Israel Hayom

הלונה פארק המקורה הגדול במזה"ת ייפתח במישור אדומים

- היאלי יעקבי הנדלסמן

קבוצת "קאס גרופ", המקימה במישור אדומים את "מג'יק קאס", הלונה פארק המקורה הגדול במזרח התיכון, תרכוש מחברת ‪Larson Internatio­nal‬ את רכבת ההרים החדשנית "פייר בול".

מדובר ברכבת הרים 360 מעלות, הנמצאת רק בארבעה פארקים ברחבי העולם, ביניהם בפארק ה ‪Six Flags‬ בקליפורניה, בארצות הברית.

מדובר בהשקעה של 12 מיליון שק לים. בחברת ‪Larson Internatio­nal‬ אומרים כי מדובר באטרקציה מלהיבה במיוחד, שאנשים מגיעים אליה מכל רחבי העולם.

הרכבת היא בגובה של 32 מטרים והיא חשמלית לחלוטין, כלומר, שקטה וירוקה. הרכבת נוסעת הלוך וחזור ומסתובבת סיבוב מלא של 360 מע לות. תוך כדי נסיעה, הנוסעים חשים ברעידות. מדובר בטכנולוגיה חדשה, דבר המגביר את הריגוש. הרכבת מגי עה למהירות של 100 קמ"ש, עושה 10 סיבובים בדקה ונסיעה בה אורכת 3.5 דקות. תוך כדי נסיעה נכנסים למנהרה, שם חווים פלאשים של כדורי אש מדומים.

כפי שדווח ב"ישראל היום", הלונה פארק ישתרע על פני שטח של כ 12 דונם ומעוצב בהשראת ספינת חלל עם כיפת זכוכית בקוטר של 70 מטר. זאת, בהשקעה של כ 150 מיליון שק לים. הלונה פארק יכלול למעלה מ 30 מתקנים ואטרקציות, ביניהן רכבות הרים, קרוסלות, חדרי משחקי ארקייד, משחקי מציאות מדומה, חדרי בריחה

ועוד. הפתיחה מתוכננת ליולי .2021

"את המג'יק קאס ניתן להשוות לפארקי שעשועי בסגנון דיסניל נד, ‪Six Flags‬ והפארקים הגדולים בארה"ב ובאירופה" אומרת פנינה רווח, מנכ"לית קאס גרופ. "מעבר לכך שחשוב לנו להביא מתקנים ומשחקים בסטנדנט הכי גבוה והכי עדכני שיש, חשוב לנו גם להשקיע במתחם כולו. מתוכננת להיבנות קומת מסעדות ייחודיות, שבה כל מסעדה מאופיינת בסממנים מעולם המשחק, האגדות, הילדים, בדומה לפארקים אחרים בעו לם. הפארק יכיל יותר מ 5,000 מט רים של מסחר, אשר מיועדים לחנויות למוצרי ילדים. אחד היתרונות המרכ זיים של מג'יק קאס הוא היותו פארק מקורה, שיכול לפעול בכל מזג אוויר".

לשאלה האם צפוי עיכוב לפתיחת הפארק בשל הקורונה ענה חנוך קאס, הבעלים של קאס גרופ: "יתכן כמובן שיהיה עיכוב במועד הפתיחה המתו כנן של מג'יק קאס, אבל אני מעריך שהוא לא יעלה על חצי שנה".

 ?? צילום: אנריקו סגרה ?? מג'יק קאס
צילום: אנריקו סגרה מג'יק קאס

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel