Israel Hayom

כבש את מדריד

מנור סולומון רשם ערב ענק בבירת ספרד כשהפך לישראלי השני שמבקיע נגד ריאל בליגת האלופות, וסידר 2:3 מפתיע לשחטאר במחזור הפתיחה ● הבלאנקוס סופרים הפסד שני ברציפות לפני הקלאסיקו

- דור הופמן

בסן סירו מול אטאלנטה, באיתיחאד מול מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה ואתמול באצט דיון על שם אלפרדו די סטפאנו מול ריאל מדריד. שישה משחקים בלבד שיחק מנור סולומון בליגת האלופות, וזה המאזן המדהים שלו – שלושה שערים, כולם בחוץ, כולם משמעו תיים וחשובים.

הרגע הגדול האחרון של מנור במ דים של שחטאר דונייצק הגיע אמש בסיומה של מחצית ראשונה מרהיבה מול אלופת ספרד של זינאדין זידאן. אף שחסרה מספר שחקנים בגלל הקורו נה, הקבוצה האוקראינית היתה עדיפה בהרבה והצליחה להמיר את השליטה שלה בשערים.

בדקה ה 29 הברזילאי הצעיר טטה עשה 0:1 אחרי בישול מצוין של ויק טור קורנייקו, ארבע דקות אחר כך רפאל וראן כבש שער עצמי והכפיל את היתרון של שחטאר, ובדקה ה 42 הגיע הרגע הגדול של סולומון. היש ראלי קיבל כדור במרכז המגרש ויצא לדהירה שבמהלכה עבר את רודריגו, השלים דאבל פס עם טטה וסיים בקור רוח מול היציאה של תיבו קורטואה. השער הזה סגר את המחצית הראשו נה עם 0:3 לשחטאר, התוצאה הגרועה ביותר בתולדותיה של ריאל מדריד במחצית של משחק אירופי.

זידאן ודאי גער בשחקניו בהפס קה. וראן ואדר מיליטאו היו רחוקים משיאם והבליטו את החיסור של סרחיו ראמוס, כשגם שחקני הקישור וההתק פה בראשות לוקה יוביץ' לא הצליחו לבוא לידי ביטוי. ריאל נראתה ב 45 הדקות הראשונות כמי שממשיכה את היכולת הרעה מההפסד לקאדיס, אבל המילים שאמר והחילופים שביצע הצרפתי הצליחו למ זער את הנזק.

כמה דקות אחרי שנכנס קארים בנזמה, לוקה מודריץ' ירה לחיבורים את ה .1:3 לאחר מכן נכנס ויניסיוס וכבר בנגיעה הראשו נה שלו בכדור ניצל טעות של מרלוס וצימק ל .2:3 בתוספת הזמן ריאל היתה בטוחה שהשיגה את השוויון, אבל שער של פדריקו ואלוורדה נפסל בטע נת נבדל. זה נגמר ב 2:3 ענק לשחטאר וסולומון, שמשאיר הרבה בעיות אצל ריאל לק ראת הקלאסיקו בשבת. עוד אתמול: חגיגת שערים היתה גם במפגש בין רד בול זלצבורג ללוקומוטיב מוסקבה בבית א'. אחרי שאדר הפורטוגלי העלה את הרוסים ליתרון, דומיניק זובוסלאי וזלטקו יונוזוביץ' הפכו את התוצאה ונתנו לאוסטרים יתרון .1:2

רבע שעה לסיום ויטלי ליסקוביץ' קבע 2:2 שעשה צדק עם המשחק.

 ?? צילומים: רויטרס ?? הילד ענק. כל שלושת שעריו בצ'מפיונס משמעותיים וחשובים
צילומים: רויטרס הילד ענק. כל שלושת שעריו בצ'מפיונס משמעותיים וחשובים
 ??  ?? סולומון כובש את השלישי. הרגע הגדול שלו הגיע בדקה ה 42
סולומון כובש את השלישי. הרגע הגדול שלו הגיע בדקה ה 42
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel