Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

ראשון - 18.10.2020

גדי

חבל לבזבז לריק את האנרגיות הטובות המגיעות אליכם. אתם נלחמים בכל הכוח על כל מיני דברים שוליים שאינם מהווים חלק חשוב או בעל השפעה על תחומים חשובים בחייכם.

דלי

כוכב אוראנוס השולט בכם שרוי במצב חריג, ממש כמו שהוא מחבב. הרבה דברים מפתיעים לטובה מתרחשים. אתם "מגלים", באופן מקרי, חבר מן העבר ויוצרים קשר. קיים סיכוי למפנה מפתיע.

דגים

יש לכם יכולת עצומה לתת ולהעניק. אל תפחדו לפתוח את הלב. אדם שאתם אוהבים ומכבדים פותח את הפה ומספר לכם דברים מפתיעים במיוחד. כדאי שתעבדו על הדימוי העצמי שלכם.

טלה

יום שמאופיין בקצרים בתקשורת ובתקלות מסוג מאוד מסוים. כדאי שתנסו להתרכז ולשמור על חפצים אישיים שנמצאים בסכנת היעלמות. אתם לא ממש יעילים היום ורמת הריכוז ירודה. מצב הרוח בהתאם.

שור

יש תחושה של בלבול ובלאגן. יש לכם יותר מדי משימות וגם כך אתם מתקשים לעמוד בעומס ובלוח זמנים מדויק. אתם מאבדים קצת את הצפון וגם את הפרספקטיבה הנכונה. שמרו על קור רוח.

תאומים

הרקיע הפרוס מעליכם מתעודד הודות למפלי אנרגיה טובה המגיעים אליו. הניסיון שלכם עוזר לכם להתמודד עם מגבלות. באופן כללי אתם שמחים בחלקכם, אף שיש מקום לשיפור מצבכם ואתם מודעים לזה.

סרטן

אנרגיות מעודדות זורמות אליכם ואתם מנסים "לבלוע" קטעים רבים בבת אחת. אתם מחפשים דרכים קלות להסתדר. נוח לכם מאוד כשיש לכם ארנק מלא ושכל התנאים הם בדיוק כפי שאתם אוהבים.

אריה

קשר רגשי ותיק מקבל משמעות חדשה בעלת ניחוח רומנטי. זה תלוי בכם עד לאן תרצו לזרום עם הסיטואציה החדשה שנוצרה. אל תמהרו לשום מקום. קחו את הזמן ואל תעשו שום דבר שאתם לא רוצים.

בתולה

מסתמנים פערים בין צורכי היומיום שלכם ובין התנהגותכם. הגיע הזמן להבהיר לסובבים אתכם שאינם יכולים לנהוג כלפיכם בדרכים שהיו מקובלות בעבר. מה שהיה כבר נגמר, והיום אתם במקום אחר לחלוטין.

מאזניים

אדם רוחני ובעל תושייה עשוי לעזור לכם לבצע משימה שחשובה לכם אך אין לכם את היכולת הרגשית להוציאה מהכוח אל הפועל. אל תתביישו לבקש עזרה, אף שגם אם לא תבקשו במפורש תקבלו סיוע.

עקרב

אתם שומעים חדשות טובות מגורמים הקשורים לתחום הקריירה. החיפוש שלכם אחרי יציבות עלול לגרום לכם לקבל החלטה חפוזה מתוך החשש להיות במצב של חוסר ודאות זמן ממושך מדי.

קשת

יום מלא דאגות וחששות. אתם מוטרדים מאוד בגלל אנשים קרובים שעוברים קשיים לא מועטים במסגרות שונות. אתם חשים שעליכם להתערב התערבות אישית לוחצת כדי לסובב את הגלגל לכיוונים הנכונים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel