Israel Hayom

אנחנו מנצחים את הקורונה דרך הספורט

- פיטר פלצ'יק שלכם, פיטר

שנת 2020 נפתחה עבורי ברגל ימין, עם זכייה במדליית זהב במגרש הביתי בגרנד פרי תל אביב ומ דליית זהב בגרנד סלאם פריז היוקרתי, לראשונה זה 16 שנה, מאז אריק זאבי עמד על הפודיום באחד האירועים הג דולים בסבב העולמי.

חזרתי לארץ מפריז מדורג שלישי בעולם, מלא אנרגיה ומפוצץ במוטי בציה לאכול את ,2020 השנה האולי מפית, בלי מלח. מאז ועד היום עברו שמונה חודשים ללא תחרויות ג'ודו וללא מערך אימונים מלא, שלא לדבר על ההחלטה לדחות את אולימ פיאדת טוקיו ליולי .2021 אתם צרי כים להבין, בשלב הזה אני בשיא המסע לאולימפיאד­ה מבחינת הכושר הגופני ולא פחות מזה בפן המ נטלי. כל מולקולה בגוף שלי היתה מוכנה ליום המיועד.

ההחלטה על דחיית האולימ פיאדה יצרה ריק מטורף עבורי, אבל במהלך הסגר הראשון הח לטתי שאני לא מוריד את הרגל מהגז. בניתי לעצמי בגינה מכון קרוספיט רציני, ויחד עם אורן סמדג'ה וכל הצוות יצרתי שגרת אימו נים חדשה עם מטרות חדשות. נוסף על כך, קיימתי שיחות עם מועדוני ג'ודו - יותר מ 4,000 לוחמי ג'ודו צעירים בארץ ובעולם - במטרה לחזק את הדור הבא, שגם הוא תקוע בבית. אבל יותר מכפי שזה חיזק אותם, זה חיזק אותי.

במהלך החלק השני של תקופת הקו רונה הגיעה ההצעה והחלטתי לקחת חלק ב"נינג'ה ישראל ,"VIP דבר שב שום תסריט לא היה מתקבל בעונה רגי לה של תחרויות. החלטתי שעבורי זו תחרות לכל דבר, לקחתי את ההרפת קה הזו בשתי ידיים והשקעתי את מרב זמני באימונים לקראת התחרות במט רה להגיע הכי מוכן ל"קרב" שמתקיים במזרן שונה מאוד מהמזרן הרגיל שלי.

אני יכול לשתף אתכם בכך שהצבת המטרה החדשה הזו עזרה לי מאוד לעבור את התקופה הזו כמו שצריך ונתנה לי לשמור על "גודל הלהבה", המוטיבציה שאני קם איתה כל בוקר מחדש!

והנה, אור בקצה המנהרה, מתחילים להרגיש את האווירה מתחממת. הוועד האולימפי מצהיר שטוקיו 2021 יתקיים - לא משנה מה; איגוד הג'ודו העולמי מתחיל לדון בקיום התחרויות; איגוד הג'ודו הישראלי בראשותו של משה פו נטי יזם מחנה אימונים בטורקיה, והנה, לראשונה זה שמונה חודשים עלינו לטי סה עם הנבחרת )עשרה ימים שהוארכו לשלושה שבועות בריזורט טורקי באנ טליה עם אימונים חזקים(.

אנחנו מנצחים את הקורונה דרך הס פורט. סוף סוף מתאמנים עם ספורטאים מנבחרות שונות בעולם, אפשרות לחדד את יכולות הקרב, הכושר והתרגילים החדשים שעליהם עבדתי בחו דשים האחרונים. עכשיו, פנינו קדימה לגרנד סלאם בודפשט, התחרות הראשונה בסבב לק ראת השנה האולימפית. אני לא יכול להסביר במילים עד כמה מרגשת אותי החזרה לתחרויות ועד כמה זה היה חסר, סוף סוף!

אני מגיע לתחרות הזו עם המחשבה שבפועל לא הפסקתי להתאמן לרגע אחד ושמרתי על הילוך גבוה, וזה מחזק אותי ונותן לי ביטחון רב. אני רוצה לקחת את העבודה הקשה מהחודשים האחרונים ולהביא אותה לידי ביטוי על המזרן בבודפשט.

כן, זו מציאות חדשה. אנחנו נדרשים לארבע בדיקות קורונה )שתיים בארץ ושתיים בהונגריה(, לצאת לתחרות יותר זמן מראש, לשמור על עצמנו באופן קפדני יותר ולעטות מסיכות לאורך כל השהות, ממש עד רגע לפני הכניסה לקרב. זה מוזר, זה אחר, אבל אנחנו חזקים מהקורונה ואנחנו ננצח גם את זה.

אני רוצה לאחל לכולכם שנמשיך להקפיד ולשמור על ההנחיות הנדר שות על מנת לשמור על עצמנו ול נצח את הווירוס הזה! אנחנו חייבים את זה לעצמנו.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel