Israel Hayom

על מאמנו סטפנוס דדאס: "אני אוהב אותו כי בניגוד למאמנים אחרים לא קשה להבין אותו, והוא הופך הכל לפשוט עבור השחקנים"

-

מגי עשה יופי של קריירה. הוא זכה באליפות איטליה עם ונציה, הגיע עם דינמו ססארי לגמר הפלייאוף באיטליה וגם זכה עימה ביורופקאפ. בעונה שעברה נכנס מגי לנעליים הגדולות של דונטה סמית' והיה הכו כב והשחקן היקר ביותר של פו אור טז הצרפתית כשקלע 13.8 נקודות ב 40.7 אחוזים ל .3 הרבה אנשים אומרים שאתה מתאים ליורוליג.

"שמעתי את זה, ואני באמת לא יודע ולא מבין למה לא קיבלתי הצ עות. כנראה יש פוליטיקה גם שם. אם אקבל הזדמנות אראה לכולם מה הם הפסידו. אני מקווה שעונה טובה עם חולון תעזור לי להתקדם עוד יותר. אני רוצה להשתפר כשחקן ול עזור כמה שאפשר לקבוצה. אני רוצה ללמוד מיוגי )יוגב אוחיון; י"מ( ומפ ניני שהיו ביורוליג הרבה שנים ויש להם ניסיון. כל אימון אני אומר להם שיגידו לי אם אני עושה משהו לא בסדר. הם בחורים טובים ומסבירים לי, ואני מקשיב".

המכונאי

מגי הגיע לארץ עם ארוסתו אנקה. היא מרומניה, הוא מארה"ב, והם הכי רו בוונציה. "חבר המליץ לי להכיר אותה והאהבה היתה שם ממבט רא

שון. היא מאוד אינטליגנטי­ת, מד ברת חמש שפות בצורה שוטפת ומאוד מתוקה. אני בר מזל שהיא חלק מחיי".

הוא הציע לה נישואין בינואר שעבר במקום הכי רומנטי שאפשר. "היתה לנו חופשה בכריסמס, אז נס ענו לפריז ושם הפתעתי אותה מול מגדל אייפל. הכל מצולם, אז היא לא יכולה להכחיש". שמעתי שחוץ מכדורסלן טוב, אתה גם מכונאי רכב מדופלם.

"סבא וסבתא שלי בנו בית לילדים ולימדו את כולם מקצועות. כשיש 13 ילדים צריך ללמד אותם לעבוד. את אחד מהדודים שלי הם לימדו מכונאות רכב. כשהייתי אצלם הת בוננתי בו ולמדתי ממנו, וכשהיתה לי הזדמנות התמקצעתי בזה ואמרתי לעצמי שיהיה טוב לדעת את זה אם לא אוכל להרשות לעצמי תיקון רכב.

"רק בקיץ האחרון עשיתי חידוש לכמה מכוניות. ריפדתי, צבעתי וע שיתי איתם הרבה דברים יפים. מי שהו מכר לי בגרושים מכונית ישנה. שיפצתי אותה בצורה מעולה, ועכ

שיו היא נראית מצוין ונוסעת טוב. בקיץ הבא אצבע אותה. אני מעדיף שברולט ומכוניות ישנות. אף פעם לא הייתי טיפוס של פורד. טוב, נו, אולי פורד מוסטנג כן". עד כמה חשוב לך לעשות עונה טובה באירופה אישית וקבוצתית?

"הצלחה באירופה יכולה לעזור לכל השחקנים אצלנו. יש לנו שח קנים לא צעירים ועם הניסיון שלנו אנחנו יכולים להגיע רחוק בכל המ פעלים. אני צריכים לשחק חזק כי כששחקני היריבות מרגישים שה קבוצה שנגדם קשוחה, הם הולכים אחורה. אני רוצה שכל מי שישחק נגדנו יגיד 'אוקיי, צריך להיזהר מה פועל חולון'".

 ?? צילום: לירון מולדובן ?? מגי. מכוון להצלחה באירופה
צילום: לירון מולדובן מגי. מכוון להצלחה באירופה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel