Israel Hayom

מדר ישלח אימונים מצולמים לקבוצות האן.בי.אי

- קומביין וירטואלי יעקב מאיר

ים מדר, הכישרון הצעיר של הפומ על ת"א, קיבל אישור לערוך קומ מביין וירטואלי, וישלח את אימוניו המצולמים לאנשי קבוצות האן.בי.אי שבועות ספורים לפני הדראפט.

הקומביין הוא מחנה יוקרתי, שבו משתתפים כמ07 שחקנים צעירים מכל רחבי העולם - ובהם רוקאס יוקובייטיס מז'לגיריס קובנה ואחמ רים - ואשר במסגרתו הם נדרשים להפגין את כישוריהם במגוון אתגרים מקצועיים, כגון 50 זריקות עונשין רצופות, חמש דקות רצופות של זריקות מחוץ לקשת בקצב משחק, זריקות סביב קשת השלוש אחרי תנועה, זריקות אחרי כדמ רור, קליעות מחצי מרחק ועוד. הדראפט יתקיים במ81 בנובמבר, וכמ עשרה ימים קודם לכן יצטרכו השחמ קן וסוכניו להחליט אם הוא מושך את שמו מהדראפט הנוכחי ומחכה לשנה הבאה, או שהוא ממשיך עד הסוף. כפי שכבר כתבנו בעבר, כמה קבוצות שמחזיקות בבחירות בסוף הסיבוב הראשון הביעו עניין רב בשחקן, וההערכה היא שלאחר הקוממ ביין יתקבלו החלטות סופיות. מדר התראיין בחודשים האחמ רונים אצל מספר רב של גורמים בכירים בקבוצות, ובהם אקס מכבי

ת"א אנתוני פארקר, שאחראי למעמ רך הסקאוטינג של אורלנדו מג'יק וגם משמש המנהל המקצועי של קבוצת הג'ימליג שלה, ושון ג'יימס, שמשמש סקאוט של יוטה ג'אז. גם נציגי סן אנמ טוניו שוחחו עימו, וכן קבוצות נוספות.

מיטרוביץ' יישאר בבירה

לוקה מיטרוביץ' צפוי להישאר בהמ פועל ירושלים ולהמשיך לאייש את אחת העמדות בקו הקדמי של עודד קטש. הפורוורד הסרבי ‪2.06 ,27(‬ מ') חתם באוגוסט על חוזה זמני עד אחרי הפיינל 8 בליגת האלופות, אך כפי שכבר כתבנו לפני כמה שבועות, הביע את נכונותו להמשיך עד לסיום העונה.

גם בקבוצה מרוצים מאוד מהתפוקה שסיפק ומהתנהלותו באימונים, וחיפמ שו את המקורות הכספיים להשארתו. לפי ההערכות, הוא צפוי לחתום בקרוב על חוזה עד לתום העונה עם אופציות יציאה לשני הצדדים.

בתוך כך, מחזיקת הגביע ניצחה 82:97 את הפועל גלבוע/גליל בממ שחק אימון. מלקולם היל הוביל את רשימת הקלעים עם 21 נקודות. כריס קרמר, שממשיך להשתלב בצורה נהמ דרת, הצטיין אף הוא עם 20 משלו. מיטרוביץ', שמתאושש מפציעה בקמ רסול, לא שיחק. ג'ו תומאסון הצטיין אצל המפסידה עם 19 נקודות.

 ?? צילום: דני מרון ?? ים מדר
צילום: דני מרון ים מדר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel