדיקות הקורונה שעברו השחקנים בגלזגו: "בינתיים אף אחד לא דיבר על תסמינים" ● דאגה בהפועל ב"ש: אחרי שמאמן השוערים נדבק בנגיף, שחקנים דיווחו על חום וחולשה ● שחקני חדרה ומכבי פ"ת הוצאו לחל"ת

- ליאב נחמני ושי ארצי

שחקני נבחרת ישראל עברו אמש בגלזגו בדיקות קורונה לקראת המשחק מול סקוטלנד ביום חמישי. "אנחנו מקווים שכל התוצאות שליליות", אמרו שחקנים בנבחרת, "זה ייתן לנו ראש שקט להתכונן למשחק. בינתיים אף אחד לא דיבר על תסמינים, כולם בסדר, רק הראש חושב לפעמים והמשפחות דואגות שהכל בסדר".

בשורה חיובית אחת כבר התקבלה בסקוטלנד, כאשר מנור סולומון נמצא שלילי לנגיף בבדיקה שעבר במסגרת קבוצתו, שחטאר דונייצק. סולומון הצי טרף לחבריו שמתכוננים למשחק והוא יפתח בהרכב של וילי רוטנשטיינר.

מסתמן שגם אייל גולסה יפתח בקיי שור לנוכח חסרונם של דן גלזר ודור פרץ. "בלי קשר לחסרונות, גולסה הוא שחקן בכיר וראוי לפתוח בהרכב", הבהירו בצוות המקצועי. ביברס נאתכו ישלים את מרכז הקישור.

בחוד צפויים לפתוח ערן זהבי ומואנס דאבור, ובשער מובטח מקומו של אופיר מרציאנו, שנמצא בכושר מצוין ומשי חק בליגה הסקוטית עם היברניאן. גם בהגנה רוב המקומות בי11 כבר סגוי רים. אלי דסה יתפקד כמגן ימני, חאתם עבד אלחמיד, איתן טיבי ולואי טאהא צפויים לשחק, וההתלבטות כרגע היא לגבי אוראל דגני וסאן מנחם.

"ההחלטה התקבלה בהבנה"

צרות הסגר הנוכחי של קבוצות ליגת העל ממשיכות להיערם, ואתמול הודיעו הפועל חדרה ומכבי פ"ת על הוצאת השי חקנים לחל"ת. במקרה של חדרה מדוי בר גם בעובדי הצוות המקצועי ובעובדי המועדון, שם הבהירו כי "הפגיעה הכסי פית תהיה מזערית" וכי "כל האופציות נבדקו לפני שהתקבלה ההחלטה". כמו כן, נמסר מחדרה כי "ההחלטה התקבלה בהבנה בקרב השחקנים ואנשי הצוות".

כאמור, אל חדרה הצטרפה בהמשך היום גם פ"ת, שם קיבל את ההחלטה היו"ר אבי לוזון משתי סיבות: העובי דה שקבוצתו, כמו שאר הקבוצות, טרם קיבלה כספים ממשרד האוצר במסגרת רשת הביטחון הכלכלית שהובטחה להן, והודעת הטוטו על עצירת כספי השיווק.

בפ"ת הבטיחו לשחקנים שאם האימוי נים יתחדשו עד לתחילת השבוע הבא, החל"ת יבוטל והם לא ייפגעו כלכלית.

רמזי ספורי יישאר בב"ש?

דאגה גדולה בהפועל ב"ש לקראת בדיקות הקורונה שיעברו כלל שחקי ני המועדון ואנשיו היום. אחרי שמאמן השוערים גילי בן נחום אובחן כחיובי לנגיף, התלוננו אמש שחקנים רבים על תסמינים כגון חום וחולשה בכל הגוף.

גם אנשים בצוות המקצועי שהיו במגע ישיר עם בן נחום דיווחו על תסי מינים ועוררו את דאגת ההנהלה והצוות הרפואי. רק לאחר קבלת תוצאות הבי דיקות מחר יוחלט על המשך הצעדים. ברקע, בבירת הנגב מתכוננים למשחק הראשון בשלב הבתים של הליגה האירוי פית בעוד כשבועיים וחצי.

בנושא אחר, המאמן יוסי אבוקסיס מעוניין לעבות את הסגל בעוד שחקן או שניים לקראת המשחקים באירופה. כרגע התקציב לא מאפשר החתמה של שחקנים נוספים ונראה כי רמזי ספורי, שכבר היה בדרך החוצה מאחר שסיי רב לקצץ בשכרו כפי שהתבקש, עשוי להישאר. עם זאת, ספורי יצטרך להתי גמש וללכת לקראת המועדון.

דור ג'אן עובר לפורטוגל

ליגת העל בכדורגל ממשיכה לייצא שחקנים לאירופה, ואתמול היה זה תורו של דור ג'אן להצטרף לרשימת הלגיונרים. ג'אן חתם לשלוש עונות בפאסוס דה פריירה מהליגה הראשוי נה בפורטוגל, והפך לישראלי השלישי אי פעם בליגה הפורטוגלית אחרי אלי אוחנה ואילן בכר.

בני יהודה, שנענתה לבקשת החלוץ להגשים חלום ולצאת לשחק באירופה, תרוויח כי001 אלף יורו ממכירתו. נוסף על כך, בהסכם בין המועדונים נקבע כי לכתומים תהיה זכות ראשונים על החלוץ בישראל.

לאחר החתימה אמר השחקן: "הגעי תי לבני יהודה לפני שנתיים ומהרגע הראשון כולם נתנו לי הרגשה של בית, חום, אהבה ותמיכה בלתי מתפשרת. זה הזמן להיפרד ולומר תודה לכולם. תודה על רגעים שחקוקים בלב ובראש, אשר ילכו איתי עד היום האחרון. עזרתם לי להגשים חלום ילדות, שהיה לי למטרה מהיום שעליתי על הדשא בגיל .7 תודה רבה לכולם על הכל".

מכבי ת"א: הרננדס חתם

אחרי שהתחזקה בחלוץ זר, החתיי מה אתמול האלופה מכבי ת"א גם את הבלם הספרדי לואיס הרננדס.

הרננדס, בן ,31 שיחק במלאגה בשי לוש העונות האחרונות ויכול לשחק גם בעמדת המגן הימני. הוא חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת ויירשם לשלב הבתים של הליגה האירופית.

הפועל חיפה. החלוץ קייס גאנם סיכם עקרונית וממתין לאישור של יואב כץ כדי לחתום.

 ??  ?? שון וייסמן באימון הנבחרת בגלזגו. "בינתיים כולם בסדר"
שון וייסמן באימון הנבחרת בגלזגו. "בינתיים כולם בסדר"
 ??  ?? דור ג'אן. "תודה לבני יהודה על רגעים שחקוקים בלב"
דור ג'אן. "תודה לבני יהודה על רגעים שחקוקים בלב"
 ?? צילום: מכבי ת"א ?? לואיס הרננדס
צילום: מכבי ת"א לואיס הרננדס

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel