Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שלישי - 10.11.2020

-

גדי

ימים כאלה מוכיחים שאתם צריכים להקשיב יותר לאינטואיצי­ה שלכם. נראה שלקשר הזה יש באמת פוטנציאל. לפני שאתם נסחפים לגמרי לתוך ענן ורוד, אל תשכחו שיש כאן שני אנשים שמעורבים בסיפור הזה.

דלי

אתם נהנים מהאווירה החיובית ששוררת בבית. יש לכם תחושה טובה של התחדשות. לא מעט רעיונות חדשים צצים לכם בראש, וכדאי לעשות סדר בכל השפע שנחת עליכם לפתע פתאום, וליהנות ממנו.

דגים

יום טוב עם הרבה אנרגיה ליצירת שינוי חיובי. אתם מודעים היטב לעובדה שהמפתח לאושר שלכם נמצא בידיכם. הרעיון הזה גורם לתסיסה מסוימת, המבוססת על הידיעה שקודם כל יש לעשות סדר פנימי.

טלה

עניין הקשור לתחום החברתי מעסיק את מחשבותיכם ומציק לכם. עליכם לנסות להרגיע את השטח, הצורך שלכם להיות צודקים תמיד - מפריע לבירור אמיתי של העניין. עליכם להיות יותר קשובים לזולת.

שור

בצורה מוזרה, דווקא מישהו שנמצא הרחק מכם גורם לכם לרוגז ולתסכול. הקשרים החברתיים שלכם שוב בדעיכה, ואתם נשאבים מהר מדי לנוחות של ההתבודדות, במקום לשקוד על כינון חיי חברה פעילים.

תאומים

נפתחים ערוצים לחיבור עם אנשים בעלי סמכות ועוצמה. אתם פוגשים מישהו שמעורר בכם עניין אינטלקטואל­י ומבססים את הקשר. אל תחמיצו הזדמנויות עסקיות שמופיעות לעיתים תחת מסווה אחר.

סרטן

ההיבט הקוסמי ברקיע מוביל לחרדות שווא. אתם חשים חסך בתחום האישי והרומנטי. קשרים מתחילים ולא נמשכים, ואתם תוהים מדוע זה קורה לכם כל הזמן. היו פחות מרוכזים בעצמכם ויותר קשובים לזולת.

אריה

לאחרונה אתם עושים לא מעט טעויות בדרך שבה אתם מתייחסים לסביבה. חוסר ההערכה וכפיות הטובה שאתם חשים, מהווים מן הסתם מראה להתנהגות שלכם כלפי אחרים, בזמן כזה או אחר. הפיקו לקחים.

בתולה

אתם סופגים אנרגיה קלילה ותקשורתית המגיעה אליכם מכוכב מרקורי. לאחרונה אתם מחפשים הרפתקאות ואתגרים, והיום יש הזדמנות להגשים חלום ישן. מפגש עם אדם מרתק פותח לכם מרחבים חדשים.

מאזניים

יחסים טובים שוררים היום ביניכם לבין כוכב ונוס (הכוכב שלכם) האחראי על האהבה. חשוב לכם לשלוט במה שקורה מסביב, אך מצד שני, אתם נהנים להתמכר לתחושה של ריחוף וסוג של חוסר אונים.

עקרב

משום מה אתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך על מישהו שהבטיח עזרה, אבל האמת היא שיש לכם נטייה לשקוע בפנטזיות ולהאמין שאחרים יעשו עבורכם את העבודה. תחושת נוחות אינה תחליף לתקשורת.

קשת

נראה כי היום יש לכם בעיות בתקשורת. אתם מתכננים משהו, אבל המילים הלא נכונות יוצאות לכם מהפה ואתם מוצאים את עצמכם במקומות שלא ברור כיצד הגעתם אליהם. ההרגשה ומצב הרוח לא בשיאם.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel