Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שלישי - 01.12.2020

-

גדי

יש לכם היכולת לראות את המצב בראייה רחבה, ולהיות דמות מפתח בפתרון סכסוכים ועימותים. בקיאות בפרטים והיכרות עם השטח מאפשרות לכם לבטא את כושר המנהיגות ולבלוט הרבה מעבר לרגיל.

דלי

אתם שרויים באי־ודאות. תשובות שמתעכבות גורמות לחוסר שקט. הקדישו יותר זמן לעצמכם והירגעו. זהו שיעור בסבלנות, שתוכלו ללמוד ממנו הרבה על עצמכם. אירוע שתשתתפו בו בערב יצליח מעל המשוער.

דגים

כוכב ונוס מעניק לכם עוצמה. אתם נראים לעיתים שבריריים, אולם בעדינות שלכם אתם מפגינים כוח רב. התחושה הנוסטלגית שאתם מפזרים סביבכם מעוררת צורך נסתר. טיפ: חשיבה מחוץ לקופסה תיטיב איתכם.

טלה

הרקיע יוצר שילוב אנרגטי ביניכם לוונוס ולמרקורי. יום עמוס מאוד בעבודה. אתם מאבדים גובה, וגם את הרגשת הביטחון העצמי. היקום מעודד אתכם להציב גבולות, גם אם נטייתכם היא להתעקש בכל מחיר.

שור

הכוכבים מרקורי ומרס משפיעים על גזרת מזלכם. צפוי יום מעולה. המשפחתיות בפריחה, וגם התחום הזוגי. היכרות חדשה ומפתיעה היא בעלת פוטנציאל רומנטי שיתפתח, אם תורידו לחץ. יום עם הרבה הצלחות.

תאומים

הכוכבים משגרים אנרגיות מאתגרות ומתישות. עצבות ועצבנות מלוות אתכם היום. האמונה באמת הפנימית וביכולתכם לקבל את מה שאתם רוצים באמת, תהיה מדרגה שתאפשר קפיצת ראש למודעות משופרת.

סרטן

הרקיע יוצר שילוב אנרגטי ביניכם לבין השמש וכוכב נפטון. בעבודה עליכם לפעול לבד כדי להשיג את הרצוי. יש לכם הזדמנות לסגור עניין עם אדם המשדר איתכם על גל אחד, אך יהיה עליו ללמוד לקבל ולהעניק אהבה.

אריה

מיקום הירח צופה שרצף אירועים דורש מכם להיות חזקים במיוחד. התלבטויות ודיונים אינסופיים עלולים לגרום לכם לעוגמת נפש. עליכם להיזהר בכל מה שקשור לנסיעות ולביקורים במקומות חדשים.

בתולה

יום בהשראת הכוכבים ונוס ומרס. למרות ירידה מסוימת באנרגיות, אתם מצליחים להחזיק את הראש מעל המים. החלטות ברורות יעזרו לכם לשפר את ההרגשה. הרקיע מעודד אנרגיה שנועדה לאהבות קלילות ועליזות.

מאזניים

הרקיע יוצר שילוב אנרגטי ביניכם לבין הכוכבים מרקורי ומרס. אתם מקבלים חיזוק לגבי תחושות פנימיות בתחום החברתי. מה לעשות? הכי טוב עבורכם פשוט לשחרר את העבר ולהמשיך עם הפנים לעתיד.

עקרב

היום אתם נוטים לנהוג בכוחניות מול הסובבים. המצב עלול לגרום לצבירת כעסים וטינה, שיתפרצו במועד מאוחר יותר ועלולים להפתיע בעוצמתם. יש לנהוג בסבלנות ולשמור את כל האפשרויות פתוחות.

קשת

כוכב סטורן שולח לכם מסר היום: יש לשמור על איזון, גם בשעה שאתם מבקרים את מעשי יריביכם. בקרוב תתחילו לתכנן חופשה, וזה בהחלט חשוב. אל תוותרו, גם אם יש בעיות טכניות.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel