Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שני - 19.10.2020

גדי

ככל שהמתח עולה, אתם פחות תקשורתיים. כדי לשבור את מעגל הקסמים, צריך לעשות פסק זמן. חופשה היא המלצה חמה! בררו לעומק עם עצמכם מה הכי מפריע לכם ואז טפלו בעניין זה.

דלי

מילת המפתח היום היא טאקט. אתם מעירים כלאחר יד הערה שגורמת להתלקחות קונפליקט לא צפוי. עליכם להקפיד לחשוב קצת יותר לפני שאתם מדברים. אל תצפו מאחרים להקשיב לכם ולעשות כרצונכם.

דגים

אולי תהיו מעורבים היום בוויכוח על ענייני כספים. התסכול הדדי וחבל לקלקל את תחושת ה"יחד" בגלל קשיים ארעיים. הרעיון הכללי הוא לשתף. זאת כל החוכמה במערכת יחסים ובכלל. נסו לשפר את האווירה.

טלה

עושה רושם כי תחושה של חוסר מימוש גורמת לכם להתרחקות מסוימת גם מהקרובים ביותר. עולה הצורך בחופש ובמרחב, והמסגרות בחיים חונקות אתכם. ניתן לשפר את המצב גם ללא צעדים דרסטיים.

שור

נראה כי התנהגותכם באמת עוברת היום את גבול הטעם הטוב. אין זה הזמן לראוותנות ולפזרנות. הצורך להרשים את כל העולם מיותר, ממש כך. בעיקר לאור העובדה שטרם יצאתם מהבלאגנים הכלכליים שלכם.

תאומים

אווירה רצינית בבית גורמת לכם להתאמץ עוד יותר בכיוון של עשיית כסף. דווקא השקט שלאחר הסערה גורם לכם להרגיש לחוצים. בני הזוג נוקטים באמצעים חריגים כדי לשכנע אתכם בצדקת מעשיהם.

סרטן

אתם מאוד רגישים לביקורת, במיוחד כאשר מקורה בבני הזוג. היום יתאים לכם בילוי שקט ושיחה מלב אל לב. אם אתם מרגישים צורך לפצות את עצמכם, כדאי שתשאירו את כרטיס האשראי בבית.

אריה

יום טוב. זרימה חיובית של אנרגיה מאפשרת לכם להבין ולבצע במהירות מטלות שבדרך כלל דורשות יותר זמן ומשאבים. כדאי לכם ללמוד מההתנסות הזאת ולהפנים, אחת ולתמיד, שמתח הוא גורם מפריע.

בתולה

האמת היא שיכולות להיות לכם לא מעט סיבות לתלונות, אבל אתם בוחרים להסתכל על חצי הכוס המלאה וטוב שכך. מצב הרוח הוא טוב, ואתם מרגישים שיש לכם על מי לסמוך ושאתם לא לבד במערכה.

מאזניים

הרקיע מסתחרר עתה מן האנרגיה המופלאה המורעפת עליו מגרמי השמיים. קשיים לא מעטים עדיין עומדים לפניכם, אולם אתם מצליחים להיחלץ מתוך עמדת החולשה ולגרוף את כל העומד בדרככם.

עקרב

אתם מוגדרים כטיפוסים רוחניים ומיסטיים, ואכן זה חלק מהקסם האישי שלכם. יחד עם זה, אי אפשר לחיות לנצח בעולם הדמיון וה"סמוך". מומלץ לעשות את כל מה שביכולתכם על מנת להבטיח את העתיד.

קשת

אתם עומדים להיות מופתעים. ביקור שבו תגררו לשיחת נפש יביא לשיתוף פעולה עם אדם שאתם מעריצים. חשוב שתגלו התלהבות גם אם אינכם בטוחים שתלכו עם זה עד הסוף. בשלב ההתחלתי דרושה בדיקה.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel