Israel Hayom

סוף עצוב: יונתן היילו נמצא ללא רוח חיים בחוף בנתניה

חצי שנה אחרי שהשתחרר בתום 8 שנות מאסר, נמצאה גופתו של היילו בחוף הים בנתניה ● המשטרה מעריכה: שם קץ לחייו ● אחותו עדנה כואבת: "הוא רצה שימצאו לו מסגרת"

- ירון דורון

סוף עצוב: יונתן היילו ,)32( שהורשע בעבר בהריגת גבר שפגע בו מינית, נמצא אתמול ללא רוח חיים בחוף בנתניה, לא הרחק מבית משפחתו.

אתמול בשעות הצהריים נעלמו עקבותיו של היילו ובני משפחתו פנו למשטרה. לאחר חיפושים שנערכו אחריו נמצאה אתמול בשעות הבוקר גופתו בחוף הים. במשטרה מעריכים כי הוא שם קץ לחייו. הגופה נשלחה למכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לקבוע בוודאות את סיבת המוות.

פרמדיק מד"א עידן סיפר: "הגעתי לקו החוף עם אמבולנס 4×4 מיוחד וראיתי גבר שוכב מחוסר הכרה על הסלעים. העברתי אותו לחוף וביצעתי בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". בשנת 2013 היילו הורשע ברצח ירון איילין ונידון ל־02 שנות מאסר. לאחר מאבק משפטי, שבו טען היילו כי איילין אנס אותו, בית המשפט העליון שינה את העבירה להריגה והפחית את עונשו ל־21 שנות מאסר. היילו השתחרר ביולי 2018 לאחר שריצה שמונה שנות מאסר לאחר שמעונשו נוכה שליש.

לאחר ששוחרר הוא עבר להתגורר בקיבוץ בצפון, שם החל להתנהג באלימות ונקבע כי הוא הפר את תנאי השחרור שלו. בשל כך הוחזר היילו לכלא וריצה עוד שמונה חודשי מאסר. לפני כחצי שנה השתחרר ושב לבית משפחתו בנתניה. לבית המשפחה בנתניה הגיעו אתמול מנחמים רבים עם דבר מותו של היילו. אחותו עדנה הפנתה אצבע מאשימה כלפי הרשויות: "הוציאו אותו מהכלא וזרקו אותו. היו צריכים לשקם אותו, לא לזרוק אותו ככה. היה לו קשה בחוץ יותר מאשר בכלא. הוא רצה לעבוד ורצה שימצאו לו מסגרת. אמרו לו להמתין לשיקום. לא עשו לו שום שיקום. ההסתגלות אחרי הכלא היתה לו קשה. הוא גם לא רצה לחזור לגור פה בשכונה, כי פה קרה המקרה, אבל לא היתה לו ברירה". על ההיעדרות סיפרה עדנה: "הוא יצא אתמול מהבית ואנחנו לא יודעים מה קרה. השיחה האחרונה היתה עם אחותי בשעה 13:00 בצהריים ומאז הוא לא ענה לטלפון. הבוקר באה המשטרה ואמרה שמצאו אותו על הסלעים. מוזר לנו שהוא הלך לים. אני לא מאמינה שהוא עשה משהו לעצמו. אנחנו מחכים לתשובות מאבו כביר. זה יום עצוב, יום קשה. אני לא מעכלת, לא מאמינה שהוא לא איתנו".

האחות עדנה: "הוציאו אותו מהכלא וזרקו אותו. היו צריכים לשקם אותו, לא לזרוק אותו ככה. היה לו קשה בחוץ יותר מאשר בכלא"

 ??  ??
 ?? צילום ארכיון: קוקו ?? יונתן היילו
צילום ארכיון: קוקו יונתן היילו
 ?? צילום: קוקו ?? עדנה, אחותו של היילו
צילום: קוקו עדנה, אחותו של היילו

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel