Israel Hayom

שיפוצים תחילה

למרות תחילת העבודות בנובמבר בטרנר, הפועל ב"ש מבינה שתארח את כל העונה הנוכחית מחוץ לעיר ● אימון בכורה לירדן שועה בבית"ר ירושלים

- ליאב נחמני ושי ארצי

העבודות לתיקון הגג באצ טדיון טרנר צפויות להתחיל כבר בתחילת חודש נובמבר. עדיין לא ברור כמה זמן יידרש על מנת לתקן את כל הליקויים הבטיחו תיים, בגינם נסגר המתקן, אך ההערכה הנוכחית היא כי מדובר בחודשים אחדים.

ספק גדול אם האצטדיון יהיה מוכן לארח משחקים עוד העו נה, שכן הפעם עיריית ב"ש אי ננה מתכוונת לקחת סיכונים. עוד עולה כי במהלך השנים האחרונות היו התראות על כך שמזג האוויר בב"ש, בנוסף למיקום האצטדיון, עשויים לגרום לליקויים בגג. בכל הקשור לקבוצה, היא כבר נערכת לכך שתצטרך לארח את כל מש חקי הבית שלה העונה מחוץ לעיר )משחקי ליגה בטדי ובמשחקי הליגה האירופית במושבה(.

בחמישי הקרוב תארח ב"ש את סלביה פראג במסגרת המחזור הרא שון של הליגה האירופית. השחק נים שנדבקו בקורונה הספיקו לחזור לאימונים, כולל המאמן יוסי אבוק סיס. הקשר הפורטוגלי ז'וסואה שה חלים צפוי לפתוח בהרכב.

שועה טרם חתם

אחרי שלא הורשה להתאמן של שום באימון הקבוצה, חלוצה החדש של בית"ר ירושלים, ירדן שועה, ערך אתמול את אימון הבכורה שלו במדים הצהובים שחורים. זאת אחרי שהירושלמים ומכבי חיפה סגרו את הפרטים האחרונים בנוגע לעסקה, כולל פריסת תשלומים. למרות ששועה התאמן העסקה עדיין לא נחתמה באופן סופי, מחלוקת בין הירוקים לשחקן, שנדרש להחזיר מענקים וכספים המוערכים בעש רות אלפי דולרים.

בתוך כך, המגן אנטואן קונטה, שחזר שלשום ארצה ויש רצון לה שאירו בסגל על אף כל התקריות איתו, מסרב להאריך חוזה ואף הע ביר מסר למועדון כי אין בכוונתו להישאר בקבוצה אחרי חלון העב רות של ינואר.

האלופה נזהרת

שחקני הנבחרת של מכבי ת"א עדיין לא חזרו להתאמן עם הקבו צה וימשיכו להתאמן בנפרד משאר הסגל, למרות שעברו אתמול בדי קות קורונה שיצאו שליליות. השח קנים הם איתן טיבי, שרן ייני, אייל גולסה, מאור קנדיל ועדן קארצב - הארבעה הראשונים מיועדים לפתוח בהרכב במשחק הליגה האירופית ביום חמישי מול קרבאח. במכבי רצו לשמור על השחקנים הללו לפחות עד אחרי שיחזרו הבדיקות של יתר הסגל, על מנת שכולם יוכלו לה שתתף באימון המסכם.

לצוות המקצועי יש התלבטות לגבי מי יפתח בהתקפה, אדוארדו גררו או החלוץ החדש אלכסנדר פשיץ', כשההחלטה הסופית תיפול ככל הנראה לאחר האימון המסכם. בהגנה דווקא נראה כי הבלם הס פרדי, לואיס הרננדס, עשוי לערוך הופעת בכורה בהרכב.

רוקאביצה חזר

מכבי חיפה תשוב היום לאימונים יחד עם שחקני הנבחרת שנמצאו שליליים לקורונה ויצטרפו לקפ סולה הקבוצתית.

הבעיה שמסתמנת מבחינת הצוות המקצועי היא שכרגע אין אישור לקיים משחקי אימון עד המשחק הראשון בליגה מול מכבי ת''א ביום שני הבא .(2.11) במועדון כבר קבעו משחקים מול הפועל עכו והפועל נוף הגליל, אך לא יוכלו לקיים אותם ללא האישור המיוחל של משרד הבריאות. כרגע לא נראה כי הדבר אפשרי וספק אם זה יש תנה. מעבר לכך, החלוץ ניקיטה רוקאביצה יחזור גם הוא לאימונים מלאים וצפוי להיות כשיר למשחק מול הצהובים.

 ?? צילום: דודו גרינשפן ?? אצטדיון טוטו טרנר. בינתיים הוא מחוץ לתחום
צילום: דודו גרינשפן אצטדיון טוטו טרנר. בינתיים הוא מחוץ לתחום

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel