Israel Hayom

מאזן נקי מניצחונות

אף שכבר הובילה ב 20 הפרש, בני הרצליה נכנעה לראשל"צ ,93:85 וסופרת חמישה הפסדים רצופים ● גם נהריה ללא ניצחון מפתיחת העונה, אחרי תבוסה בב"ש 104:82

- יעקב מאיר ואבי סגל

בתחילת העונה סומנה מכבי ראשל"צ כאחת הקבוצות הטובות בליגה וכ מועמדת להגיע לשלבים הגבוהים. נראה היה כאילו הקבוצה של גיא גודס ממשיכה את היכולת הטובה מהעונה שעברה, כאילו לא עזבו שלושה זרים ושני הישראלים המובילים.

אך לכל קבוצה יש חבלי הלידה שלה, במיוחד כזו שהחליפה יותר מחצי מה סגל. ייתכן מאוד שהניצחון הקשה אתמול 85:93 על הרצליה, לאחר שני הפסדים צורבים ופיגור של 20 הפרש במחצית הראשונה, יעלה את ראשל"צ בחזרה על דרך המלך ויוציא אותה בראש שקט לפגרת הנבחרות.

אייזיאה טיילור וטריי לואיס הם שח

קנים מוכשרים מאוד, אבל עדיין צרי כים לעבור תהליך כדי להפוך לצמד שיוביל את הקבוצה להצלחות. טיילור עושה את צעדיו הראשונים בכדור סל האירופי והמשחק שלו עדיין לא מלוטש ומחובר, ולואיס הגיע מאוחר ועדיין לא מסונכרן עם שאר השחק נים, בייחוד לא עם חבריו לקו האחורי. מה שבטוח, כישרון יש להם בשפע 53) נקודות במשותף(. כשזה יתחבר, יהיה קשה לעצור אותם.

הרצליה, מצידה, צריכה להיות מודא גת מאוד. היא אמנם נראתה קצת יותר טוב בשני המשחקים האחרונים, אבל אם לא תעשה כמה שינויים במהלך הפגרה, רצף ההפסדים לא ייעצר על חמישה.

הפועל ב"ש המשיכה בפתיחת העונה המצוינת, ועי רוני נהריה בזו הגרועה שלה, כשהדרו מיים הביסו 80:102 את הסגולים במש חק שנגמר אחרי מחצית אחת .(33:48) ב"ש עם שלושה ניצחונות והפסד בודד, נהריה טרם ניצחה.

מותר להפסיד לגלבוע/גליל, הק בוצה החמה הליגה, אבל בכל משחקיה האחרים באר שבע מנצחת ומשכנעת מאוד עם התקפה קטלנית וממוצע של 100 נקודות בניצחונות. מי שסוחף את האדומים די במפתיע הוא הגארד קיילב אגאדה, האיש שמוביל את הליגה בנ קודות ובמדד, ואתמול הוא רשם שיא אישי בנקודות (29) ובמדד .(39)

באר שבע בהצגת שלשות גדולה קלעה 18 בכמעט 50 אחוז, ובסך הכל 52 שלשות בארבעה משחקים. מנגד נהריה קלעה שלשה ראשונה באמצע הרבע השלישי.

הערב בליגת העל: שלושה משחקים מסקרנים. הפועל ירושלים תארח את הפועל חולון שעדיין לא ניצחה, הפו על גלבוע/גליל תפגוש למשחק צמרת את הפועל אילת והפועל ת״א )בכורה לג׳י פי טוקוטו( תארח את מכבי חיפה.

 ?? צילום: עודד קרני ?? טריי לואיס )מימין(. להט עם 31 נקודות
צילום: עודד קרני טריי לואיס )מימין(. להט עם 31 נקודות
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel