Israel Hayom

"מקום נוסף לביטוי החברות שלנו"

- שלושת האחים במשפחת ברינר מתחילים יחד ללמוד תואר שני נועם (דבול) דביר

תואר משפחתי: האחים דניאל, אפרת ומיכל ילמדו יחד תואר שני. שנת הלימודים שנפתחת היום (ראשון) תחזיר אל ספסלי הלימודים גם עשרות אלפי סטודנטים לתואר שני, ובהם האחים דניאל, אפרת ומיכל ברינר שנרשמו יחד לתואר שני במינהל עסקים באוניברסיט­ה הפתוחה. השלושה גרים בירושלים ובבית שמש, כך שכשההקלות יגיעו הם יוכלו להיפגש וללמוד יחד דרך הזום.

הם שלושת האחים "הקטנים" במשפחה עם שבעה ילדים. לדניאל ברינר )36( יש תואר ראשון במשפטים והוא עובד במשרד לביטחון הפנים. שם גם עובדת אחותו הקטנה מיכל ,)24( בעלת תואר ראשון במינהל עסקים. האחות אפרת ,)27%( בעלת תואר ראשון בתקשורת, עובדת כיועצת תקשורת במשרד יחסי הציבור "ענבר תקשורת".

מי שגררה את שני האחים הגדולים לתואר השני היתה דווקא האחות בת הזקונים מיכל, שרק השנה סיימה את התואר הראשון במינהל עסקים. בגלל הקורונה היא לא זכתה להשתתף בטקס סיום. "היה לי ברור שאני רוצה באיזשהו שלב ללמוד גם תואר שני והחלטתי שאני רוצה להתחיל כבר עכשיו", היא מספרת, "ברגע שהחלטתי, התקשרתי לאחים שלי בשיחת ועידה ושאלתי אותם אם הם רוצים להצטרף, הם החליטו שכן ומאז התקדמנו. אנחנו צוחקים עם המשפחה כל הזמן שאנחנו חוסכים להם להגיע לשלושה טקסי סיום, כי הם יוכלו לבוא בבת אחת לטקס של כולנו".

לדברי אפרת, "כולנו ידענו שנמשיך לתואר שני בתקופה כזו או אחרת וחיכינו לזמן המתאים. מיכל דחפה אותנו ואמרה שאין זמן מתאים יותר מעכשיו ושככה נוכל לעשות את זה יחד. אני קצת חוששת לחזור ללמוד אבל יודעת שיהיה יותר קל לעשות את זה כשאנחנו שלושה. היה מצב מצחיק שהתקשרו אלינו מהאוניברסי­טה וראו ששלושתנו, עם אותו שם משפחה, נרשמנו לאותו הקורס. הם אמרו שהם לא בטוחים שהקורס ייפתח, אבל אם שלושתנו נרשמנו הם ידאגו לפתוח בשבילנו".

 ?? צילום: יהונתן שאול ?? האחים ברינר
צילום: יהונתן שאול האחים ברינר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel