Israel Hayom

יורוליג: מכבי ת"א הפסידה בבית לבאיירן מינכן 85:82

מכבי ת"א המשיכה ביכולת החלשה וספגה הפסד יורוליג שני ברציפות, 85:82 לבאיירן מינכן ● הצהובים הצליחו לחזור לעניינים אחרי מחצית ראשונה מביכה 25( נק'), אך גם הפעם זה היה מאוחר מדי ● ווילבקין בלט עם 27 נקודות, בנדר אכזב ● מחר: אולימפיאקו­ס מחכה ביוון

- יעקב מאיר, צילומים: אלן שיבר

כבר במחזור השלישי ביורוליג מכבי ת"א נחלה הפסד לא צפוי כשנכנעה בבית 85:82 לבאיירן מינכן וירדה למאזן .2:1 בשני המחזורים הראשונים הצהובים עוד יכלו לדבר על הכנה לקויה שמובילה ליכולת בינונית מינוס, אבל אחרי תצוגה נרפית ורמת ביצוע נמוכה מאוד, צריך לומר ביושר שישנם כמה בעיות מקצועיות ושחקנים בכושר אישי לא טוב.

כשמדברים על שחקנים בכושר לקוי מתכוונים קודם כל לדראגן בנדר. מול צסק"א בשבוע שעבר הפורוורד נתן כמה דקות טובות ששכנעו את יאניס ספג רופולוס לפתוח איתו בחמישייה, אבל בנדר שנחת בישראל ימים ספורים לפני פתיחת העונה, לא בכושר ובעיקר חסר ביטחון. בפחות מג21 דקות על המגג רש הוא איבד לא פחות מחמישה כדוג רים וגרם למאמנו להתייאש ממנו מהר ולהותיר אותו על הספסל.

המחצית הראשונה היתה אחת הגרוג עות של הצהובים מזה זמן רב. 25 נקודות בלבד כבר גרמו להיסטוריונ­ים לבדוק אם מדובר בשיא שלילי למחצית בהיכל (הממצאים מראים שהיו גרועות יותר), אבל הגרמנים לא היו חדים וירדו להג פסקה ביתרון חדגספרתי.

כשהרבה שחקנים עדיין לא בעניינים, ספרופולוס צריך את סקוטי ווילבקין טוב כמה שיותר זמן. בג02 הדקות הראשונות הכוכב הצהוב היה אנמי וזרק פעם אחת בלבד לסל. בחצי השני הוא כבר היה בלתי ניתן לעצירה והחזיר את הצהובים עד מרחק נגיעה, אבל החטיא על הבאזר זריקה מחצי מגרש שיכולה היתה לשלוח את המשחק להארכה. אולי כשהוא יהיה בכושר גופני יותר טוב יהיה אפשר לקבל ממנו תפוקה לאורך יותר זמן.

כבר היום הצהובים ייצאו לפיראוס שם הם ישחקו ביום שישי נגד אוליג מפיאקוס שנמצאת בכושר טוב. עד אז ספרופולוס יצטרך לדאוג לאנרגיות טובות יותר מצד שחקניו ויקווה לקבל

תפוקה מיותר שחקנים. כשרק שניים (ווילבקין ואנטה ז'יז'יץ') קולעים בסג פרות כפולות קשה לנצח יריבות איכוג תיות במפעל החזק ביבשת.

כשמדברים על שיפור באנרגיות ובג מחויבות, קשה שלא להסתכל אל המוג שבים הסמוכים לספסל שם יושבים הפג צועים של מכבי ת"א. כשיובל זוסמן וג'ון דיברתולומי­או, שני שחקני ההגג נה הטובים בצהוב, יחזרו, הצד ההגנתי

ייראה אחרת לגמרי. כמו שראינו בעונה שעברה, כשההגנה של אלופת ישראל עובדת, גם ההתקפה טובה הרבה יותר.

"צריכים לשנות מומנטום"

ואם כבר התקפה, אם אכן עומרי כספי יחזור בקרוב, אפשר להניח שאיתו רמת הביצוע בהתקפה תשתפר משמעותית והשבלוניות תיעלם. וכמו שאומרים ביי מים אלה, הכי חשובה הבריאות.

לאחר המשחק התייחס מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס להפסד השני ברציי פות של קבוצתו. "באיירן שיחקה טוב יותר ברוב שלבי המשחק. לא התחלנו טוב התקפית, איבדנו את הכדור 14 פעמים במחצית, לא היינו מרוכזים, אבל היו לנו גם בעיות בהגנה", אמר היווני והוסיף, "ניסינו לחזור במחצית השנייה, אבל הם קלעו סלים קשים. נלחמנו עד הסוף וזה הדבר החיובי"

עוד הוסיף ספרופולוס: "אנחנו בוי טחים בשחקנים שלנו. אני לא מחפש תירוצים, הפסדנו משחק אחד אבל זו עונה ארוכה, וידענו שהיא תהיה שונה. נצטרך להתחיל לשחק טוב יותר".

על המשחק מול אולימפיאקו­ס: "אני חנו צריכים להיות מוכנים מנטאלית ופיזית למשחק חוץ נגד קבוצה חזקה מאוד. חשוב שנצליח לשנות את המוי מנטום לטובתינו".

 ??  ?? דורסי חסר אונים
דורסי חסר אונים
 ??  ??
 ??  ?? בנדר. חמישה איבודים ב־21 דק'
בנדר. חמישה איבודים ב־21 דק'
 ??  ?? ספרופולוס. "בוטח בשחקנים שלנו"
ספרופולוס. "בוטח בשחקנים שלנו"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel