Israel Hayom

אחים לנשק, אחים לשם

חטיבת "כפיר" תקבל הבוקר את המתגייסים הטריים לשורותיה ● כמחווה מיוחדת, בירכו חמישה לוחמים וקצינים בחטיבה ששמם כפיר את החדשים

- נטע בר דן לביא

סקנדל במעונה של משפחת המלוכה הבריטית: עובד אגף ההסעדה בארמון בקינגהאם בבירה לונדון הודה בבית משפט כי גנב עשרות פריטים מחדרים שונים במתחם ומכר את חלקם ברשת האינטרנט.

העובד, אדמו קנטו, תושב יורקשייר במקור, החביא את הפריטים הגנובים במעונו בארמון, וחלק גדול מהם התגלה בסריקה שערך משמר הארמון במקום.

בין הדברים שגנב קנטו נמצאו שני אלבומי תמונות מביקורו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בארמון, מדליה שהוענקה לקצין צבא בכיר ומדליה שהוענקה על ידי המלכה לעובד הארמון, שאותה הודה קנטו כי מכר ב־053 לירה שטרלינג. עוד עולים על ירוק: היום תקבל חטיבת "כפיר" לשורותיה את המתגייסים החדשים שיגיעו ל"בא"ח כפיר" - בסיס ההכשרות החטיבתי הגדול ביותר בצה"ל.

המתגייסים החדשים יהיו המחזור השלישי שמתגייס לחטיבה בצל מגיפת הקורונה ויגיעו מלשכות הגיוס הפזורות בכלל רחבי הארץ לבסיס האימונים החטיבתי, שבו ישהו במשך שלושה שבועות מיום גיוסם ויחולקו לקפסולות פלוגתיות.

חטיבת "כפיר" הוקמה בשנת 2005 כמענה לצורך בלחימה בטרור הפלשתיני ביהודה ושומרון, ומציינת השנה 15 שנה להקמתה ועוברת שינוי משמעותי בייעודה. החטיבה הוסבה השנה לחטיבה מתמרנת אשר תילחם בכלל גזרות הלחימה, ובימים אלה ממש מבצעת אימון ראשון במתווה צפוני.

כמחווה מיוחדת סיפרו חמישה לוחמים וקצינים בחטיבה ששמם כפיר, ומלש"ב בשם כפיר, מה זה עבורם להיות חיילים בחטיבת כפיר, ומסרו איחולים למתגייסים החדשים. רב"ט כפיר וקנין, בן 19 מירושלים, לוחם בפלוגת החוד של גדוד "נחשון", מספר ש"חטיבת כפיר" מתמחה בלחימה באזור יהודה ושומרון, דבר המקנה שגרה יומיומית מעניינת. "מתגייסים יקרים, אתם מגיעים לחטיבה כפיר שהיא מש

פחה אחת שלמה, שחורטת על דגלה דאגה לחייליה ואת ערך הרעות. אני שמח בשבילכם שהגעתם לחטיבה הזאת ובטוח שלא תתחרטו".

רב"ט כפיר זמיר, בן 19 מפתח תקווה, אחראי מחשוב בפלוגת המפקדה של גדוד "נחשון", בירך את החדשים. "זכיתם להתגייס לחטיבת החי"ר הגדולה ביותר, אשר מבצעת פעילות ללא הפסקה גם בשגרה וגם בחירום. זוהי חטיבה מקצועית מאוד, אשר כל הזמן נמצאת בהתפתחות".

רב"ט כפיר סעדון, בן 19 מאשקלון, לוחם גדוד "דוכיפת" בחטיבת כפיר. "למה כדאי להתגייס לכפיר? זו זכות

גדולה להיות חלק מהחטיבה בשנים האלו ולראות את החטיבה מתפתחת ומתמקצעת והופכת לטובה ביותר". רס"ן כפיר ירלין, בן ,31 נשוי + 2 מקריית ים, משמש קצין מטה שמפקד על מערך ההספקה בחטיבה בשגרה ובחירום. "כדאי להתגייס לחטיבה מכיוון שזו חטיבת החי"ר הגדולה בצבא, שבה הלוחם והחייל תמיד במרכז". רס"ן כפיר כהן, בן ,33 נשוי + ,3 מתגורר ברעננה, קצין הטכנולוגיה והאחזקה של החטיבה. "חטיבת כפיר היא משפחה אחת גדולה, עם מורשת ורוח לוחמה ייחודית".

 ?? צילום: רויטרס ?? ארמון בקינגהאם
צילום: רויטרס ארמון בקינגהאם
 ?? צילום: דובר צה"ל ?? חמשת לוחמי חטיבת "כפיר". "זכות לשרת כאן"
צילום: דובר צה"ל חמשת לוחמי חטיבת "כפיר". "זכות לשרת כאן"
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel