Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

ראשון - 22.11.2020

גדי

כשלא רוצים להתמודד עם המציאות, גם הבחירות שנראות מקריות אינן כאלה, מן הסתם. אתם מבזבזים הרבה מאוד אנרגיה חשובה כדי להתחמק מראייה אמיתית של מה שקורה סביבכם, בייחוד בתחום החברתי.

דלי

יש מישהו שאתם לא בטוחים לגבי רגשותיו כלפיכם. נדמה לכם שהמצב לא בשיא אבל למעשה, מחכה לכם היום הפתעה נעימה מכיוונו. את כל הפחדים והחששות שלכם אתם יכולים לזרוק החוצה דרך החלון.

דגים

עליכם להתמיד ולהתנהל בצורה הגיונית ורצינית ולהביע אמונה ואמון במטרה ובדרך הפעולה שלכם. הקפידו להישאר עם שתי רגליים על הקרקע. תמיד יכולות להיות הפתעות, אבל תצליחו להתמודד עם כל אתגר.

טלה

יום קצת מאכזב. אתם לא מצליחים לבצע את כל מה שיש לכם ברשימת המטלות. זאת רק תחילת השבוע, ואתם אמורים להיות רעננים ומלאי אנרגיות, אבל בפועל אתם מתקשים להזיז את עצמכם.

שור

אתם כועסים על אדם שלא עומד בציפיותיכם, אף שברור לכם שאין לכך כל הצדקה. קשה לכם מאוד לגלות אדישות למצב הקיים, אולם אפשר להתייחס למה שקורה בצורה אחרת ובפחות עוצמה, מעורבות ואכפתיות.

תאומים

שילוב מעניין בין יופי לאופי הוא מוקד משיכה עבורכם. באמת הגיע הזמן לשחרר את העבר ולהתחיל ברגל ימין קשרים חדשים שאינם בהכרח רומנטיים, לפחות בתחילתם. עבורכם זה עניין רציני לחלוטין.

סרטן

תלמדו ליהנות מהאווירה הנעימה בבית על ידי סידור מחודש ושונה. יש לכם הזדמנות לעשות שינוי בעצמכם ולהתאהב מחדש בבית שלכם. זה המקום שבו אתם מבלים כל כך הרבה, אז למה לא?

אריה

מצב הרוח משתפר. אתם נראים ממש טוב, וכולם מעירים לכם על כך ומחמיאים. תשומת הלב הרבה שאתם מקבלים גורמת לכם לפרוח. מצד שני, עוד לא סיימתם עם כמה בעיות כספיות שמטרידות אתכם.

בתולה

המועקה נעלמה ואתם פנויים לחשוב על רומנטיקה. מי שנמצא בקשר זוגי )וגם מי שלא( מוזמן להפעיל את מקור היצירה ולהשקיע בבני המין השני לא פחות ממה שאתם משקיעים בעצמכם.

מאזניים

אתם מתלוננים כל היום על ירידה מורלית ופיזית. הצבתם את כל העולם לפניכם ועל כתפיכם ועכשיו, כשנמאס לכם, כולם כועסים עליכם. אתם מנסים לעזור לכל העולם ולעיתים קרובות שוכחים את עצמכם.

עקרב

צפוי יום נעים בסימן של תקשורת עם הסביבה. במהלך היום תפגשו כמה אנשים מעניינים. אף שהקשרים אינם עמוקים במיוחד, ואולי דווקא בגלל זה, אינכם מרגישים מאוימים וההנאה שלכם רבה עוד יותר.

קשת

יום נחמד שמתאים לפעילות ציבורית וחברתית. יש לכם המון מה להציע בתחום הזה, אבל לא מתחשק לכם להתאמץ. המסגרת החברתית חסרה לכם מאוד, אף שבתכלס אתם די מסודרים מבחינת הזוגיות.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel