Israel Hayom

הסדרות שלא יעלו

עוד מנזקי הקורונה: שורה של סדרות אמריקניות חדשות שאמורות היו לעלות על המסך - בוטלו ● סדרות שאמורות היו להמשיך לעונה נוספת - בוטלו אף הן ● חוסר הוודאות שולט בהוליווד

- דודי כספי, לוס אנג'לס

בימי הקורונה נראה כי המדיום התכ רבותי היחיד שעולה ופורח הוא הטכ לוויזיה, אבל גם שם הקורונה עושה נזקים. מאז נעצרה שגרת הצילומים בהוליווד במארס האחרון, נאלצו רשתות הטלוויזיה בארה"ב לבטל סדרות חדשות שכבר קיבלו אור ירוק, וכן להוריד מהמסך סדרות שאכ מורות היו להימשך עונה נוספת.

כך, למשל, נחרץ לאחרונה גורלה של הקומדיה השחורה "איך להפוך לאלוהים" בכיכובה של קירסטן דנסט, שאף היתה מועמדת לפרס גלובוס הזהב על תפקידה.

הסדרה חודשה חגיגית לעונה שנייה בספטמבר 2019 וכבר היתה בשלבי הפקה לצילומים, אלא שאז הודיעה במכ פתיע רשת הכבלים שואוטיים כי הסכ דרה מבוטלת, למורת רוחה של דנסט שגם היתה ממפיקי הסדרה יחד עם ג'ורג' קלוני ושותפו העסקי גרנט הסלוב.

הסיבה היא שהצילומים התעכבו מאוד בשל הקורונה, ובינתיים חלק מהשחקנים ואנשי הצוות כבר היו מחויבים לפרויקטים אחרים שנכנסו להפקה. לאחר כמה ניכ סיונות למצוא תאריכים שיתאימו לכוכ לם לצילומים - הוחלט לבטל את הסדרה.

ליב טיילר נטשה

ביטול בולט אף יותר של רשת שואוטיים הוא של דרמת המתח "הנכ שיא נעדר", עיבוד לרב מכר מאת הסוכ פר ג'יימס פטרסון ונשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון.

הסדרה היתה בפיתוח זמן רב ואמורה היתה לעלות במהלך שנת .2021 ההככ רזה על הסדרה נעשתה כבר לפני שלוש שנים, תשעה חודשים לפני שהספר יצא לחנויות. הסדרה כבר היתה בשלבי הפקה מקדימים וצוות השחקנים הראשי כבר לוהק: אן דאווד (דודה לידיה מ"סיפורה של שפחה"), מייקל רוקר ("המתים המהכ לכים") והשחקן הבריטי דיוויד אוילאו ("סלמה"). אלא שאז הוחלט לבטל את הפרויקט בשל העיכובים בלוח הזמנים ששיבשו את התוכניות.

סדרה נוספת שבוטלה לאחרונה היא "סטאמפטאון" בכיכובה של קובי סמוכ לדרס ("איך פגשתי את אמא"), שרק לפני כמה חודשים קיבלה אור ירוק לעוכ נה שנייה.

רשת ABC החליטה על הביטול, בין השאר בשל החלטה להחליף את המפיק הראשי של הסדרה. זה עיכב את שלבי ההפקה המקדימה ואת כתיבת התסריטים והפך את העסק ליקר מדי. אחד השחקנים מהסדרה, מייקל אילי, כבר לוהק לפיילוט לסדרה אחרת בכ.ABC

הודעת ביטול קיבלה גם הסדרה "סנכ גור במבחן", עיבוד טלוויזיוני לרומן מאת מייקל קונלי שהפך לסרט קולנוע 2011כב בכיכובו של מת'יו מקונוהיי. הסדרה סוכ מנה כאחד ההימורים הבטוחים לקראת עונת השידורים הנוכחית ברשת ,CBS אבל צילומי פרק הפיילוט נעצרו באמצע עם תחילת הסגר, ובכCBS החליטו לבטל את הפרויקט.

סדרה נוספת שלא ברור מה יעלה בגוכ רלה היא "מוקד :911 טקסס" של רשת פוקס, העוקבת אחר כוחות חילוץ ומשטרה באוסטין. מדובר בסדרת בת של הסדרה "מוקד ,"911 והיא אמורה היתה לשוב בקרוב לצילומי העונה השנייה, אך אז הודיעה השחקנית הראשית ליב טיילר כי היא עוזבת את הסדרה. טיילר מתגוררת עם משפחתה בלונדון והעדיפה לא לחזור לסט הצילומים בארה"ב. המפיקים צירכ פו לסדרה את ליסה אדלשטיין ("האוס") וג'ינה טורס ("חליפות") בתפקידים חדכ שים, אך לא ברור אם העונה השנייה אכן תצא לפועל.

בלי לוקיישנים אקזוטיים

את המכה הגדולה ביותר ספגה נטכ פליקס, שביטלה ארבע סדרות קיימות בשל הקורונה. הקורבן הראשון היתה "איש הניסים" ,)"Messia"( שבוטלה כבר בסוף חודש מארס לאחר שענקית הסטרימינג הבינה כי אין ביכולתה לתת אור ירוק לצילומים כה מורכבים בלוכ קיישנים רבים, כולל בירושלים וברבת עמון. אגב, דרמת המתח גם קיבלה ביכ קורת קשה מצד הקהילה המוסלמית בשל עלילתה, כך שייתכן שהקורונה היתה תירוץ נוח לבטל את הסדרה.

באוגוסט ביטלה נטפליקס את העונות השניות של שתי סדרות דרמה שיועדו לקהל צעיר: "זה מה שחסר לי עכשיו" ו"עולם חדש". שתי הסדרות אמורות היו להמשיך לעונה שנייה, אך בשל הקורונה הוחלט לבטלן.

בשבוע שעבר נוספה לקלחת גם ,"Glow" דרמה קומית שלאורך שלוש עונותיה זכתה לביקורות חמות ולכ51 מועמדויות לאמי.

הסדרה על נשים שמשתתפות בתוככ נית היאבקות בטלוויזיה חודשה בספטכ מבר 2019 וכבר החלה לצלם את עונכ תה הרביעית בפברואר, אלא שהעיכובים יצרו בעיות בלוחות הזמנים של השחקנים והתקבלה החלטה לסיים את הסדרה.

 ??  ?? לוקיישנים מורכבים. "איש הניסים"
לוקיישנים מורכבים. "איש הניסים"
 ?? "Glow" ?? לא תהיה עוד עונה.
"Glow" לא תהיה עוד עונה.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel