Israel Hayom

באתי לעשות שמח

הביקורת שגרר הסכום הלא פרופורציונ­לי בעידן הקורונה ● השיחה הצפויה עם המאמנים דראפיץ' וברדה ● הקנסות על עבירות משמעת ● והרצון של אבא מוטי ● הכל על מעבר ירדן שועה לבית"ר ירושלים ● מכבי חיפה: טוואטחה חתם רשמית

- שי ארצי וליאב נחמני

דווקא בעונה פיננסית שבה לשחקנים ולעובדים קוצצו עשרות אחוזים משכרם, בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג רכש ב־4.1 מיליון יורו את החלוץ ירדן שועה, שבעונה שעברה כבש שני שערי ליגה בלבד במדי מכבי חיפה.

מדובר בסכום לא פרופורציונ­י בעידן הקורונה. לראיה: שום קבוצה בישראל לא רכשה העונה שחקן אפילו בחצי מהסכום, אבל חוגג מאמין שהוא יצליח למכור את שועה לאירופה בתוך שנה או שנתיים וייצא מורווח מהעסקה. אגב, בסביבת השחקנים לא אהבו את ההודעה על הסיכום של שועה לשלוש עונות בסכומים הללו, ואמרו בציניות: "אולי יחזירו לנו עכשיו את החוזים כמו שהיו לפני הקורונה?".

בחוזה של שועה הוכנסו סעיפי משמעת, וכל עבירה על התקנון תוביל באופן מיידי לקנסות. המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, שבהתחלה לא רצו לצרף את השחקן אך בסופו של דבר שוכנעו על ידי חוגג לצרפו, יצטרכו כעת לתת לשועה "חיבוק חם", כפי שהסבירו במועדון, ובכוונתם לקיים איתו שיחה אישית. עם זאת, הם לא מתכוונים להבטיח לו מקום קבוע בהרכב, והוא יצטרך להילחם על מקומו מול אלירן עטר. יש לציין כי שועה ואביו מוטי, שגילה לאנשי המועדון כי הוא אוהד בית"ר ירושלים מבטן ומלידה, דחפו מאוד למעבר, ויתרו על אחוזים מכרטיס השחקן בשווי של מאות אלפי שקלים שהיו ברשותם, זאת מתוך תקווה שהרומן בצהוב־שחור יצליח. מה תהיה התוצאה? נחכה בסבלנות. בתוך כך, שחקני הנבחרת אוראל דגני ואיתמר ניצן לא יתאמנו היום עם הקבוצה ויעברו בדיקות קורונה.

"רציתי הביתה"

אחרי משא ומתן ארוך, טאלב טוואטחה חתם רשמית במכבי חיפה. למגן השמאלי היו הצעות נוספות מקבוצות בארץ, אך הוא הבהיר: "רציתי לחזור הביתה, למכבי חיפה". משפחתו לחצה שיחזור לישראל, והשחקן ויתר על יותר מ־001 אלף דולר לעונה. היתה לו אפשרות לשחק בקבוצה אחרת, אבל הקירבה לכפר שבו גדל, ג'סר א־זרקה, תרמה להחלטה. טוואטחה צפוי לחזור להתגורר בקיסריה, כ־02 דקות ממתקן האימונים בכפר גלים ועשר דקות בלבד ממשפחתו. עם חתימת טוואטחה ועזיבתו של שועה, הסגל של ברק בכר למעשה הושלם. הערב )19:30( יערכו הירוקים את משחקם השני במחנה האימונים בסרביה, מול IMT בלגרד מהליגה השנייה. שחקני הנבחרת שחזרו לישראל יעברו היום בדיקת קורונה. מחר צפויה הקבוצה לשוב לארץ.

 ?? צילום: מתוך אינסטגרם ?? שועה ומשה חוגג. יוצאים לדרך חדשה
צילום: מתוך אינסטגרם שועה ומשה חוגג. יוצאים לדרך חדשה
 ??  ??
 ?? צילום: מכבי חיפה ?? טוואטחה
צילום: מכבי חיפה טוואטחה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel