Israel Hayom

חלוץ בחוץ, בינתיים

ירדן שועה לא הורשה להתאמן אתמול עם בית"ר ירושלים ומחכה לסגירת אחרון פרטי העיסקה עם מכבי חיפה ● קבוצות ליגת העל מתכוננות לחלון ההעברות החדש שייפתח בעוד שישה ימים, בתקווה לחזק את הסגלים עם זרים

- שי ארצי

חלוצה החדש של בית"ר ירושלים, ירדן שועה, היה אמור לערוך אתמול את אימון הבכורה שלו בקבוצה, אבל בפועל הוא רק השתתף באסיפת השחקנים והכיר קצת את חבריו החדשים לחדר ההלבשה. על האימון הוא נאלץ להשקיף מהצד.

הסיבה לכך ששועה לא הורשה להו תאמן היא שמכבי חיפה ובית"ר ירושו לים טרם חתמו באופן רשמי על העסקה המדוברת, שסוכמה לפני מספר ימים, אך בבירה טוענים שמדובר בפרטים קטנים בלבד שייסגרו במהלך היום. מי שכן הצטרפו לאימון הקבוצה הם שחקני הנבחרת אוראל דגני ואיתמר

ניצן. זאת, אחרי שהשניים עברו בדיקת קורונה ונמצאו שליליים.

בתוך כך, מנהל מחלקת הנוער, תומר כרמל, הודיע להנהלת הקבוצה על רצוו נו לסיים את תפקידו במועדון אחרי שכיהן בתפקיד במשך שנתיים, על מנת שיוכל לטפל בעסקיו הפרטיים ובפיתוח עסקי חדש. "אבקש להודות על האמון והגיבוי שקיבלתי מכם לאורך הדרך", מסר כרמל, "אני בטוח שבית"ר תחסר לי, לפחות עד האתגר הבא שלי. מאחל לכולכם הצלחה רבה ותמיד אהיה כאן בשביל המועדון".

יו"ר המועדון, אלי אוחנה, אמר: "קיו בלנו בצער את החלטתו של תומר לעו זוב. מאז שמונה לתפקיד, הוא הצליח להזיז הרים וגבעות לטובת ילדי ונערי המועדון, והיה חלק מהשינוי והפיתוח המרשים שעברה המחלקה. אני מאחל לו בהצלחה מכל הלב, ויודע כמה קשה הוא עבד כדי לקחת את המחלקה קדיו מה, ועשה זאת בדרך נעימה, ישרה ומו קצועית". בימים הקרובים יבחן המועדון כמה מועמדים ויודיע על מינוי מנהל חדש למחלקה.

"חלון הקורונה"

קבוצות ליגת העל בכדורגל קיבלו מכתב מההתאחדות לכדורגל עם התאו ריכים החדשים לפתיחת חלון ההעבו רות המיוחד, "חלון הקורונה", שפיפ"א אישרה את קיומו, בשל הסגר שהיה בישראל וחוסר היכולת של הקבוצות להנחית זרים למבחנים או להחתימם.

חלון העברות מספר 2 ייפתח בשו בוע הבא בו62 באוקטובר וייסגר בו5 בנובמבר. חלון ההעברות של החורף ייפתח בו01 בינואר 2021 ולא חמישה ימים קודם לכן כמתוכנן, וסגירת חלון ההעברות של החורף תישאר ללא שיו נוי, בו2 בפברואר .2021

ההתאחדות לכדורגל ביקשה מהקו בוצות להתארגן מראש לקשיים בריו שום שחקנים זרים וציינה במכתבה: "ברצוננו לחזור ולהדגיש כי על פי הודעת פיפ"א בעניין ובשל עניינים טכניים, ביצוע פעולות רישום בינו לאומיות במהלך מועד הרישום המיוחד, כאמור, עלול לארוך זמן רב יותר, בשל אישור פיפ"א לגבי כל רישום במועד זה. נא להיערך בהתאם".

 ?? צילום: אורן בן חקון ?? ירדן שועה. היום הכל יסתדר
צילום: אורן בן חקון ירדן שועה. היום הכל יסתדר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel