Israel Hayom

הבלאק פריידיי: ציפיות לשיא מכירות בעולם

היום: חגיגת הקניות והמבצעים ● אפקט הקורונה: המסחר יתמקד בעיקר ברשת ● הנחות ענק וצפי לגידול של עשרות אחוזים בקניות

- היאלי יעקבי הנדלסמן

היום, כמו בכל יום שישי בשבוע הרביעי של נובמבר, הוא יום חגיגת קניות - אמריקני במקור. אלא שהשנה הוא יתמקד בעיקר בדיגיטל, וכרגיל לצורך הע ניין, מוכרני כל העולם התאחדו סביב הזדמנות המכירה הזו.

למרות המבצעים, לא כולם נחש בים למבצעים עמוקים או דרמטיים במיוחד. בני בוכניק, מייסד קבוצת הפייסבוק "כזה אני רוצה", התייחס לאופי המבצעים ואמר כי "מדובר בתקופה עמוסת מבצעים סביב ימי המכירות: הפעם בשל הקורונה יש הרבה יותר סוחרים ברשת, אחרי שח נויותיהם הפיזיות נסגרו".

מי שיחפש הזדמנויות רכישה של מותגי העל, כמו של הטלפונים הניידים של סמסונג ואפל - צפוי להתאכזב. גם מכשירי החשמל למ טבח של המותגים המוכרים לא יש תתפו בחגיגה, כי ממילא הם נמצאים במחסור בסחורה בשל הגידול בביקוש מאז פרוץ המשבר. גם במוצרי הכושר נרשם מחסור בעולם, ולכן במרבית המקרים לא יוצעו הוזלות וכך גם בצ עצועים ובתחומים נוספים.

לדברי מורן דאי, סמנ"כלית השיווק של ניופאן, "אנחנו נערכנו עם תו כניות עבודה לבלאק פריידיי ונציע הנחה אמיתית של עד 70% וזה כולל מגוון מוצרים. כך, למשל, סירי הטיגון של טפאל יוצעו ב 449 שקלים במ קום 1,490 שקלים ומגהץ אנכי של טפאל ב 599 שקלים במקום 1,990 שקלים". במחסני חשמל מציעים מקרן אלחוטי כולל סאב של סנסור ב 249 שקלים במקום 749 שקלים וסמארט פון שיואמי ‪9c 64‬ גיגה ב 489 שקלים במקום 589 שקלים.

לדברי לירון כץ, מנהל פיתוח עסקי ברשת מחס ני חשמל, "מחזור המכירות בבלאק פריידיי השנה צפוי להיות גדול פי שניים מא שתקד. להיטי המכירות הם: שואב דייסון v10 אבסולוט, מכונת כביסה של ‪7 BOSCH‬ ק"ג, מסכי 43 אינץ' של LG ו 55 אינץ' של סמסונג ואוזניות אלחוטיות ."JBL

בא.ל.מ יציעו, בין היתר, מסך 75 אינץ' של LG ב 3,390 שקלים. אורי להב, מנכ"ל רשת החשמל והאלק טרוניקה א.ל.מ, הוסיף: "אנחנו צו פים לגידול של מאות אחוזים במהלך הסופ"ש. המבצעים שמוצעים השנה במסגרת הבלאק פריידיי הם אגרסי ביים בעיקר על מוצרי חשמל לבנים ומסכים". מני דהן, מנהל חוויית לקוח בקבוצת ח.י, מספר כי "מסך בטכנו לוגיית ‪oled 65‬ אינץ' זה הבסט סלר בתחום המסכים. יש נהירה מטורפת לאתרי סחר ישראליים".

אמיר מודן, מנכ"ל באג, אומר כי "בחלק מהתחומים יש חוסר במלאי בשל המעבר לעבודה וללימודים מהבית. מדובר במחסור עולמי בין היתר במחשבים ניידים, לצד מו צרי אפל, שתמיד היו יקרים יותר. עם זאת, ניתן עדיין למצוא דילים מעולים על ציוד היקפי".

ירון בן אלי, מנכ"ל קבוצת ,USHOPS הוסיף כי "השנה נראה מבצעים של ממש בארה"ב, כשסו חרים יציעו מלאים שנתקעו איתם במשבר. בזמן שבארץ יוצעו הנחות של עד ,30% בארה"ב נראה הנחות של ."70%-50%

שאול סלם, מנכ"ל אתר הפארם מדילינק, אומר כי "בשל הקורונה לקוחות רבים לא קנו מוצרי טיפוח בדיוטי פרי ובחו"ל ויחפשו אותם היום. בתחום הזה הם ימצאו הנחות של עד ."50%

גם אתר גילטי מציע עד 70% הנחה על אלפי מוצרי קוסמטיקה, טיפוח, איפור, שיער ובישום.

 ?? צילום: שלומי זירה ?? חנות מחסני חשמל באילת
צילום: שלומי זירה חנות מחסני חשמל באילת
 ??  ?? מורן דאי
מורן דאי
 ??  ?? אורי להב
אורי להב

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel