Israel Hayom

מחקר עולמי: 60% בעד הימנעות מנסיעות למשרד

העובדים שנאלצו בחודשים האחרונים לעבוד מהבית, מגלים את היתרונות ומדווחים על יעילות גבוהה יותר ● גם 40% מהמנהלים מביעים אמון ביכולת להעלות את התפוקה מהבית

- גלעד צוויק

נפרדים מהמשרד: גם אחרי הקורונה נעבוד הרבה יותר מהבית - כך עולה ממחקר חדש של חברת סיסקו.

הסקר נערך בקרב 10,000 נשאא לים בא21 מדינות באירופה, במזרח התיכון וברוסיה, ובמהלכו התבקשו הנשאלים, העובדים בימים כתיקוא נם מהמשרד, לשקול את ציפיותיהם ממעסיקים החל משנת 2021 ואילך. התשובות מצביעות על עלייה משמעותית ברצונם של העובדים לשלב עבודה מהבית כחלק בלתי נפרד מהעבודה היומיומית, מגמה שזינקה בממדיה בעקבות הקורונה. שינויי המגמה בתפיסת העבודה מהבית לא נעצרים בעובדים ומא גיעים גם לדרג הניהולי, שרואה בכך יתרונות. מהסקר עולה כי 40% מהמנהלים מביעים אמון בעובדיהם וביכולתם לבצע את עבודתם באופן פרודוקטיבי גם מהבית.

על פי נתוני המחקר, ניכר כי מרבית העובדים מסכימים עם הטא ענה כי שילוב של עבודה מהמשא רד ומהבית הוא השילוב המנצח. יותר ממחצית מהנשאלים הצליא חו, למשל, לשלב פעילות גופנית בסדר יומם, מה שלא הצליחו לעא שות בעבודה מהמשרד. 60% מהא נשאלים מעדיפים להימנע מהנא סיעה למשרד, הנתפסת על פי רוב כמטרד המלווה בבזבוז זמן הכרוך בתנועה העמוסה, בהמתנה לתחא בורה ציבורית ובבזבוז זמן ומשאא בים מיותר. לדבריהם, אוטונומיה מוגברת )63%( ועבודה טובה כצא וות מפוזר )66%( הן שני היתרונות העיקריים שאותם היו רוצים לשמר מהמסגרת המשרדית. כמו כן, 61% רוצים לשמור על קבלת החלטות מהירה יותר.

78%% מהנשאלים חושבים שהפתא רון הנוכחי של הנגשת שיחת וידאו מהבית אינו מספק, וכי פתרונות הווידאו שהוטמעו כמענה זמני למא ציאות הקורונה שחקו את העובדים, שמבקשים לתקשר בצורה טבעית יותר ולא תמיד לתקשר מול מצא למה פעילה.

לדברי אורן שגיא, מנכ"ל סיא סקו ישראל: "בימים אלה מתעצב בשוק העבודה דור חדש של עובא דים, שרואים בעבודה מהבית חלק בלתי נפרד מתנאי העסקתם. הם מחויבים לארגונים שלהם, מקפיא דים על תפוקות גבוהות ומשנים את חוקי המשחק בשוק העבודה".

 ??  ?? מנכ"ל סיסקו ישראל אורן שגיא
מנכ"ל סיסקו ישראל אורן שגיא

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel