Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שלישי - 20.10.2020

-

גדי

נסו לתת עצות מבלי להעביר ביקורת. אם לא תשמרו על גבולות ברורים, צפוי עימות. נושא העבודה מדאיג אתכם כרגע. אתם חשים אי יציבות. סבלנות, אל תפעילו לחצים. אתם זקוקים למשימות ולאתגרים.

דלי

מצב הרוח הטוב ששרר בימים האחרונים מפנה את מקומו לדכדוך שאין לו מקום ואין לו סיבה הגיונית. צפויה הפתעה רומנטית, אך מה שהיה אמור להיות מחווה נעימה, הופך מהר מאוד לסיטואציה מבולגנת.

דגים

אל תהרסו את הסיכויים שלכם להתקדמות. עליכם לפתח מיומנויות של משא ומתן כדי להתמודד מול אנשים בעלי "שיניים חדות" משלכם. היעזרו בקסם אישי על מנת לכפר על המבוכה ואי הנעימות שאתם חשים.

טלה

אתם מתעוררים עם אנרגיות נהדרות. נסו לשמר את מצב הרוח לאורך כל היום. חשוב להיות ידידותיים. אדם שהגיע ממרחקים ינסה ליצור איתכם קשר. נסו לחשוף את הצדדים החדשים והיותר אטרקטיביים שלכם.

שור

היום תרשמו לעצמכם מהלכים מרשימים בתחום הרומנטי. תוכלו להעמיק את הקשר במערכת חדשה. יש בכם צד נוקשה שמנסה לטרפד את העניין, אף שאתם די מעוניינים לבדוק מה צופן לכם העתיד בכיוון זה.

תאומים

היום אתם נתקפים בפרץ של נחישות ורכושנות, מה שעלול בהחלט לגרום לעימות. הגישה שלכם כלפי אדם קרוב לא עולה בקנה אחד עם טאקט ודיפלומטיו­ת, ולא פלא שהמילים שלכם פוגעות ומעליבות.

סרטן

תופעה קוסמית עלולה לעורר חוסר שקט ותסיסה פנימית שמלווים אתכם כל היום. אל תתמקדו במה שחסר אלא במה שיש לכם להציע לעולם. הפסיקו לדרוש מאחרים להתנהג על פי אמות המידה שלכם.

אריה

מפגש מרגש מוליד הבנות חדשות. קשר רומנטי מעמיק למרות הסתייגויות שהיו לכם. זוגיות היא תופעה מופלאה, אך אינה מחליפה שיקול דעת עצמאי. ענייני כספים מדאיגים אתכם, אך אתם עדיין מבזבזים.

בתולה

ההתמודדות עם הקשיים היומיומיים מתישה אתכם ואתם מחכים בקוצר רוח לסוף השבוע כדי להחליף אווירה ולהתארגן. לאט אבל בטוח תלמדו להתגבר על הפחדים. תכננו בקפידה את המהלכים העתידיים.

מאזניים

אתם מתכוננים באופטימיות לאירוע מסקרן. נקו את השטח מנודניקים שרק מעיקים עליכם והקפידו על חברה מתאימה. מצו את ה"כאן ועכשיו" עד הסוף בלי לחשוש מהעתיד, אך כדאי לנתח את העבר.

עקרב

רומנטיקה מצויה בראש הרשימה שלכם? זה יפה, הלב יודע מה הוא רוצה, אבל לא בטוח שתקבלו בדיוק את מה שאתם משתוקקים לו. הרגישות הגבוהה והרצון לאהוב ולהיות נאהבים, הם צד חיובי באישיותכם.

קשת

זרימה של אנרגיה טובה ומרעננת מהווה תמריץ להמשיך בכיוון שבו כבר התחלתם. אתם יוצאים לבלות יותר מאשר בחודשים האחרונים. חשוב מאוד להרחיב את המעגל החברתי ולא להגביל את עצמכם.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel