Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

יום רביעי - 21.10.2020 גדי

מתעורר צורך לקבל חיזוקים בענייני עבודה מאדם מנוסה שאתם קשורים אליו. אף שיש לכם ביטחון עצמי בעיסוק שלכם, יש לכם צורך לשמוע מילה טובה. אתם לומדים שאין טעם לכעוס ולשמור דברים בבטן.

דלי

היום יהיו לכם המון הזדמנויות לומר את מה שאתם באמת מרגישים, אבל נראה כי ברגע האחרון "תשתפנו" ותגישו תשובה מנומסת במקום להטיח את כל האמת בפרצוף. יש הבדל עצום בין חוסר טאקט וגסות רוח.

דגים

סוף סוף יש תוצאות שנראות בשטח. אתם בדרך להגשים את המטרות שלכם. המצב הכלכלי בסימן עלייה. הזוגיות מתפתחת לכיוונים חדשים. העוצמה הפנימית והקסם האישי מסייעים לכם בלא מעט תחומים.

טלה

אתם עסוקים במחשבות על שיפור וייעול בעבודה. צמצום או קיצור שעות יגרום לכם לפעול ביתר יעילות. זה זמן מתאים לבחון את הנושא מקרוב. המסקנות שתגלו יכוונו אתכם בהמשך הדרך. לכו על זה באומץ.

שור

אתם מופתעים מתגובה של חברים לגבי הצעה קונסטרוקטי­בית שהצעתם להם. זה לא הזמן המתאים לחשוף את הצד הרגיש והחלוש שלכם. גם לא מתאים להיעלב. היו יותר קשובים לאחרים. הכיוון שלכם נכון.

תאומים

אתם מגלים שנחרצות ואימפולסיב­יות לא מביאות אתכם לשום מקום רצוי. כדאי לשנות את צורת התגובה האוטומטית שמביאה אתכם למצבים לא רצויים. אתם מתנהגים בצורה שעלולה לגרום לכם נזק ממשי.

סרטן

היום אתם יכולים לרשום לעצמכם ניצחון קטן לאחר תקופה לא משהו. עלייה במצב הרוח מסייעת לכם להשקיע יותר מאמצים בתחום הזוגי, המביאים לתוצאות משביעות רצון. הביטחון והאופטימיו­ת - מתחזקים.

אריה

יום נחמד. אתם מתחילים להירגע ולהוריד טורים שהיו סוערים למדי במהלך הימים שחלפו. מקום שאתם מגלים בקרבת מקום מגוריכם מתגבש כ"מקלט" רוחני עבורכם. קשה לכם עדיין להכיר בגבולות שלכם.

בתולה

האנרגיות הזורמות אליכם היום גורמות לכך שנמאס לכם להילחם לבד כמו דון קישוט מול כל המערכת, ואתם במצב של הרמת ידיים. אתם מותשים לחלוטין ממאבקים אלה. מומלץ לקחת פסק זמן.

מאזניים

אתם שואבים השראה מאנשים לא מתאימים. רעיונות מקוריים נשמעים מלהיבים במיוחד לאנשים יצירתיים, אבל לא בטוח שהם ניתנים ליישום. יש לבחון את ההיבטים הכלכליים והעסקיים הקשורים לעניין זה.

עקרב

יש רושם שאתם מתחברים לצד הרך והכנוע שבכם, וזה מאפשר יצירת אווירה נוחה ואוהדת מבחינת הבית וגם מבחינת מערכות יחסים אינטימיות. נראה כי אט אט אתם עולים על דרך המלך, ויפה לכם ככה.

קשת

אתם מרגישים הקלה רבה בבעיה אישית שמעסיקה אתכם. ברור לכם שהצד הרגשי מפעיל אתכם ושוחק את העצבים. השקיעו מאמץ בטיפוח ובפינוק עצמי. הכל נראה קליל, יום טוב לתכנן בו תוכניות לעתיד.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel