Israel Hayom

"נתקענו עם קונטה והוא נתקע איתנו"

לפני כמה שבועות התבקש אנטואן קונטה להשיב לבית"ר ירושלים 200 אלף שקלים שנכנסו לחשבונו בטעות - ובתגובה שבר קיר גבס וניסה לתקוף את היו"ר אוחנה ● למרות כל זאת, הצרפתי ימשיך בבית וגן

- שי ארצי

בכל קבוצה בעולם, בכל ענף ספורט, היו מעיפים מייד שחקן שמנסה לתקוף את יו"ר המועדון, כפי שניסה אנטואן קונטה לעשות לפני כמה שבועות לאלי אוחנה, אבל במציאות של בית"ר ירושלים - הם לא ממש יכולים לעשות זאת.

בקצרה: ימים בודדים לפני שה מריא קונטה לצרפת, הוא התבקש על ידי ההנהלה להשיב סכום של 200 אלף שקלים מביטוח הלאומי, שהופקד בחשבון הבנק שלו אך היה מיועד להיכנס לקופת המועדון. בתגובה לכך המגן סירב בתוקף, השתולל בחדרו של אוחנה, הש ליך חפצים, צרח, קילל, שבר קיר גבס, ובשלב מסוים אף נעמד מול אוחנה עם הראש לכיוונו בתנו עה מאיימת - עד שאחד מעובדי המועדון נאלץ לחצוץ ביניהם. "זו היתה סיטואציה מפחידה מאוד", הודו בבית"ר.

קונטה טס לצרפת לאחר שהובהר לו כי הסכום הכולל יקוזז לו משתי המשכורות )חצי כבר קוזז( ובידיעה שסיים את דרכו בבית"ר ירושלים. הוא אמור היה למצוא לעצמו קבו צה ולעבור, אך ההצעות עליו היו נמוכות מאוד, והצוות המקצועי של הקבוצה ביקש כעת שיחזור לק בוצה באופן מיידי. מקורב לראשי המועדון אמר: "אנחנו נתקענו עם אנטואן קונטה, והוא נתקע אית נו. אף אחד לא רצה שהוא יישאר בקבוצה, זו ברירת מחדל".

גל שחרורים נרחב

הירושלמים הודיעו על גל שח רורים של שחקנים בכירים, אבל הם בדרך להיתקלות במכשולים רבים מול רובם מבחינה כספית. חנן ממן קיבל הודעת שחרור ולא אמור לה ערים קשיים. לעומתו, דיוגו ורדא סקה, שביקש לעזוב כדי להיות קרוב למשפחתו, קיבל הודעה שלא ימשיך ודורש פיצוי של כ 100 אלף יורו.

שלומי אזולאי, שתקופה ארוכה רוצה לעזוב, קיבל הודעת שחרור, אבל אין לו כוונה לעזוב עד שימצא קבוצה. גם אם תימצא כזאת ותנאי השכר לא ישביעו את רצונו, הוא עשוי לדרוש השלמה מהירושלמים. דן איינבינדר ואור זהבי קיבלו הוד עה על כך שהם יכולים לחפש לע צמם קבוצה, אך בשלב זה דורשים שיכבדו את החוזים שלהם.

גל השחרורים המדובר נועד כדי שבית"ר תוכל לעמוד בדרישה של משרד האוצר )קיצוץ של 20 אחו זים בתקציב שכר השחקנים והמא מנים(, זאת כתנאי לקבלת הכספים מרשת הביטחון הכלכלית.

בני יהודה. הקבוצה הודיעה על החתמתו של פאדי נג'אר ממכבי ת"א. הבלם בן ה ,22 שבעונה שעב רה שיחק בבית"ר ת"א/בת ים, ישחק בשלוש השנים הקרובות בכתום.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? קונטה )מימין(. "זו היתה סיטואציה מפחידה מאוד"
צילום: אלן שיבר קונטה )מימין(. "זו היתה סיטואציה מפחידה מאוד"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel