Israel Hayom

מושלמת שלו

זלאטן חזר אחרי שהחלים מקורונה וכבש צמד, מילאן רשמה ניצחון רביעי בארבעה מחזורים - 1:2 על אינטר בדרבי ● שבוע לפני הקלאסיקו: ריאל מדריד הפסידה לעולה החדשה קאדיס )1:0(

- דור הופמן

מעטות התופעות המאוסות יותר ממה שמכונה "בדיחות זלאטן" (ע"ע "הקורונה נדבקה בזלאטן" שכיכבה בשבוע שעבר), אבל חייבים להודות: האיש הרוויח את המעמד המיתי, על אנושי, רובוטי שלו. את המעמד הזה חיזק אמש השבדי, שבגיל 39 ואחרי שהחלים מקורונה רק בימים האחרונים העניק למילאן ניצחון ראשון בדרבי מול אינטר זה חמש שנים עם צמד ב־61 הדקות הראשונות.

בשער הראשון הוא הוכשל ברחבה ותיקן פנימה פנדל שנהדף על ידי האנדנוביץ', ובשער השני גלגל פנימה כדור רוחב שהעביר לו רפאל לאאו והעלה את מאזנו לארבעה שערים העונה.

הצמד הזה היה קריטי לניצחון של מילאן, כי אחריו אינטר הגבירה את הלחץ והשתלטה על המשחק. רומולו לוקאקו השווה בדקה ה־92 גם כן עם שערו הרביעי העונה, אך בהמשך כל הניסיונות שלו ושל לאוטרו מרטינס וחבריהם פספסו את המסגרת או שנעצרו אצל ג'יאנלואיג'י דונארומה המצוין. מילאן שמרה על היתרון, ועם ניצחון 1:2 גם שמרה על הפסגה ועל מאזן מושלם אחרי ארבעה מחזורים.

מי שאיבדה את המאזן המושלם שלה היא אטאלנטה. מול נאפולי הרגישה הקבוצה של גספריני איך זה להיות קורבן בפעם הראשונה העונה, כשספגה ארבעה שערים עד ההפסקה בהפסד .4:1 הירבינג לוסאנו כיכב עם צמד, וגם מטאו פוליטנו ו־ויקטור אוסימן (שער בכורה) היו שותפים לחגיגה, שהשכיחה מעט את ההפסד הטכני ליובנטוס. עוד אתמול: סמפדוריה - לאציו .0:3

ספרד. שבוע לפני הקלאסיקו, ריאל מדריד ספגה את הפסדה הראשון העונה, דווקא מול העולה החדשה קאדיס. אנטוני לוסאנו מהונדורס כבש את השער ההיסטורי של קאדיס, עבורה היה זה ניצחון ראשון בהיסטוריה על ריאל בליגה הספרדית, אבל הסיפור הוא הקבוצה של זידאן. האלופה הספרדית נראתה רע מאוד, וגם חילוף מרובע בהפסקה לא מנע את ההפסד.

גרנאדה נצמדה לריאל בראש הטבלה אחרי 0:1 על סביליה, בעוד אתלטיקו מדריד עלתה למקום הרביעי בזכות 0:2 על סלטה ויגו (לואיס סוארס, יאניק קראסקו).

גרמניה. צמדים של תומאס מולר ורוברט לבנדובסקי סידרו לבאיירן מינכן 1:4 על ארמיניה בילפלד. את הטבלה ממשיכה להוליך ר.ב לייפציג, שגברה 0:2 על אאוגסבורג משערים של אנחליניו ויוסוף פולסן בבעיטת יעף מרהיבה. בורוסיה דורטמונד רחוקה ממנה רק נקודה לאחר 0:1 לא קל מול הופנהיים. מרקו רויס כבש את השער למנצחת, מונאס דאבור שיחק 12 דקות אצל המפסידה.

צרפת. למרות הרכב חסר מאוד, פ.ס.ז' הביסה בשישי 0:4 את נים (צמד של קיליאן אמבאפה) ועלתה זמנית למקום הראשון בטבלה.

 ??  ?? שחקני קאדיס חוגגים על חשבון קורטואה
שחקני קאדיס חוגגים על חשבון קורטואה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel