Israel Hayom

מסתמן: הפועל ת"א תבטל את החל"ת

לאחר שבסוף השבוע הכריז ארגון השחקנים על סכסוך עבודה במועדון, נפגשו נציגיו עם זאב גרינברג, מבעלי הקבוצה, שהסביר להם את המצב הכלכלי הקשה שאליו נקלעו בחודורוב ● היום ייפגשו הצדדים שוב בניסיון למצוא מתווה פתרון

- שי ארצי וליאב נחמני

זה עדיין לא רשמי, אבל מסתמן שהנהלת הפועל ת"א תחזור בה מהודעתה על הוצאת שחקניה ועובדיה לחופשה ללא תשלום באופן רטרואקטיבי על התקופה שהושבתה הקבוצה מפעילות (בין 26 בספטמבר ל־41 באוקטובר) בשל הסגר במדינה.

ההתקפלות הגיעה לאחר שבסופ"ש האחרון הכריז ארגון השחקנים על סכסוך עבודה בהפועל ת"א, כפי שפורסם לראשונה באתר "ישראל היום", דבר שיכול היה לגרום לשחקנים לשבות באופן חוקי החל מ־03 באוקטובר, יום אחד בלבד לפני משחק הקבוצה מול בית"ר ירושלים בליגת העל המתחדשת.

זאב גרינברג, אחד מבעלי המועדון, נפגש עם נציגי ארגון השחקנים, היו"ר מושיקו מישאלוף וראש חטיבת הספורט בהסתדרות ניר אלון, והסביר להם את המצב הכלכלי הקשה שאליו נקלע המועדון בעקבות משבר הקורונה. גרינברג הסביר גם על כך שלקבוצה אין הכנסות והיא לא קיבלה את הכספים שהובטחו לה מהמדינה, ושלא ברור אם בכלל יקבלו את רשת הביטחון. הצדדים דנו באפשרויות שונות, והמתווה המתגבש הוא שהאדומים יודיעו על ביטול היציאה לחל"ת באופן הבא: הכספים שקוצצו לשחקנים על חשבון הימים של משכורת ספטמבר ישולמו כבר במשכורת הקרובה (אוקטובר). הכסף עבור הימים של החל"ת בחודש אוקטובר יוחזר ככל הנראה בכמה פעימות במשכורות הבאות. היום אמורים הצדדים להיפגש בנוכחות עורכי דינם, ואם יחתמו על המתווה הזה או על מתווה אחר - השביתה המתוכננת, בהתאם לסכסוך העבודה, לא תצא לפועל. לאחר הפגישה התייחס גרינברג גם לעתיד הבעלים, כשאמר לכלי התקשורת: "אנחנו לא רוצים להיות פה,

וכנראה בסוף גם לא נהיה".

בתוך כך, הקבוצה התאמנה אתמול בכפר שלם, ומי שהצטרף לאימונים הוא הקשר מאור בוזגלו, שהוחזר לפחות עד

חודש ינואר בהוראת הבורר בתביעה שהגיש. בשלב זה הצדדים טוענים בתוקף כי התביעה תימשך, ולכן הסיכוי שהשחקן ישוב לסגל כרגע נראה לא גבוה.

עוד בהפועל, האדומים קבעו משחק אימון מחר מול בני יהודה, אך בשלב זה יש חוסר ודאות בנוגע לקיומו, זאת מפני שמשרד הבריאות הודיע לקבוצות שלפחות כרגע לא יוכלו לערוך משחקי אימון ביניהן עד לחזרת הליגה לפעילות, כאמור, ב־13 באוקטובר.

אביטן מונה למאמן סכנין

בני סכנין הודיעה אתמול על מינויו של ניסו אביטן למאמן הקבוצה עד תום העונה הנוכחית. המאמן בן ה־94 יחליף בתפקיד את אלדד שביט, שהתפטר מתפקידו לפני כמה ימים לאחר שהגיע לחילוקי דעות קשים עם הנהלת המועדון בנוגע לנושאים מקצועיים.

נבחרת ישראל. אחד מאנשי הצוות המקצועי שאובחן חיובי לקורונה עזב במפתיע את הארץ. בעקבות זאת, הוא יסיים את דרכו בנבחרת באופן מיידי.

ליגת העל. המשחק בין מכבי ת"א להפועל ב"ש במסגרת המחזור הרביעי הוקדם ל־52 באוקטובר (שבת, .)21:00

 ?? צילום: אלן שיבר ?? שרון ניסנוב וזאב גרינברג. איך תסתיים הסאגה?
צילום: אלן שיבר שרון ניסנוב וזאב גרינברג. איך תסתיים הסאגה?
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel