Israel Hayom

"בהחלט אלך לעוד ריאליטי"

נועה יונני סיימה את "אהבה חדשה" ברשת 13 עם בן זוג ● רגע אחרי סיום התוכנית היא מגלה שהיתה אמורה להשתתף ב"חתונה ממבט ראשון", אבל ביטלה ברגע האחרון

- ערן סויסה

ביום חמישי האחרון הסתיימה העונה הראשונה של ריאליטי השידוכים "אהבה חדשה" ברשת .13 נועה יונני ,(30) אחת המשתתפות שבלטה מאוד במהלך העונה, סיימה את התוכנית עם בן זוג, עומר מועלם.

"בסופו של דבר נשארתי עם חוויה טובה, אבל בתוך הבית זה היה סופר אינטנסיבי ובלי הרבה תחושות נעימות", אומרת יונני בכנות, "באופי שלי אני קונטרול פריק ונכנסתי לפורמט שבו איבדתי את כל השליטה בחיים שלי. בלי טלפון, כשאני לא מחליטה מתי אני הולכת, ולהיות בבית עם בן אדם שאתה לא מתחבר אליו. מושיקו, הראשון שהתאימו לי בתוכנית, הוא איש מדהים אבל אנחנו לא מתאימים". ואז הגיע אורן שהיה שנוי במחלוקת. "לאורן אני חייבת תודה כי הוא הר גיע את הפאניקה שהייתי בה, והוא נתן לי להרגיש טוב עם עצמי. אחרי זה התגלו הפנים האמיתיות שלו, ופחות התחברתי אליו )אורן אמר דברים קשים למשתתפת התוכנית נעה כסיף, ועורר את כעסם של כולם בתוכנית, ע"ס(. בהתחלה כולם כתבו לי 'הלוואי שתישארו יחד'. לא הבינו איך בגלל הדברים שהוא אמר לנעה אני עוזבת אותו, אבל אחרי שפרסמתם את העבר שלו )אורן בן שמשון הואשם בעבר באיומים על בת זוג, ע"ס( אנשים הבינו שהאינטואיצ­יות שלי לא טעו.

"הסיפור עם אורן חשף בעיניי בעיה שלא מדברים עליה מספיק: אלימות שמ גיעה עוד לפני שגבר מרים את היד. אם היינו יודעות לזהות את הנורות האדומות - היו הרבה פחות מקרי רצח. אם זה היה עולה בשיח והיינו מזהות את זה, אולי מצ בנו היה טוב יותר".

בסוף הגיע עומר, וקצת הופתעתי שנשארתם יחד.

"דווקא בגלל שהיה לי קשה להכיל אותו בהתחלה, נשארנו יחד. אני רגילה שגברים עפים עלי, ועם עומר זה היה יותר קשה ויותר מאתגר. זה עניין אותי. הרבה אנשים הופתעו מזה שנשארנו יחד בסוף התוכנית, אבל אני לא, כי איפה שקשה לי - שם אני משקיעה יותר".

היה לך ברור שאתם נשארים יחד בסוף התוכנית?

"לי זה היה ברור שאני רוצה להישאר איתו, אבל הטקס של ההחלטה היה לי מאוד קשה. התרגשתי בטירוף. ופתאום הולכים הביתה - ומה עושים עכשיו ולאן הולכים עכשיו?" איך היה לראות את עצמך בטלוויזיה? "לראות את עצמי בטלוויזיה נראה לי הכי טבעי. זה הרגיש כאילו אני מסת כלת על תמונות באינסטגרם שלי. אבל לראות מהבית את מה שעברתי שם הח זיר אותי אחורה בתחושות, רק שהפעם ידעתי איך זה יסתיים אז היה קל יותר להתמודד עם זה".

הגעת לתוכנית בשביל למצוא אהבה או מסיבות אחרות?

"זו לא התוכנית הראשונה שמלהקים אותי אליה. ליהקו אותי ל'חתונה ממבט ראשון', ויומיים לפני החתונה ביטלתי כי הרגשתי שאני לא מוכנה לזה עדיין, וגם לא לחשיפה )בקשת אישרו שיונני היתה מועמדת לעונה האחרונה של התוכנית, וזה לא יצא לפועל, ע"ס(. כשהציעו לי את 'אהבה חדשה' - זה בא לי בול בזמן. מובן שחששתי שבסוף לא אמצא כלום ואפס פס את ההזדמנות, אבל הרגשתי מוכנה".

את יודעת עם מי היית אמורה להתחתן ב"חתונה ממבט ראשון"?

"החתונה שלי בוטלה ובמקומנו הכ ניסו את דניס והדר, שעד היום יחד". נראה אותך בעוד ריאליטי?

"חד משמעית כן".

 ?? צילום: נוי דקל ?? יונני
צילום: נוי דקל יונני
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel