Israel Hayom

מהמגרש לבידוד: גם זהבי נדבק

אחרי השלושער - חיובי לקורונה

- דור הופמן

שלושה ימים אחרי שכבש שלושער בלתי נשכח במדי נבחרת ישראל והוביל אותה ל־3:2 על סלובקיה בליגת האומות, הודיעה קבוצתו של ערן זהבי, פ.ס.וו איינדהובן, כי החלוץ נמצא חיובי לקורונה.

זהבי חזר להולנד לאחר שלוס שת משחקי הנבחרת, ואתמול דווח בתקשורת המקומית כי הישראלי סובל מעייפות, לא התאמן עם חבס ריו ולא בטוח שיוכל לקחת חלק במשחק הליגה מול זוולה היום. בהמשך, כאמור, התברר כי הבס דיקה של זהבי חיובית והוא נכנס לבידוד של 72 שעות, לאחריו יעס בור בדיקה נוספת, כנהוג בהולנד. כך או כך, במשחק מול זוולה זהבי כבר לא ישחק, והוא בספק גדול גם להתמודדות מול גרנאדה בליגה האירופית ביום חמישי.

"אז אחרי שהצלחתי לברוח מזה מינואר ועד עכשיו, גם אני חיובי לקורונה", שיתף זהבי את עוקביו באינסטגרם והוסיף: "תודה לכל השואלים, הכל בסדר ואני מרגיש טוב. יש לי הרבה מה להגיד על מדיס ניות הבדיקות והאפקטיביו­ת שלהן בקפסולה של נבחרת. הרי אם הגענו למצב שבתוך הקפסולה הזו יש ארבס עה חולים שהיו איתנו במגע יומיומי, מה הסיכוי שלא יהיו עוד?

"היו לי שתי תוצאות שליליות, אבל הרגשתי שמשהו לא בסדר", המשיך החלוץ, "גם ביום המשחק נגד סלובקיה הרגשתי חלש ועייף, אבל הבדיקה יום לפני יצאה שליס לית, אז קישרנו את זה לעומס המס שחקים ולשינויי מזג האוויר. מפה אני רק יכול להבין שאין שום הצס דקה לבדיקות. הן לא יכולות למנוע שום דבר ואנחנו רואים את זה בכמה וכמה נבחרות, וגם בקבוצות.

"הכל כל כך מבולבל, כל כך נותן הרגשה של כיסוי תחת אחד גדול שלא מצליח! מי שחולה עם תסס מינים קשים לא יוכל לשחק בכל מקרה, ומי שנדבק ובלי תסמינים כבר מידבק בכל מקרה - בקיצור, כאוס שלם. קורונה, שיגעת את העולם, יאללה תעופי מפה כבר".

זהבי הוא השחקן השלישי בנבחס רת ישראל שנדבק בקורונה בשבוס עיים האחרונים. קדמו לו ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד. עם זאת, זהבי ביקש להבהיר כי הביקורת לא כוונה להתנהלות בנבחרת: "הצוות הרס פואי בנבחרת בראשות אודי קאופמן עשה כל שביכולתו על פי התקנון שאופ"א קבעה לשמור עלינו. לצס ערי, הוא רופא, לא קוסם".

שער בכורה לסולומון

מנור סולומון כבש אתמול את שערו הראשון העונה במדי שחס טאר דונייצק. הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה הס52, ובדקה הס05 התכבד בשער החמישי של קבוצתו בס5:1 על לבוב.

בסקוטלנד, אחרי שבוע מסויט בנבחרת ישראל, אופיר מרציאנו פתח בשער של היברניאן מול רוס קאונטי ושמר על רשת נקייה .)0:0(

חצי מרתון. פרס ג'פצ'ירצ'יר שיפרה את שיאה העולמי בריצה לנשים בלבד כשקבעה 1:05:16 שעות באליפות העולם בפולין. זה השיא העולמי השני שקובעת הקנייתית בת הס72 בתוך חודש, ובפעם הראשונה מאז 2016 היא הוכתרה לאלופת העולם.

הרצה הישראלית הבכירה, לונה צ'מטאי סלפטר, קבעה 1:08:31 וסיימה במקום הס21, בעוד שמאור טיורי עברה את המרחק 1:12:27סב וסיימה במקום הס35.

אצל הגברים, טדסה גטהון השס ווה את השיא הישראלי עם 1:00:52 שעות, שהספיקו למקום הס52. יחד עם מארו טפרי וגירמה אמרה, סיימה נבחרת הגברים הישראלית במקום הס7.

 ?? צילום: רויטרס ?? זהבי
צילום: רויטרס זהבי
 ??  ??
 ??  ?? זהבי. "גם ביום המשחק נגד סלובקיה הרגשתי חלש ועייף"
זהבי. "גם ביום המשחק נגד סלובקיה הרגשתי חלש ועייף"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel