Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

גדי

זהו יום שמתאים לבילוי בחוץ, אבל כדאי שתכינו מראש תוכניות חלופיות אם התוכניות ישתבשו ואולי יתבטלו. העיקר שאת הערב תבלו בחברה טובה. לפנויים יש סיכוי להכיר מועמדים לקשר זוגי.

דלי

אתם מצפים לקבל קצת יותר פרגון מאנשים קרובים ומתאכזבים כשזה לא קורה. היזהרו מתגובת שרשרת לא נעימה. נסו להתעלם מתחושת חוסר התקשורת. בסך הכל שום אסון לא קרה. להיעלב זאת בחירה אישית.

דגים

אתם מוקפים חברים ואנשים שאתם אוהבים, אך יחד עם זאת אתם מלווים בהרגשה שיש לכם צורך בקצת שקט. זה לא קל, בעיקר בשל העובדה שאתם רוצים הכל בלי להתפשר על דבר.

טלה

מצב הרוח רומנטי ובכל זאת פה ושם יש קצת חיכוכים עם בני הזוג. באמת לא נורא. לא צריך לקחת ברצינות תהומית כל מילה שנאמרת. תזרמו ואל תתעקשו על כל דבר. קבלו את השינויים ברוח טובה.

שור

קחו מנוחה ממצב הרוח הסוער שתקף אתכם. חוסר היציבות דוחף לעשות מעשים שעלולים לסבך בצרות, בעיקר בתחום האישי. אל תיכנעו ליצר ההרס העצמי שלפעמים משפיע. שמרו על עצמכם והיו דיסקרטיים.

תאומים

זיכרונות לגבי אקס מיתולוגי מתעוררים ומזמנים הרהורי חרטה, למרות שבעיקרון אתם שלמים עם סיום הקשר. נסו לבדוק מדוע זה קורה בעיתוי הנוכחי. הרי לא ביליתם את מרבית הזמן בפסגת האושר.

סרטן

התבוננות מעמיקה במה שעובר עליכם לאחרונה יכולה להאיר את דרככם לעתיד טוב יותר. היום ברור לכם יותר מה אתם רוצים. שיחה עם יועץ מנוסה יכולה לקצר תהליכים, אך גם לבד אתם כבר בדרך הנכונה.

אריה

הקשר הרומנטי שאתם בוחנים נראה אולי מבטיח, אך יידרש זמן כדי לוודא את רצינותם של הנוגעים בדבר. קחו את העניינים בפרופורציו­ת המתאימות. לתת אמון זה נפלא, אולם אל תתחייבו לשום דבר.

בתולה

מצב הרוח שלכם משתפר. התחושה שיש מישהו שמבין על מה אתם מדברים, מתחזקת ומעלה את מפלס הביטחון העצמי. חלוקת תפקידים מחודשת וברורה תשפר את תפקודכם בעבודה. בתחום הזוגי צפוי שיפור.

מאזניים

קשה לכם להתרכז והדברים לא מסתדרים כהרגלכם. אתם חייבים לנסות להתמקד. דווקא היום יעלו על הפרק נושאים שבהם תידרשו לגלות החלטיות ונחישות. למרות העיתוי הגרוע הכל יעבור בשלום.

עקרב

קשיים צפויים בעבודה בגלל סיבות שאינן תלויות בכם. תקלות וקלקולים של מכשירים וציוד מסבכים יותר את המצב. אתם שוקלים מהי הדרך הנכונה להתמודד ותוהים אם יש לכך משמעות מעבר לגלוי לעין.

קשת

תחושת הביטחון שלכם מעורערת ואתם חשים שעתיד לקרות משהו דרסטי. תשומת הלב שלכם נדרשת בכמה תחומים וקשה לכם לפצל את האנרגיות בצורה יעילה. קשר הרסני שבו הייתם מעורבים מגיע לסיומו.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel