Israel Hayom

שני אלון: "יעל כרמון עשתה עלי סיבוב"

בראיון ל"שישבת" פותחים שי ושני מ"המירוץ למיליון" הכל על הריב המתוקשר ● שי: "נתנו במה למשהו שלא היה ולא נברא"

- ערן סויסה

לפני כחודש עלתה שני אלון, מהצמד שי ושני ב"המירוץ למיליון - אולסטארז", לשידור לייב באינסטגרם, ומול עשרות אלפי עו קביה ברשת החברתית פרצה בבכי.

הסיבה להתפרקות הנפשית בשי דור היתה דרמת היחסים המתגל גלת בינה לבין מתמודדת בולטת אחרת במירוץ - יעל כרמון מהצמד יעל ויוסיאל, שטענה כי שני ארגנה נגדה חרם.

"יש לי בעיה שנאמרים עלי דברים לא נכונים", מסבירה שני את השי דור, שהפך כמובן לוויראלי. "להגיד שאני עשיתי חרם על יעל זה שקר. זה לא היה ולא נברא". אבל לפרוץ בבכי, מול המצלמות? "כבלוגרית, המצלמה היא חלק מהחיים שלי. אני חיה דרך הסטו רי באינסטגרם, וגם הילדים שלי לא שמים לב למצלמה. כשבכיתי לא חשבתי על איך זה ייראה". נראית מאוד סהרורית. "רשתות חברתיות יכולות להיות אסון. הן יכולות להרים ולרסק, ואני התרסקתי. ילד כתב לי שהזכרתי לו את החרם שעשו עליו. אתה יודע איזה חץ בלב זה? תן לי 4 מיליון דולר - אני לא אעשה חרם. אני עובדת באינסטגרם ומתפרנסת משם. הפ סדתי בגלל הסיפור הזה עבודה של 50 אלף שקלים, והייתי צריכה לעבוד קשה בשביל להחזיר אותה בחזרה. למה שאפסיד פרנסה וגם את השם

- מודעה - הטוב שלי על משהו שלא עשיתי?" יעל עשתה עלייך סיבוב?

"עשתה עלי סיבוב לגמרי. סיבוב שאין כמותו, והוא על הראש שלי". דיברת איתה מאז? "ברור, אמרתי לה הכל בפנים". עצרת לחשוב למה היא הרגישה בכל זאת שהטלת עליה חרם?

"אני אוהבת את יעל, אבל היא לקחה לעצמה יותר מדי קרדיט. היא חשבה שהמירוץ סובב רק סבי בה. היו עוד הרבה דברים מעניינים לדבר עליהם. אני תמיד דיברתי יפה ובצורה מאוד מכבדת כלפיה, ומעו לם לא ניבלתי את הפה. היא, לעומת זאת, אמרה על שי שהוא טיפש ועלי שאני רעה. תמיד שפה מאוד רדודה ונמוכה, וזה באמת משהו שקשה לי להתעלם ממנו".

שי: "המירוץ הזה הוא ריאליטי חינוכי. פתאום אתה פותח טלוויזיה ורואה שהם מתעסקים בשיט. נתנו במה למשהו שלא היה ולא נברא, והיינו בהלם". איך היחסים ביניכם היום? "סבבה. יעל היא אחלה בחורה. בט לפון היא שמורה לי היום עם פרח בצד. לפני כן היא היתה עם לב. אני עדיין אוהבת אותה, אבל יש הבדל בין לב לפרח".

שני בלוגרית הורות מצליחה מאוד ושי מנהל פרויקטים בחברת "אסף לופו יזמות ובנייה" והזוג היחיד שכבר לקח את המיליון. בראיון מספרים השניים על ההתמודדות עם הפציעה של שני וכמובן על החיבור ביניהם.

 ?? צילום: כפיר זיו ?? שני ושי
צילום: כפיר זיו שני ושי
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel