Israel Hayom

הדואט שכבש את יוטיוב

הקליפ לשיר "בחלומות שלנו" של דודו אהרון ועדן מאירי הוא הקליפ הנצפה ביותר ביוטיוב בישראל ב 2020 • הסרטון הנצפה ביותר: "עלייתו ונפילתו של שם טוב האבי"

- עמי פרידמן סינגל | עמי פרידמן

השיר "בחלומות שלנו" של דודו אהרון ועדן מאירי הוא הקליפ הכי נצפה בישראל ,2020־ב עם יותר מ־91 מיליון צפיות. כך עולה מנתוני סיכום השנה של יוטיוב.

הסרטון הכי נצפה בישראל השנה היה אופרת הראפ "עלייתו ונפילתו של שם טוב האבי", שיצר תמיר בר לתאגיד השידור כאן. הסרטון, שיצא בקיץ האחרון, גולל את סיפורו של ראפר ישראלי שעולה לגדולה בעקבות טיפול הרדמה אצל רופא שיניים, והוא זכה ליותר משני מיליון צפיות.

ברשימת עשרת הקליפים הנצפים ביותר השנה, ניתן למצוא במקום השני את עידן רפאל חביב עם השיר "שלמים". אחריו ברשימה: הלהיט "חביב אלבי" של סטטיק ובן־אל ונסרין קדרי )מקום שלישי(; הקליפ המושקע של נועה קירל )ושחר סאול( לשיר "מיליון דולר" )מקום רביעי(, קליפ המעלית המצוין של חנן בן ארי לשיר "אם תרצי" )מקום חמישי(, השיר "ואז את תראי" של דולי ופן עם דיקלה, עידן חביב ומארק אליהו )מקום שישי(, "לעשות איתך שלום" של אייל גולן )מקום שביעי(, קליפ לשיר של הזמר הסורי אמג'ד ג'ומעה )מקום שמיני(, הדואט של עומר אדם ועדן בן זקן "קוקוריקו" )מקום תשיעי(, ו"זוט עני" של אלה לי חותם את העשירייה הראשונה.

עבור עומר אדם מדובר בשבירת שיא, שכן זו הפעם השביעית ברציפות שהוא מככב בעשירייה הראשונה של הקליפים הכי נצפים. הבשורה המשמחת היא שבמחצית מהקליפים בעשירייה הראשונה מופיעות זמרות: נסרין קדרי, נועה קירל, דיקלה, עדן בן זקן ואלה לי.

לצד הקליפים פרסמה יוטיוב גם את רשימת הסרטונים הנצפים ביותר של .2020 רשימה זו מורכבת מהפקות דיגיטל מקוריות, סדרות דגל של ערוצי טלוויזיה,

סדרות רשת של יוצרים עצמאיים וכן תכנים של יוטיוברים. את הפסגה כבש "שם טוב האבי". במקום השני ניצב הפרק השני בעונתה השלישית של הסדרה "פאודה" של .yes במקום השלישי: הפרק "דוכן המיצים" של סדרת הרשת המאוירת והמופרעת "משפחת שווץ" של ערוץ "דין ודברים". במקום הרביעי: המערכון "משפחה בהסגר" של "ארץ נהדרת", במקום החמישי: הפרק הראשון בסדרה "מנאייכ" של התאגיד.

עוד בעשירייה הראשונה: הפרק "שופינג" ב"אלעד וליהי עושים חיים" של היוטיוברים אלעד לוי וליהי בנין )מקום שישי(, פרק הבכורה בעונת האולסטאר של הריאליטי "גולסטאר" של הוט )מקום שביעי(, סרטון משימת הקורונה ב"הישרטות "VIP של שרוטונים )מקום שמיני(, מופע הסטנד־אפ של שחר חסון "השעה "2020 )מקום תשיעי( ומשדר לייב של הגיימר ZigZagZong )בר אובלס( במשחק פורטנייט )מקום עשירי(.

 ??  ?? אהרון ומאירי בקליפ "בחלומות שלנו"
אהרון ומאירי בקליפ "בחלומות שלנו"
 ?? צילום: באדיבות כאן ?? "שם טוב האבי"
צילום: באדיבות כאן "שם טוב האבי"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel