Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

רביעי - 02.12.2020

גדי

אתם הופכים להיות הלהיט התורן בתחום החברתי. חידוש של קשר עם מישהו מהעבר רק מוסיף לשמחה. צפוי הידוק יחסים רומנטי. למי שלא מצויים בקשר - עד סוף השבוע תהיה לכם הזדמנות של ממש.

דלי

אתם מתחזקים ומרגישים טוב יותר. מצב הרוח מרומם ואתם מצליחים להשיג תחושה של שליטה. התפכחות מאשליה כרוכה באכזבה קלה, אבל אתם מתגברים מהר מאוד ומצליחים למצוא את הצד הטוב שבעניין.

דגים

צפויה אווירה סוערת. אתם מנסים לחפש את דרככם ולמלא צרכים אישיים. מובן שמתעוררת מהומה, כי אנשים רגילים שאתם תמיד עומדים לרשותם. הגיע הזמן לעמוד על שלכם ולא לוותר, גם במחיר עימות.

טלה

יש לכם צורך להפגין עצמאות. הביאו בחשבון שהמחיר עלול להיות גבוה, במיוחד כלפי אלה שאינם רגילים ביחס אסרטיבי. הזדמנות לרווח כלכלי תעלה היום. מידע שיגיע ממרחקים עלול להתגלות כשגוי.

שור

שיחת טלפון מפתיעה מקדמת אתכם לכיוון של מטרה חשובה. אתם עוברים שינוי עמוק ומגלים צדדים חדשים באישיותכם. למרות נטייתכם לדאגנות, נראה שחזרתם לראות את המציאות בפרופורציו­ת הנכונות.

תאומים

היום תחושו די מתוסכלים ותצטרכו להודות שאתם משלמים מחיר בגלל שלא הקדשתם מספיק תשומת לב לחיי החברה שלכם. הרקיע צופה פרשייה רומנטית לוהטת, אך שלא ניתן לחשוף אותה בפני אחרים.

סרטן

מיקום הירח רומז שהיום תיתקלו בבעיות לא צפויות בעבודה. מי שסמכתם עליו מאכזב, ובעצם מתמרן אתכם במטרה לקדם את ענייניו האישיים. כדאי שתתחילו לגלות בגרות וגישה מתוחכמת יותר לדברים.

אריה

קשה לכם לדמיין מה יקרה אם תרפו מהשליטה. נדמה לכם שהעולם יתמוטט. אין ברירה אלא לעשות בדיוק את הדבר המפחיד אתכם ביותר. הסירו דאגה מליבכם, דבר מה שחששתם מפניו - אינו עומד להתרחש.

בתולה

עניינים שנוגעים בתחום הרוחניות והמיסטיקה עולים על הפרק. אל תתרגשו יותר מדי אם תגלו שאתם משתעממים בחברת אלה שפעם היוו מקור עניין גדול. זהו תהליך של החלפת תכנים ישנים לטובת חדשים.

מאזניים

אתם משכנעים את עצמכם שאתם עושים הכל כדי לקדם את הקריירה, אך יש מי שטורח להסביר לכם שאתם משלים את עצמכם ודוחים את הקץ. ההתפכחות אינה נעימה, ונראה שיהיה צורך בשינוי תוכניות.

עקרב

אתם מקבלים את ההתרחשויות היומיומיות בתחושה של שלווה ופיוס. אין צורך להיכנס ללחצים, אולם גלו ערנות ותקדמו את עצמכם. אם רבתם עם הפרטנרים, כדאי שתציעו לצד השני להרהר בשביתת נשק.

קשת

בא לכם לפצות את עצמכם על תחושות לא נעימות בעבודה ובבית, וזה רק יוצר אווירה של ריחוק. כדאי להתפנות לפעילות משותפת עם בן/ת הזוג. בערב מומלץ לצאת מהבית. לא חשוב לאן, העיקר שלא תהיו לבד.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel