Israel Hayom

אופנת רחוב

הסווארטפיל­ן 250 הוא קודם כל אמירה עיצובית ● מאחורי המראה נמצא אופנוע עירוני, שיתאים לרוכבים מתחילים ולכאלה שחוזרים לרכוב אחרי הפסקה ארוכה ● ביצוע טוב, מחיר נגיש

- אריאל אלסיבוני "אוברדרייב"

יש אופנועים, כמו הוסקוורנה סווארטפילן ,250 שמחייבים אותנו לדבר במונחים לא מוטוריים. פחות כוח סוס, יותר מראה ומסר. ככה זה עם כלים שהם לא פחות אופ נה מאופנוע. סווארטפילן )חץ שחור, בשבדית( 250 הוא האח הקטן החדש במשפחת החיצים של הוסקוורנה, וגם הוא משתמש באותו עיצוב ניאו רטרו כמו שאר אחיו, מה שאמור לגרום לו לקרוץ לכאלו שחשוב להם איך זה נראה ולא רק איך זה זז.

מה חדש?

הכיוון כאן הוא סקרמבלר מודרני. מה שהיה כינוי לאופנועי שטח מוסבים מפעם, הפך להיות זרם באופנת הרטרו הדו גלגלית של השנים האחרונות. יש כאן מעין קריצה לעבר השבילים, אבל הייעוד האמיתי הוא הכביש, ואם מדברים על גרסה זו, בעלת המנוע הצנוע, הכיוון הוא בעיקר הכרך הגדול, להיות בעיר ולהיראות טוב.

את החלק הזה של הסיפור הוא בהחלט עושה היטב, הוא מצליח לטייל על קו מינימליסטי מאוד בלי להרגיש זול, להעביר מסר מתוחכם מאוד בלי להתחכם. אם מתחשק לך משהו עד כני )מותר עדיין להגיד מגניב?( הוא שם, עושה את העבודה. תג המחיר הנמוך שלו סוגר פה את העניין לחלוטין, בשלב הסטטי לפחות.

על הכביש

הסווארטפיל­ן הקטן מרגיש צר ושש אלי קרב בישיבה ראשונה. יש מספיק מקום והתנוחה נוחה למדי - זקופה עם כידון גבוה במידה. תחילת נסיעה מגבירה את התחושה הטובה, המכלולים מרגישים איכותיים ובשרניים ביחס לנפח ולמ חיר הזה. גם מול עומסים שלא מאפיינים תמיד את קהל היעד, הוא נשאר אדיש למדי. ההת נהגות זריזה מאוד, וזה נאמר גם לגבי ההיגוי המהיר והקליל וגם לגבי יכולת ההשתחלות והצידוד בפקקים. על ההנעה מופקד צילינ דר בודד בנפח רבע ליטר. יש כאן הספק טוב לנפח וביצועים מספקים. הוא יעיל מאוד, גם אם לא מלהיב. מצד שני, צריך לזכור שבס ביבת המחיר הזו יש בעיקר אופנועים סיניים וקטנועים אפרוריים.

שורה תחתונה

מחוץ לעיר בכבישים המהירים הסווארטפי לן מתמודד באופן סביר. עוד כוח ואולי מיגון רוח יהפכו רכיבות ארוכות ומהירות לנעימות יותר. הוא מרגיש בבית בעיר ומסביב לה, מטפל בסבך העירוני ביעילות ובזריזות והוא גם נראה מצוין ליד בית קפה כזה או אחר. הוא לא מרגיש זול ופשוט, למרות העובדה שהוא בדיוק כזה.

 ?? צילום: יצרן ?? לא פחות אופנה מאופנוע סווארטפילן 250
צילום: יצרן לא פחות אופנה מאופנוע סווארטפילן 250
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel