Israel Hayom

ברדה, מליקסון, רחמים ובנו רז נדבקו בקורונה

הפועל ב"ש עוקבת בדאגה אחרי רשימת המאומתים המתארכת בשורותיה ● כל הצוות המקצועי אובחן כחיובי לנגיף, והאימונים לקראת סלביה פראג בשלב הבתים של הליגה האירופית בסכנה

- ליאב נחמני ושי ארצי

בהפועל ב"ש ממשיכים לעקוב בדאגה אחרי רשימת הנדבקים המתארכת בנגיף הקורונה. בסופ"ש אובחנו עוזרי המאמן אליניב ברדה ומאור מליקסון כחיוביים, וגם המנכ"ל אסי רחמים ובנו רז בין הנדבקים החדשים.

כך, למעשה, נוצר מצב שבו כל אנשי הצוות המקצועי חולים בקורונה ולא יכולים לעבוד עם השחקנים באופן שוטף. גם אם ב"ש תרצה לחזור לאימונים במהלך השבוע (ב־22 באוקטובר מצפה לה משחק מול סלביה פראג בשלב הבתים של הליגה האירופית), לא ברור מי יעביר את האימונים. בסל הכל נדבקו עד כה 16 שחקנים ואנשי צוות בנגיף, ובהם גם המאמן יוסי אבוקסיס ומאמן הכושר מיכאל ברוש (נמצא שלילי בבדיקה האחרונה שנערכה).

הבלם לואי טאהא נשאר בסקוטלנד לאחר שאובחן כחיובי לנגיף במהלך נסיעת הנבחרת, והוא צפוי לשוב לישראל רק כשיחלים.

בב"ש סיפרו כי גם אלה שאובחנו כמאומתים חשים בטוב. במועדון מודעים לכך שגם אם השחקנים יבריאו עד למשחק מול הצ'כים, יש סיכוי נמוך שיוכלו ליטול בו חלק, זאת כמובן בשל העובדה שאינם מתאמנים באופן סדיר.

טוואטחה קרוב לכפר גלים

עסקת העברתו של טאלב טוואטחה למכבי חיפה על סף סגירה. רוב פרטי החוזה של השחקן נסגרו, והירוקים ישלמו לקבוצתו הבולגרית לודוגורץ 100 אלף יורו. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, המגן בן ה־82 ישוב לישראל כשיחלים מנגיף הקורונה.

מדובר בחוזה לשלוש שנים 250־כ( אלף יורו לעונה). מגן הנבחרת ויתר על כמעט מיליון שקלים כדי שהעסקה תצא לפועל. ל"ישראל היום" נודע כי משפחתו של השחקן לוחצת עליו לחזור לארץ, וזו אחת הסיבות שהוא השתכנע לעצור את הקריירה האירופית שלו.

בתוך כך, היום צפויים הירוקים להמריא למחנה אימונים בסרביה כדי להתכונן לחזרתה המתקרבת של ליגת העל. לבקשת ירדן שועה, החלוץ יישאר בישראל לצורך המשך המשא ומתן עם בית"ר ירושלים.

אמנם תאריך רשמי לחזרת המשחקים עדיין אין, אך נשיא המועדון יעקב שחר נמצא בקשר מול יו"ר מינהלת הליגות ארז כלפון ועם גורמים נוספים, ויש הבנה שהאימונים ישובו בקרוב וכך גם משחקי הליגה.

בצוות המקצועי של הירוקים הבהירו כי יש צורך להדביק פער של חמישה ימים ללא אימונים, על אף העובדה שהשחקנים המשיכו בפעילות באופן אישי. "אימונים אישיים לא יכולים להחליף עבודה קבוצתית על המגרש", הבהירו במועדון.

"בקרוב יהיה שיתוף פעולה"

בחודש שעבר חשפנו ב"ישראל היום" את ההסכם שחתם בועז תושב, אחד מבעלי הפועל ת"א, עם שייח' חאליד אלקאסימי, שהבטיח לסייע לאדומים למצוא רוכש מאיחוד האמירויות.

בסופ"ש ערך תושב כמה פגישות באבו דאבי בנוגע לחברה שלו, וגם בנוגע לרכישת הקבוצה. הוא נועד עם מאג'ד אלסראח, נציג של משקיעים פוטנציאליי­ם, שצייץ בטוויטר: "בקרוב יהיה שיתוף פעולה בתחום הספורט במועדון הזה". לציוץ הוסיף תמונה משותפת עם תושב וחוברת על הפועל ת"א.

בשלב זה מנסים האדומים לצנן את האווירה בנוגע לאפשרות שהמועדון יירכש, אך באותה נשימה יודעים שעסקה כזאת יכולה להיות קרש קפיצה למועדון, שחווה שנים קשות בגלל קשיים כלכליים.

 ?? צילומים: מאור אלקסלסי ?? זהבי באימון הנבחרת, אתמול בסמי עופר
צילומים: מאור אלקסלסי זהבי באימון הנבחרת, אתמול בסמי עופר
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel