Israel Hayom

"התייחסו אלינו כאילו כולנו חולים בקורונה"

לאחר ביטול המשחק בהתאחדות שוקלים לתבוע את נורבגיה:

- ליאב נחמני

נבחרת ישראל תעזוב היום את נו רבגיה ותמריא לצ'כיה, שם תשחק ביום ראשון מול הנבחרת המקומית במסגרת ליגת האומות.

בסיכומו של דבר, הסגל הישראלי הגיעה לחינם למדינה הסקנדינבית אחרי שאתמול, שעות ספורות לפני שריקת הפתיחה, קיבלו בנבחרת הודעה על ביטול המשחק.

אוסלו עצמה סגורה כמעט לח לוטין עקב גל שני של קורונה, ונו סף על כך, העובדה שחלוץ הנבחרת מונאס דאבור נמצא חיובי לנגיף, רק סייעה לרשויות בנורבגיה לקבל את ההחלטה. במקום המשחק קיימה הנבחרת אימון ערב באוסלו, בעוד דאבור עצמו הספיק לחזור לגרמניה בעזרת מטוס פרטי שחכרה עבורו קבוצתו הופנהיים.

"אף אחד לא מבין למה הביאו אותנו לכאן. זה מקרה הזוי שאף אחד כאן לא חווה בעבר", תהו את מול גורמים בנבחרת, "מאז ההודעה על דאבור מתייחסים אלינו כאילו כולנו חולים בקורונה".

בדיקת הקורונה הבאה של שחקני הנבחרת תהיה עם הנחיתה בצ'כיה. כמו כן, תהיה בדיקה נוספת עם הח זרה לארץ ביום שני הבא.

"רוב הסיכויים שגם אם היתה הד בקה, היא לא תימצא בבדיקה הקרו בה אלא רק בבדיקה שאחריה", אמרו גורמים בנבחרת. כעת, מהמשחק בוטל, בהתאחדות שוקלים לתבוע את ההתאחדות הנורבגית.

הנבחרת חכרה מטוס פרטי כדי להגיע למדינה הסקנדינבית, ויחד עם ההוצאות עבור בית המלון וע ניינים נוספים, ההתאחדות השקיעה כ 100 אלף דולר כדי להתכונן כראוי למפגשים בליגת האומות מול צ'כיה וסקוטלנד. כעת, לאחר שהכסף ירד לטמיון והמשחק מול נורבגיה לא יתקיים, בהתאחדות ירצו להחזיר את ההשקעה הכספית.

בנושא אחר, ראשי ההתאחדויות של ישראל ואיחוד האמירויות קיימו אתמול שיחת זום, שבה סוכם כי בע תיד יתקיים משחק ידידות בין הנב חרות. בשלב זה לא ברור מתי ייע רך המשחק שכן לוח הזמנים צפוף במיוחד, אך בהתאחדות בוחנים אפ שרות לקיים אותו עם סיום העונה.

 ??  ?? רוטנשטיינר. טיול יקר לנורבגיה
רוטנשטיינר. טיול יקר לנורבגיה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel