Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום חמישי - 22.10.2020

-

גדי

יום רומנטי שבו אתם מתמכרים לריגוש המתמשך על פני כל היום. אתם מחדשים קשר עם מישהו מהעבר והדבר מעורר אתכם למחשבות לא צפויות. יום מתאים לבילוי רומנטי. מומלץ לעשות משהו חדש ויצירתי.

דלי

ייתכנו עימותים עם בעלי סמכות והשפעה. כדאי לשמור על איפוק כדי לא להסתבך. אתם צריכים לפתח יותר עצמאות. קחו אחריות על מעשיכם. אם צריך, דברו על כך עם אדם מקצועי. הגיעה העת לנקוט פעולה.

דגים

יום עמוס ובו יותר מדי אחריות המונחת על הכתפיים שלכם. אתם מרגישים לחוצים וקשה לכם לתפקד. לא פלא. הגזמתם במה שלקחתם על עצמכם. אתם זקוקים לחופשה. לפחות כמה שעות יעשו לכם טוב על הנשמה.

טלה

נראה כי הרקיע מציע לכם להסיר את הכפפות כשמדובר ביריבים נוקשים. עליכם לקבוע עמדה ברורה בנושא ולא להתפשר. הרשו לעצמכם לקחת פסק זמן ולהקדיש אותו לעצמכם ולבני הזוג שמרגישים מעט מוזנחים.

שור

מישהו מנסה להפוך סדרי עולם ולהכניס אתכם למסגרת. אתם מגיבים בתוקפנות. לא לגמרי ברור לכם מה לא בסדר, אבל יש תחושה חזקה שמישהו קרוב, שאתם סומכים עליו, מהתל בכם ולא מספק את כל המידע.

תאומים

יותר מתמיד אתם עסוקים בענייני הבית. כדאי למצוא זמן גם לעצמכם על מנת לפתח נושא שחשוב לכם. תחושת המחנק שחשתם בעבר נמוגה, ועכשיו יש לכם אפשרות להכניס אנשים נוספים לחיים שלכם.

סרטן

ייתכן כי מתעוררים חיכוכים ומוקדי קונפליקט. עליכם להיות יותר סבלניים וסובלניים, למרות שממש נראה לכם שכל מי שנמצא סביבכם יצא מדעתו. ענייני פרנסה עולים על הפרק ועליכם לקבל החלטות אמיצות.

אריה

היכרות על רקע עסקי עשויה להפוך לנושאת אופי רומנטי - עניין של עיתוי נכון. בעיות בעבודה ייפתרו בצורה קלה יותר מכפי שחשבתם. משימה משפחתית כבדה רובצת על כתפיכם, לא פלא שאתם מוטרדים.

בתולה

אתם לא מתלהבים מאווירת המשפחתיות שצונחת עליכם. נראה כי אתם מתלבטים בנושאים אישיים הקשורים בעיקר לתחום הקריירה וזקוקים למרחב ולשקט כדי לרכז את המחשבות ולחשוב על פתרונות הולמים.

מאזניים

יום של כיף ובו אתם מרגישים שלאחרונה יש לכם שליטה על מה שעובר עליכם. במקום לטפל בסידורים משעממים, כדאי שתפנו מעט זמן לזוגיות. יום מתאים לטיול משותף, וכל רעיון יצירתי יתקבל בברכה.

עקרב

אתם מרגישים כאילו זה בדיוק הזמן המתאים לפלס לעצמכם דרך חדשה, במיוחד בכל מה שקשור בקשרים רומנטיים. אתם מחפשים אהבה ומותר לכם ליהנות מכל הטוב שמגיע אליכם, גם אם זה לא משהו מחייב.

קשת

משהו בפנים מושך אתכם כלפי מטה וכוחות חיצוניים משפיעים עליכם לכיוון של שינוי הדיאלוג הפנימי, האמונות וצורת החשיבה. אתם בקונפליקט, אבל בסופו של דבר כף המאזניים נוטה בכיוון מעלה.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel