Israel Hayom

עדויות להטרדות מיניות נגד המפיק דני בן נעים

מתחקיר חדשות 13 עולה כי המפיק שהביא לישראל את מדונה ומסי, לכאורה הטריד מינית במשך שנים עובדות שלו ● בן נעים: "מתנצל ולוקח על עצמי את האחריות"

- כתב "ישראל היום"

האם האיש שאחראי על מופעי התרבות הגדולים בישראל בשנים האחרונות הטריד מינית נשים שעבדו עימו? כך טוענות נשים בתחקיר שפורסם אמש בחדשות .13

התחקיר שפורסם אמש הציג טעמ נות מפיהן של עובדות שעבדו בצמוד למפיק דני בן נעים, שעמד בתקופה האחרונה מאחורי ההופעות ואירועי הספורט הגדולים שהיו בישראל.

נשים שהתראיינו לתחקיר טענו כי בן נעים נהג ללטף, לגעת ואף לנשקן וטענו להתנהלות העומדת לכאורה בניגוד לכל כללי יחסי עובד מעביד. אחת המתלוננות שהופיעה אמש בהמ צללה טענה כי "הוא הגיע מאחוריי והדביק לי נשיקה עסיסית על הפה. הוא הניח את כפות ידיו עלי. הוא אמר לי שאני גורמת לאיבר מין שלו לעמוד".

מתלוננת אחרת שעבדה עם נעים, טענה בפני חדשות 13 כי "אני פשוט למדתי, כשהוא בא לנשק, אז להזיז את הראש כדי שזאת תצא נשיקה על הלחי ולא על הפה", והוסיפה: "ראיתי הרבה פעמים נשים שמנסות להתחמ מק מהנשיקה הזאת כמוני, או כאלה שלא הצליחו".

רק בשנה שעברה הופיעה על בימת האירוויזיו­ן שהתקיים בישראל מלכת הפופ מדונה, וזו שהיתה המנוע מאחורי הקלעים היא חברת קומטק בבעלותו של בן נעים. שנה קודם לכן זכורה הפארסה סביב משחקה של נבחרת ארמ

גנטינה וקבוצת ברצלונה עם הכומ כב לאו מסי, שהיו אמורים להשתתף במשחק ידידות מול נבחרת ישראל רגע לפני משחקי המונדיאל ברוסיה - משחק שבוטל בלחץ פוליטי.

בשנת ,2018 בהפקתו של בן נעים, הוזנק בישראל מרוץ האופניים השני בחשיבותו בעולם - הג'ירו ד'איטליה, כאשר הוא עובר בירושלים, בחיפה, בתל אביב, בנגב ומסתיים באילת. מדובר באחד מאירועי הספורט הגמ דולים והמאורגנים שהיו אי פעם בממ דינת ישראל שניפקו יחסי ציבור נהמ דרים למדינה.

מדני בן נעים נמסר בתגובה: ״התחמ קיר הציב בפניי מראה שמחייבת אותי לחשבון נפש עמוק. אני מבקש להתנמ צל בפני כל עובדת שנפגעה או שהמ רגישה לא מוגנת - ולוקח על עצמי באופן אישי את האחריות לכך".

עוד הוסיף דני בן נעים כי "כממ נהל החברה אני מאמין שסוד כוחה טמון בכך שכל עובדת ועובד ירגישו בה מוגנים ומוערכים ויקבלו את הכמ בוד הראוי להם. העובדה שעקרונות אלה לא יושמו על ידי בחברה היא טעות והיא תתוקן. בימים הקרובים כל העובדים בחברה ובראשם אני, יעברו סדנה בנושא מניעת הטרדות במקום העבודה".

נשים שהופיעו בהצללה והתראיינו לתחקיר טענו כי דני בן נעים נהג ללטף, לגעת ואף לנשקן וטענו להתנהלות העומדת לכאורה בניגוד לכל כללי יחסי עובד מעביד

בן נעים: "התחקיר הציב בפניי מראה שמחייבת אותי לחשבון נפש עמוק. אני מבקש להתנצל בפני כל עובדת שנפגעה ולוקח על עצמי אחריות"

 ?? צילום: אריק סולטן ?? בן נעים
צילום: אריק סולטן בן נעים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel