Israel Hayom

ניסוי כלים באוסלו

לקראת משחק ההכנה מחר מול נורבגיה, הרכב הנבחרת פתוח ● "רוטנשטיינר רוצה לתת לכמה שחקנים להוכיח את עצמם" ● הפועל ב"ש: תיקון הגג בטרנר יצא לדרך

- ליאב נחמני

נבחרת ישראל נחתה באוסלו לקראת משחק הידידות מחר מול נורבגיה. מדובר במשחק ראשון מתוך שלושה שמצפים לנבחרת בשבוע הקרוב.

המאמן וילי רוטנשטיינר ימשיך במערך של שלושה בלמים. כרגע יש התלבטות בין טאלב טוואטחה לסאן מנחם בעמדת המגן השמאלי. שני שחקני מכבי חיפה מתחרים על העמדה הזו גם בקבוצתם. בתוך הצוות המקצועי יש דעה שצריך לתת לשוער איתמר ניצן הזדמנות בין הקורות. רוטנשטיינר שוקל ברצינות לתת לשוער בית"ר ירושלים מחצית אחת במשחק מול הנורבגים, אך בנבחרת הבהירו כי כרגע השוער הראשון בהיררכיה הוא אופיר מרציאנו: "וילי יודע מה מצבו ולא בטוח שימשיך כמאמן, אבל הוא רוצה לתת הזדמנויות לעוד כמה שחקנים כדי שיוכיחו את עצמם".

בתוך כך, שני שחקנים שוחררו מהסגל עקב פציעות ולא המריאו לאוסלו: המגן מאור קנדיל, שהשלים 90 דקות עם מכבי ת''א מול בני סכנין, והקשר דן גלזר שהוחלף לקראת הסיום. לעומתם, איתן טיבי, שעדיין סובל מפציעה קלה, המריא עם הנבחרת אך ספק גדול אם יפתח מול הנורבגים. בחלק הקדמי, מקומו של ערן זהבי מובטח, ולצידו ישחקו מונאס דאבור או שון וייסמן.

אמש הספיקה הנבחרת לערוך אימון ראשון באצטדיון באוסלו, והיום תקיים את האימון המסכם.

ב"ש: ויטור בהמתנה

בלם הפועל ב"ש מיגל ויטור יעבור היום בדיקת אולטרה־סאונד בשריר הארבע ראשי כדי לבדוק את חומרת פציעתו. כזכור, הפורטוגלי נפצע במשחק מול הפועל כפ"ס. כרגע ההערכה בב"ש היא שוויטור ייעדר לתקופה של שלושה שבועות לפחות, וזה בתסריט האופטימי. אם מדובר בקרע, הליך ההחלמה עשוי להיות כפול.

בנוושא אחר, העבודות לתיקון הגג באצטדיון טוטו טרנר החלו בימים האחרונים. כזכור, כפי שפורסם כאן, העירייה החליטה שלא לפרק את הגג אלא לבצע תיקון נקודתי של הליקויים שהתגלו. העבודות יימשכו בחודשים הקרובים, אך אין עדיין צפי מתי הקבוצה תשוב לארח את משחקיה בב"ש.

 ?? צילום: ההתאחדות לכדורגל ?? איתמר ניצן, אתמול באוסלו. עשוי לפתוח בשער
צילום: ההתאחדות לכדורגל איתמר ניצן, אתמול באוסלו. עשוי לפתוח בשער

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel