Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

חמישי - 19.11.2020

גדי

הרקיע מסיר מכם את אור הזרקורים. נראה שהעיניים מופנות עכשיו אל מישהו אחר. יום נעים עובר עליכם בעבודה, אתם עובדים במרץ והכל זורם בהרמוניה. גם בתחום המשפחתי צפויה רגיעה. הקדישו זמן לבילוי.

דלי

אתם במצב רוח של התנסויות והרפתקאות. אל תגלשו לקיצוניות כפי שאתם נוטים לעשות לעיתים. זה נחמד מאוד שאתם נותנים אמון באנשים, אך גם בתחום זה, ההגזמה לא מועילה לאף אחד, ובטח לא לכם.

דגים

יום אינטנסיבי למדי. אתם מתרוצצים ממקום למקום ומוצאים את עצמכם מותשים בסופו של היום. לא נורא אם פעם אחת תירדמו על הספה. לגבי תגובת בני המשפחה - על זה תצטרכו לתת את הדעת מאוחר יותר.

טלה

מוטב שתרדו אל קרקע המציאות. יש לכם כרגע כמה הצעות מעשיות שעומדות על הפרק. אל תפספסו את האפשרות שהתגלגלה אליכם בלי מאמץ מיוחד. זה לא קורה בכל יום. החליטו ולכו על כל הקופה.

שור

אתם מתחזקים ומתאוששים בקצב מהיר. רגישות יתר מונעת מכם להתקדם בכיוון חדש, הקשור לקריירה, שאתם יכולים להצליח בו בצורה מטאורית. למרות הסימפטיה, אל תתפתו להלוות כספים לחבר/ה.

תאומים

המסגרת הביתית הופכת להיות תובענית במיוחד, ועובדה זאת מרגיזה אתכם. אינכם מתמודדים בצורה הטובה ביותר עם הלחצים, ואתם בוחרים לברוח ולהיות לבד. אל תטילו את האחריות לדבר על אחרים.

סרטן

באמצעות האינטליגנצ­יה הגבוהה שלכם, פענחתם מהר מאוד את הסיטואציה החדשה בעבודה. קרה מה שקרה - אל תתעכבו יותר מדי ואל תחפשו דרכים לנקום. לפחות עכשיו אתם יודעים מי בעדכם ומי נגדכם.

אריה

הגישה המומלצת עבורכם היא לקבוע לוח זמנים לפעולה. אדישות והמתנה למשך פרק זמן לא מוגדר אינן אופציה. אל תפעלו בפזיזות, הכינו שיעורי בית, ידע הוא כוח, ועל כן יהיה עליכם להשתמש בו.

בתולה

היום תצטרכו להפעיל את האינטואיצי­ה שלכם במקביל להיגיון הבריא. אתם צריכים לשקול לגופו כל נושא שיעלה ולא לערב רגשות. שמירה על נקודת מבט אובייקטיבי­ת ומקצועיות הן חיוניות בשלב זה.

מאזניים

יש לכם חשק לשנות את המצב הקיים שמעיק עליכם לא מעט. מפגש עם מישהו מחוץ למעגל החברתי הקבוע שלכם ישנה את השקפתכם בנושא מסוים. בתחום החברתי יש עכשיו סערות רגשיות.

עקרב

הפתרון לבעיות החברתיות שלכם מורכב ודורש זמן. אתם מודעים לעובדה שיכולת הנתינה שלכם הופכת לעיתים לחיסרון, כיוון שיחד איתה מתפתחות ציפיות גבוהות. שמרו על אופטימיות, מידע מעודד בדרך.

קשת

חברים טובים מהווים עבורכם כתובת בכל בעיה שאתם נתקלים בה, במיוחד מישהו שבשמו מופיעה האות מ'. כדאי שתתחילו לעבוד בכיוון של פיתוח האני העצמי, על מנת לא להיות תלויים באף אחד.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel