Israel Hayom

מאמנים לחיים

אסיפות וידאו "ברמה שלא היתה בבית"ר ירושלים" ● שיחות עם השחקנים על בעיות אישיות ● ומסר מהבעלים לקחת צעד אחורה בסוגיית דן איינבינדר ● סלובודן דראפיץ' ושי ברדה סוגרים חודשיים וחצי בבירה ומחכים לאקסית מנתניה

- שי ארצי וליאב נחמני בית"ר י ם מכבי נתניה

חודשיים וחצי אחרי שסלובודן דראפיץ' ושי ברדה מונו למא מני בית"ר ירושלים, הם יפגשו הערב את האקסית מכבי נתניה. לקראת המפגש המסקרן בדקנו מה עבר על צמד המאמנים מאז הגעתם לבירה.

באחת השיחות הרא שונות של הצמד עם אנשי בית"ר הם העלו זיכרונות מהקדנציה הראשונה שלהם בבית וגן, שהחלה עם שחקני הרכב כמו תומר ירוחם, עומר נחמני ודניאל אסק לינג, וטענו כי הקבוצה הנוכחית "הרבה יותר איכותית". איכות היא מילת מפתח בבירה העונה, שכן הבעלים משה חוגג לא היה מסופק מהמקום השלישי בעונה שעברה בעקבות רמת הכדורגל הבינו נית והציב מטרה למאמנים - "להפוך את בית"ר לקבוצה שמשחקת כדורגל אטרקטיבי", לצד קידום צעירים, כפי שעשו בנתניה. בימים הראשונים בבית וגן ניסו דראפיץ' וברדה לקרוא את המפה ולה בין מי נגד מי. במקביל, מהאימונים הראשונים, דרך האימונים שאחרי הסגר ועד משחקי האימון, גביע הטוטו והליגה, הם מנסים להטמיע את שיטת המשחק שלהם - "היהלום". הם מכינים לאסיפות מצגות וסרטוני וידאו "ברמה שלא היתה כאן", כפי שמעידים שחקנים בקבוצה, בעי קר על לחץ גבוה בחלק היריב ומסירה ליגת העל, מחזור 7

ספורט 5 ראשונה לעומק אחרי חילוץ.

הקבוצות שמככבות בסרטוני הווידאו הללו הן ברצלונה הגדולה של פפ גווארדיולה, מנצ'סטר סיטי של אותו פפ וליברפול של יורגן קלופ, אבל הם לא מסתכמים בדוגמאות מהעולם וכו ללים גם קטעי וידאו של שחקני בית"ר מהאימונים המצולמים או מהמשחקים, ובהם מתעכבים המאמנים על פעולות שבוצעו בהצלחה ועל כאלה שלא. הם לוקחים שחקנים לשיחות אישיות ומ דברים איתם על הכל - מהפן המקצועי ועד לבעיות אישיות. אחד השחקנים שהשניים מרבים לשוחח איתו הוא אלירן עטר, שממנו הם מרוצים מאוד.

דראפיץ' וברדה נעזרים המון באלי אוחנה. כשחלון ההעברות היה פתוח היו"ר היה מקבל את השמות מהסוכ נים, ורק אחרי שבדק אם הם מתאימים לשיטה או לתקציב היה מעביר אותם הלאה לבדיקת המאמנים ובכך חוסך להם זמן. לגבי הזרים, כבר במעמד החתימה שלהם התבשרו המאמנים כי סנטיאגו אוקאמפוס סגור בקבוצה ושמ תנהל מו"מ עם מתאוסיניו, אך במועדון מבהירים כי "לא הנחיתו להם שחקנים על הראש", ומספרים: "על מתאוסיניו הם יכלו לוותר, אבל אחרי שחקרו עליו הם רצו אותו מאוד".

רק שלא הכל עבד לשניים חלק עד

 ??  ?? סלובודן דראפיץ' ושי ברדה
סלובודן דראפיץ' ושי ברדה
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel