Israel Hayom

מספיק בקושי

מכבי ת"א נמנעה ממבוכה גדולה מול מכבי אשדוד מהליגה הלאומית בסיבוב א' של גביע המדינה, ניצחה 69:75 והעפילה לשלב הבא ● בליגה: נס ציונה רשמה ניצחון ראשון העונה, 74:80 על בני הרצליה

- יעקב מאיר ואבי סגל

כשהיכולת לא טובה, הקבוצה לא מחוברת והשחקנים חסרי ביטחון, אז גם מול מכבי אשדוד מהליגה הלאומית שעד אתמול לא שיחקה שום משחק רשמי העונה, מכבי ת"א מתקשה. ועוד איך מתקשה.

הקבוצה הדרומית היתה צמודה בשלבים רבים של המשחק הרבה מעבר למצופה והצליחה להלחיץ את היריבה העדיפה, שניצחה 69:75 ועלתה בקושי לשמינית גמר גביע המדינה (ההגרלה תתקיים הערב במחצית המשחק בין הפועל חולון לשולה).

אנטה ז'יז'יץ' טחן בקלות את שחקני הפנים של אשדוד ועוז בלייזר שוב הצטיין בזירה המקומית, אבל פרט לשניהם אף אחד לא בלט.

כריס ג'ונס קיבל דקות משמעותיות בהיעדרו של סקוטי ווילבקין, אבל לא תרם כלום 4( נקודות ו־4 איבודים ב־92 דקות), כמו גם סנדי כהן, שבמשחקים כאלה אמור להביא לידי ביטוי את יתרונותיו האתלטיים, אך נראה לא מחובר 1( מ־4 מהשדה ב־12 דקות).

המפסידה, שנחשבת למועמדת המובילה לעלייה לליגת העל, יכולה להיות מרוצה מהיכולת שהציגה מול קבוצה מהיורוליג, ובעיקר מדוראנד סקוט שכבר בחודש נובמבר אפשר להצהיר שיהיה אחד המועמדים המובילים לשחקן העונה בלאומית.

התעוררות ברבע הרביעי

ברבע האחרון של המשחק השישי שלה עד כה, נס ציונה סוף־סוף הגיעה לעונה. הכתומים הפסידו עד אתמול

בכל משחקיהם בגביע ווינר, בליגה הבלקנית ובליגה, ועד עשר הדקות האחרונות של המשחק מול בני הרצליה נראה היה שהמגמה נמשכת. אבל אז הגיע השינוי ואיתו הניצחון הראשון - .74:80

עד הרבע האחרון ראינו שוב הגנה רעה, חוסר חיבור ופחות מ־03 אחוז מהשדה מצד המארחת. ברבע האחרון היה מהפך. נס ציונה עצרה את הרצליה על 11 נקודות, ההתקפה שלה השתפרה 28( נקודות ברבע) בהובלתו של פטריק מילר, קוואן צ'יטהאם קלע שלשה מכריעה וטל דן היה טוב. וכשדן טוב (וגם קולע 4 מ־4 מהקו) קורים דברים טובים לנס ציונה.

הרצליה, עדיין ללא ניצחון ליגה, הפסיקה לשחק ברבע הרביעי ורק שחקן אחד בשורותיה, פרנק גיינס, הראה יכולת טובה.

 ??  ?? מילר. הוביל את נס ציונה לניצחון
מילר. הוביל את נס ציונה לניצחון
 ??  ?? ז'יז'יץ'. הוא ובלייזר היחידים שבלטו
ז'יז'יץ'. הוא ובלייזר היחידים שבלטו
 ?? צילום: עודד קרני ?? מדר. בשיקגו לא מאמינים שיישמר להם עד בחירה מספר 44
צילום: עודד קרני מדר. בשיקגו לא מאמינים שיישמר להם עד בחירה מספר 44

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel