Israel Hayom

הנסיך דומיניק ווסט

עיתון "הסאן" מדווח כי כוכב הסדרות "הסמויה" ו"הרומן" לוהק לעונה החמישית של הסדרה "הכתר", ויגלם את הנסיך צ'רלס • רק לפני שבוע כיכב ווסט בצהובונים בגלל צילומים עם השחקנית לילי ג'יימס

- דודי כספי, לוס אנג'לס

האם השחקן הבריטי דומיניק ווסט, כוכב הסדרות "הסמויה" ו"הרומן", יגלם את דמותו של הנסיך צ'רלס בעונה החמישית של הסדרה הפופולרית "הכתר" בנטפליקס?

כך לפחות מדווח עיתון "הסאן" הב ריטי. בקרוב אמורה לעלות עונתה הר ביעית של הסדרה הפופולרית שעוסקת בבית המלוכה הבריטי מאז הכתרתה של אליזבת השנייה. שתי העונות הראשונות התמקדו בעשור הראשון של כהונת אלי זבת, בשנות ה 50 וה 60 )אליזבת הפכה למלכה ב ,1952 בגיל ,26 בעקבות מותו של אביה, המלך ג'ורג' השישי, בגיל .(56 בעונות אלה גילמו את דמויותיהם של אליזבת ושל בעלה פיליפ השחקנים קלייר פוי ומאט סמית.

בעונה השלישית התחלף הקאסט כולו, כדי להתאים את גיל השחק נים לגיל הדמויות שהתבגרו כבר. את דמויותיהם של אליזבת ושל פיליפ גילמו אוליביה קולמן וטו ביאס מנזיס, ואת דמו תו של צ'רלס, שכבר הגיע לגיל גיוס, גילם השחקן ג'וש אוקונר. גם בעונה הרביעית, שתעלה בקרוב בנ טפליקס, אלה הם השחקנים, ולעונה זו תצטרף דמותה של דיאנה הצעירה )שאותה תגלם הש חקנית אמה קורין(.

בעונה החמישית אמור שוב להתחלף הקאסט, בגלל ההת

קדמות הכרונולוגי­ת בעלילה, ועל פי "הסאן", ווסט בן ה 51 יגלם את הנסיך צ'רלס המבוגר. מי שתגלם את אלי זבת בעונה החמישית היא השחק נית אימלדה סטונטון )"על תבונה ורגישות"( - ליהוק נוסף שחשף "הסאן" בלעדית לפני כשנה. את דמותה של דיאנה תגלם בעונה החמישית השחקנית האוסטר לית אליזבת דביקי .("טנט") ליהוק מדובר נוסף לעונה החמישית הוא של כוכבת "תיקים באפלה", ג'יליאן אנדרסון, שתגלם את ראש ממשלת בריטניה, מרגרט תאצ'ר. אנדרסון היא בת זוגו של יוצר "הכתר", התסריטאי פיטר מורגן. העבודה על העונות החמישית והשישית של "הכתר" נמצאת בשלבי הפקה מקדימים, ומעוררת עניין רב

סביב הליהוקים של צ'רלס ודיאנה, שכן הנישואים והגירושים של הצמד המלכותי העסיקו רבות את העולם עד מותה הטראגי של דיאנה ב .1997

שמו של דומיניק ווסט כיכב באחרו נה במדורי הרכילות ובצהובונים בגלל תמונות פפראצי שצולמו ברומא, שבהן הוא נראה מתגפף ומתחבק עם השחקנית לילי ג'יימס .(31) מייד לאחר שפורסמו התמונות, אשתו של ווסט בעשר השנים האחרונות, מעצבת הנוף קתרין פיצג'רלד, עלתה על מטוס לאיטליה והשניים הופי עו אל מול עיתונאים וצלמים והכריזו כי הנישואים שלהם "חזקים מאי פעם". פיצג'רלד היא חלק משושלת אצולה ארי סטוקרטית באנגליה.

ג'יימס, ששיחקה בסרטים כמו "סינ דרלה" ו"מאמא מיה "2 )וזכורה גם בתור ליידי רוז מק'קלייר מ"אחוזת דאונטון"( ירדה לחלוטין למחתרת וביטלה את כל ההופעות בתקשורת שתוכננו לה לימים הבאים, לטובת קידום סרט חדש בכיכובה, "רבקה", שבו היא מככבת לצד ארמי האמר.

 ??  ?? השחקן ג'וש אוקונר בדמות צ'רלס הצעיר בעונה השלישית של "הכתר"
השחקן ג'וש אוקונר בדמות צ'רלס הצעיר בעונה השלישית של "הכתר"
 ??  ??
 ?? צילום: ?? ווסט
GettyImage­s
צילום: ווסט GettyImage­s
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel