Israel Hayom

פתחו את ביתם לחתונות לזכרו של בנם שנפל

הוריו של עמית בן יגאל ז"ל מאפשרים לערוך אירועים קטנים בחצר ביתם ללא תמורה ● "אנחנו מנסים להנציח את הילד שלנו בכל דרך אפשרית"

- חנן גרינווד

חתונה מרגשת במיוחד נערכה ביום שישי האחרון במייקום מפב תיע במיוחד - ביתו של עמית בן יגאל ז"ל ברמת גן. בגינה יפה, מתחת חופה שעליה היקדשה לזכרו של הלוחם שנפל במהלך מעצר בכפר יעבד, ובנוכחות הוריו, התאחדו בני הזוג תוך שמירת הנחיות היקורונה.

"אנחנו מנסים להנציח את הילד שלנו בכל דרך אפשרית", סיפר ל"ישראל היום" ברוך בן יגאל, אביו של עמית. "אנחנו לא נזכה לחתן את עמית או לראות אותו מביא ילדים לעולם, ולכן החלטתנו שנעשה שמחות בבית, לזכרו". לבית הגיעו 18 משתתפים, ואלו, יחד עם ברוך ורעייתו, ערכו את החתונה. בני הזוג ביקשו שלא להתראיין לידיעה, אך בתמונות הם נראים מאושרים מהעובדה שיכלו להתחתן למרות הסגר והאתברוך בן יגאל וזוג שהתחתן בביתו

גרים הלא פשוטים. "אנחנו לא מכירים את בני הזוג, אלא פותחים את הבית מהלב. לא עושים מבחן לאף אחד, מי שרוצה ברוך הבא". ההזמנה, אומר ברוך בן יגאל, פתוחה לכל אחד, וניתן להגיע אליהם דרך הרשתות החברתיות, כפי שהגיעו בני הזוג שהתחתנו בחצרם ביום שישי. מדובר באירוע השלישי שנערך בגינה הביתית, ובן יגאל אומר שמצידו הוא מוכן לקיים אירוע כזה בכל יום.

"הזוג השני שהתחתן אצלנו ביקש חתונה מהרגע להרגע, יומיים לפני הסגר, ושמחנו לעזור. במקום שהמחבל פגע בנו נעשה הכל כדי שיהיה המשך. את עמית לצערנו המחבל רצח פיזית, אבל אנחנו לא יכולים לאפשר שירצחו אותנו גם מבחינה נפשית".

לזוגות שמעוניינים להתחתן ולמשפחות שמעוניינות לערוך ברית מילה מציע בן יגאל את כל התנאים הנדרשים. "אנחנו מביאים הגברה, שולחנות, כיסאות, וכמובן החופה המיוחדת של עמית - הכל בלי תשלום. אנחנו רוצים לעשות עוד דבר טוב לילד שלנו".

החתונות והאירועים יימשכו עד סיום החזרה לשגרה, על פי הנחיות הקורונה. גם לאחר מכן מזמין בן יגאל זוגות להמשיך להגיע. "אם יהיה אדם שלא יהיו לו אמצעים, נזמין גם אחרי הקורונה, למה לא?

"החצר שלנו יכולה להכיל עד 50 איש. מי שרוצה מוזמן לפנות לקיים ברית או חתונה, גם מהרגע להרגע".

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel