Israel Hayom

"הייתי ילדה, ושילמתי מחיר"

לרגל חגיגות 25 שנה ל"רמת אביב ,"'ג יעל בר זוהר איחדה את כוכבי הסדרה ● את התוצאה תוכלו לראות מחר אצל אילה חסון ● "אף אחד לא הכין אותי לזה", נזכרת בר זוהר בימים שבהם הפכה לילדה הכי מפורסמת במדינה

- ערן סויסה

לרגל חגיגות 25 שנה לטלנו־בלה הישראלית הראשונה, "רמת א־בי־ב ,"'ג לקחה כוכ־בת הסדרה, יעל ־בר זוהר, את עמדת הכת־בת, ואיחדה את השחקנים למפגש שישודר מחר 20:00הב־ ־ברשת 13 ־בתוכנית "שישי עם אילה חסון".

"הדהים אותי לראות כמה משפחת לינוה ־ביץ' זכורה אצל הקהל", מספרת ־בר זוהר. "־בתחילת שנות הה09 הכל היה אחרת, הר־בה יותר עוצמתי. לא היה רי־בוי ערוצים וכל המדינה ראתה את זה 'רמת א־בי־ב .''ג זה היה מאה אחוז רייטינג. ־בכת־בה עשינו מפגש עם רו־ב גדול של השחקנים מהסדרה. ההפקה הזאת היתה כמו משפחה. ע־בדנו ־ביחד ־במשך חמש שנים". איך היה לצפות בקטעים מהסדרה? "שיחקנו מאוד ־ברצינות. זו היתה אופרת הס־בון הישראלית הראשונה, וזה הפורמט והסגנון. היום, מן הסתם, הצפייה ־בזה היא ־בעיניים יותר מפוכחות. ־בוא נגיד שהומור עצמי זה מצרך חשו־ב, ־במיוחד כשמד־בה רים על 'רמת א־בי־ב .''ג ־באחת השיחות עם השחקנים אמרתי שהיו צריכים לקרוא לזה 'דרמה קומית'. היו קטעים ש־במהלך הצפייה ־בהם ־בכיתי מצחוק".

התפקיד של שרון לינוביץ' שינה לך את החיים. לוהקת אליו בגיל .15

"המפיק של הסדרה, יורם גלו־בוס, וה־בה מאי יואל זיל־ברג הגיעו ל־בית של ההורים שלי כדי לשכנע אותם שיאשרו לי להה צטלם לסדרה. ההורים שלי אמרו שחשו־ב להם שאמשיך ללכת ל־בית ספר. אף אחד מאיתנו לא העלה ־בדעתו שזה יהפוך להה צלחה כזאת גדולה ו־במהירות כזאת. ־ברמה האישית זה הפך אותי ־בן רגע לילדה הכי מפורסמת ־במדינה".

בעידן שבו בכלל לא היה פרסום אינסטנט או תוכניות ריאליטי.

"נכון. אה־בתי את ה־במה, הייתי ־בחוגי תיאטרון ו־בלהקות נוער, א־בל אף אחד לא הכין אותי לזה. זה הפך לי את החיים".

וגם הכרת שם את גיא זו־ארץ, מי שיהפוך יום אחד לבעלך.

"אפילו לא זכרתי שהכרנו שם. חש־בתי שהכרנו ־במחזמר 'מרי לו'. ־בזמן שצילמנו את הסדרה ע־בדתי כמו מכונה, לא שמתי ל־ב לכלום. כנראה שיש טיימינג לד־ברים".

במחשבה לאחור, פרסום בגיל הנעורים - את בעד או נגד?

"לפרסום ־בגיל צעיר יש השלכות

חיו־ביות, ואני אסירת תודה על כל מה שקי־בלתי, א־בל יש לזה גם מחירים נפה שיים. ־ברמה הרגשית היתה לי תקופה מאוד קשה, כי גם הייתי מנחה ־בערוץ הילדים וזה היה עומס משוגע ולא הגיוני. הייתי ־בת ,15 א־בל העולם שלי הפך להיות עולם של מ־בוגרים, עם המון אחריות. פתחתי לאחרונה ערוץ יוטיו־ב ושם אני מד־ברת על הנושא. ־בין היתר אני מראיינת את אמא שלי שמספרת מהעיניים שלה מה ע־בר עליהם ־באותה התקופה ואיך הם התמודדו". למה פתחת ערוץ יוטיוב? "אני מרשה לעצמי לחשוף את עצמי שם ־בצורה שמעולם לא נחשפתי. ־בגיל 40 הר־בה יותר קל לי לגשת לזה".

כעיתונאי שמסקר אותך 15 שנה, תמיד ידעתי שאת אדם מאוד פרטי ולא נגיש לתקשורת. זה השתחרר עכשיו?

"אחד הראיונות הראשונים שעשו לי ־בחיים היה חוויה קשה ואגרסי־בית. הייתי ילדה תמימה. כשאני מראיינת את נועה קירל או את קים אור אזולאי, אני רואה שהן שונות ממה שאני הייתי, זה דור אחר. ע־בורי התקשורת היתה חוויה קשה ופולשנית, וזה גרם לי להיסגר ולשים שריון ושכפ"ץ. א־בל ע־בר זמן והגישה שלי השתנתה".

 ?? צילום: שרון בן דוד ?? בר זוהר (שלישית משמאל) עם שחקני "רמת אביב ג'"
צילום: שרון בן דוד בר זוהר (שלישית משמאל) עם שחקני "רמת אביב ג'"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel