Israel Hayom

אושפיזין בסלון: הופעות האורח הטובות בטלוויזיה

בימים אלה, שבהם אסור להתארח או לארח בסוכה, נזכרנו באורחים מסוג אחר: כוכבים שעשו הופעות אורח בסדרות אמריקניות ● ממייקל ג'קסון ועד לדונלד טראמפ - רבים הגיחו להופעות אורח בסדרות שונות ● דודי כספי בחר את עשר ההופעות הזכורות ביותר

-

אד שירן "משחקי הכס" )2017(

1 כאילולאהספ­יקההתרעור מת של המעריצים על כך ש"משחקי הכס" מרחה את הזמן בשתי העונות האחר רונות והמקוצרות שלה (ועוד לפני האכר זבה מעונת הסיום), בפרק פתיחת העונה השביעית הגיח להופעת אורח הזמר הבר ריטי אד שירן, אחד הכוכבים הגדולים בשמי המוזיקה בעשור החולף - ומייד עורר סערה.

שירן הוזמן על ידי יוצרי הסדרה להופיע בסצנה לצד מעריצתו מייזי וויליאמס, שגילמה את אריה סטארק, ובה גילם חייל של צבא לאניסטר בשם אדי, בעל כישרון שירה. הגחמה המתחנפת הזאת התקבלה בזעם בקרב צופים רבים שהשתלחו בשירן ברשתות החברתיות וגרמו לו למחוק את חשבון הטוויטר שלו.

בפרק פתיחת העונה השמינית נודע כבדרך אגב כי אדי נהרג ממכת אש מאחד מדרקוניה של דאינריז, בקרב שלה מול ג'יימי לאניסטר. לפחות דבר אחד ריצה את הצופים בעונה האחרונה.

טיילור סוויפט "הבחורה החדשה" )2013(

2 הופעת אורח קצרצרה שזר כתה דווקא להצלחה היתה זו של נסיכת הפופ האמר ריקנית טיילור סוויפט בפרק סיום העונה השנייה של הסדרה הקומית "הבחורה החדשה" בכיכובה של זואי דשנל. ביוזמת היוצרת, ליז מריוות'ר, סוויפט הבליחה ממש לרגע קצר ברגע השיא של הפרק, שבו אחת הדמויות משנה את דעתה באמצע טקס החתונה שלה. הדמות מבשרת לחתן המיועד שלה שהיא מאוהבת בגבר אחר, אלא שאז מתברר שגם לחתן יש אהבה מעברו שיושבת בין המוזמנים, בחורה בשם איליין, שאותה מגלמת סוויפט. איליין קמה ממקומה בהתרגשות ונסחפת עם החתן החוצה אל האופק. אגב, בעקבות סוויפט התאר רח מאוחר יותר בסדרה גם הזמר המנוח פרינס בתפקיד עצמו.

אדל "בטי המכוערת" )2009(

3 כמה שנים לפני שהפכה לדיוות על ולאחת הזמר רות הכי אהובות ורר ווחיות בעולם, אדל הופיעה בעונה השלישית של הדרמה הקומית "בטי המכוערת" - רימייק אמריקני לטלנובלה קולומביאני­ת (שזכתה גם לעיבוד מקומי בישראל). אדל הופיעה בתור עצמה בתקופה שבה הוציאה את אלבום הבכורה שלה והיתה תגלית טרייה. חברת התקליטים שלה עבדה קשה כדי להכיר אותה לקהל וסידרה לה הופעת אורח בטלוויזיה.

על הדרך נתפר במיוחד גם קו עליר לה לאותו פרק, שבמסגרתו אדל מבר צעת שיר מהאלבום במהלך צילומי קמפיין שעליו עובדת הגיבורה בטי (אמריקה פררה).

ג'ים קארי "המשרד" )2011(

4 הכוכב הקומי ג'ים קארי הבליח משום מקום בפרק סיום העונה השביעית של הסדרה הקומית "המשר רד". זה קרה מייד לאחר עזיבתו של מנהל המשרד, מייקל סקוט (סטיב קארל, שפרש מהסדרה). הפרק כלל הופעות אורח רבות של מרואיינים פור טנציאליים שמגיעים להיבחן לתפקיד המנהל הבא של סניף חברת הנייר בפר נסילבניה. בהם בלטו ריקי ג'רבייס, שהוא היוצר של "המשרד" הבריטית, ריי רומנו מ"כולם אוהבים את ריימונד", ג'יימס ספיידר מ"הרשימה השחורה" ואפילו איל ההון וורן באפט. קארי גילם אדם תימהוני שסיפר למצלמה כי הגיע להתראיין לתפקיד בעיצומה של חופר שה משפחתית באגם, שם נוטים אנשים להיעלם.

בראד פיט "חברים" )2001(

5 עם תואר של אחד הסיר טקומים הפופולריים בכל הזמנים, ל"חברים" יש רזומה מפואר גם בתר חום תפקידי האורח. בין הכוכבים שהר בליחו בסדרה לתפקידים קצרצרים אפשר למנות את ג'ורג' קלוני, סוזן סרנדון, וינונה ריידר, רובין וויליאמס, בילי קריסטל, שון פן, ברוס וויליס (שגילם במשך כמה פרקים את אביה של חברתו הצעירה של רוס), ג'וליה רוברטס (שהיתה אז בזוגיות עם מת'יו פרי, שגילם את צ'נדלר) וברוק שילדס.

אבל נראה שהופעת האורח הכי נור צצת ומדוברת ב"חברים" היתה זו של בראד פיט הלוהט, שהיה אז בעלה של כוכבת הסדרה, ג'ניפר אניסטון (שגיר למה את דמותה של רייצ'ל). פיט גילם חבר ילדות של מוניקה ושל רוס שמאז ומתמיד תיעב את רייצ'ל ואף הפיץ עליה שמועה זדונית. פיט אף היה מור עמד לאמי על הופעת האורח הזו.

שר "וויל וגרייס" ‪)2002 ,2000(‬

6 מי שחיבבו במיוחד את גימיק אירוח הכוכבים היו יוצרי הסיטקום "וויל וגרייס". בסדרה הקומית שחגגה את תרבות הלהט"ב התארחו עשרות מפורסמים, ובהם אגדות פופ כמו ג'נט ג'קסון, בריטני ספירס, ג'ניפר לופז ואפילו אלטון ג'ון.

גולת הכותרת היתה הופעת האורח של שר, שהתארחה בעונה השנייה של הסדרה. קו העלילה שנכתב היה קשור לכך שג'ק (שון הייז) מעריץ גדול של שר. לאור התגובות החיוביות על הופר עתה בסדרה, הזמרת הוותיקה הפציעה בשנית בפרק סיום העונה הרביעית, שם גילמה את אלוהים שנגלה לג'ק בחלום.

2003רב עשתה הופעת אורח בסדרה אייקון אחר של הקהילה הגאה, מדונה, שגילמה באחד הפרקים שותפה לדירה של קארן (מייגן מולאלי). אלא שתר צוגת המשחק שלה נקטלה קשות על ידי המבקרים.

דונלד טראמפ "הנסיך המדליק מבל אייר" )1994(

7 נשיא ארה"ב היה שם מוכר בטלוויזיה האמריר קנית הרבה לפני שעבר לבית הלבן. לאורך השר נים הוא הבליח להופעות אורח בסדר רות כמו "משפחת ג'פרסון", "נני", "המופע של דרו קרי" ו"סקס והעיר הגדולה".

אחת ההופעות הטלוויזיונ­ית הזר כורות ביותר של טראמפ היתה יחד עם אשתו השנייה, מרלה מייפלס, בעונה הרביעית של הסיטקום "הנר סיך המדליק מבל אייר" בכיכובו של וויל סמית'. בני הזוג גילמו את עצמם ועל פי קו העלילה הם הציעו הצעה נדיבה לרכישת האחוזה המפוארת של משפחת בנקס. אלא שלבסוף העסקה מתבטלת.

ג'ו ביידן "מחלקת גנים ונוף" )2012(

8 גם המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב ג'ו ביידן, היריב הפוליטי של טראמפ, עשה הופעת אורח טלוויזיוני­ת. זה קרה פעמיים בסר דרה הקומית "מחלקת גנים ונוף". גיר בורת הסדרה, לסלי נופ (איימי פוהלר), היא עובדת נמרצת בפוליטיקה המור ניציפלית שלא אחת מביעה חיבה עזה לביידן, שהיה אז סגנו של הנשיא אובאמה. הקשר של הסדרה לפוליטיקה האמריקנית נמשך עם הופעות אורח של הסנאטור המנוח ג'ון מק'קיין, מור עמד המפלגה הרפובליקני­ת לנשיאות ;2008רב יושב ראש בית הנבחרים לשר עבר ניוט גינגריץ'; ומזכירת המדינה האמריקנית לשעבר מדלן אולברייט.

המלך עבדאללה השני "מסע בין כוכבים: וויאג'ר" )1996(

9 מתברר שגם בני מלוכה שדם כחול זורם בעורר קיהם, אוהבים להתבשם באבק כוכבים הוליוודי, בעיקר כשמדובר בסדרה שהם מעריצים שלה. שלוש שנים לפני שהומלך להיות מלך ירדן (לאחר מותו של אביו, המלך חוסיין), מלך ירדן הנוכחי, עבדאללה, הגשים חלום כשביקר על סט צילומי העונה השנייה של סדרת המדע הבדיוני האהובה עליו, והתבשר שהוא מוזמן להופעת אורח בסצנת הפתיחה של הפרק. המלך מופיע בתור קצין המדע בספינת החלל וויאג'ר, בעלילה שמר תרחשת במאה הר42. כאות תודה על המחווה, הזמין המלך עבדאללה את מפיקי הסדרה לביקור מיוחד בירדן באותה שנה.

מייקל ג'קסון "משפחת סימפסון" )1991(

10 אי אפשר בלי אחת מהופעות האורח הזכורות ביותר בכל הזמנים של מלך הפופ בסדרת האניר מציה המפורסמת. "משפחת סימפסון" אירחה בשלושה וחצי העשורים שבהם היא באוויר מאות מפורסמים. אחד המר סקרנים שבהם היה מייקל ג'קסון.

בפרק פתיחת העונה השלישית, הומר סימפסון מאושפז בטעות במוסד לבר ריאות הנפש, שם הוא חולק תא עם ליון קומפווסקי שטוען שהוא מייקל ג'קסון (בדיבובו האמיתי של ג'קסון). השניים משתחררים והומר מודיע שהוא חוזר הביתה עם ג'קסון. כל תושבי העיירה מתייצבים לראות - ומתאכזבים כשמר גיע אדם לא מוכר. ג'קסון מגלה לסיר מפסונים שליאון הוא שמו האמיתי וכי כך הוא שומר על פרטיותו, ואף כותב שיר יום הולדת מיוחדת לליסה.

הפרק זכה להצלחה אדירה וכמעט זכה לפרק המשך, שנכתב אז על ידי תסריטאי צעיר שעבד על הסדרה בשם קונאן או'בריאן. פרק ההמשך אמור היה להיות סביב פרינס, אך הזמר המר נוח לא אהב את התסריט וסירב.

בעקבות הסרט התיעודי "לעזוב את נוורלנד" שיצא בשנה שעברה ובו הוצגו עדויות של שני גברים צעירים שטענו כי ג'קסון התעלל בהם מיר נית בילדותם, הפרק הזה של "משר פחת סימפסון" שבו מתארחת דמותו של ג'קסון, הוסר באופן חסר תקדים משירותי הצפייה בארה"ב.

 ??  ?? אד שירן ב"משחקי הכס"
אד שירן ב"משחקי הכס"
 ??  ??
 ?? צילום: GettyImage­s ?? בראד פיט ב"חברים" 5
צילום: GettyImage­s בראד פיט ב"חברים" 5
 ?? צילום: GettyImage­s ?? שר ב"וויל וגרייס" 6
צילום: GettyImage­s שר ב"וויל וגרייס" 6
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ?? ג'ים קארי ב"המשרד" 4
ג'ים קארי ב"המשרד" 4
 ??  ?? אדל ב"בטי המכוערת" 3
אדל ב"בטי המכוערת" 3
 ??  ?? ג'ו ביידן ב"מחלקת גנים ונוף" 8
ג'ו ביידן ב"מחלקת גנים ונוף" 8
 ??  ?? הדמות של מייקל ג'קסון ב"משפחת סימפסון" 10
הדמות של מייקל ג'קסון ב"משפחת סימפסון" 10
 ??  ?? 9 המלך עבדאללה ב"מסע בין כוכבים"
9 המלך עבדאללה ב"מסע בין כוכבים"
 ??  ?? טיילור סוויפט ב"הבחורה החדשה" 2
טיילור סוויפט ב"הבחורה החדשה" 2
 ??  ?? דונלד טראמפ ב"הנסיך המדליק מבל אייר" 7
דונלד טראמפ ב"הנסיך המדליק מבל אייר" 7
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel