Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

ראשון - 06.12.2020

גדי

נוצרו תנאים מתאימים לפעילות חדשה שלא עלתה על דעתכם קודם לכן. הכרסום במעמדכם בעבודה גורם לכם לחשוב על פרישה לכיוון אחר. נסו לקחת את החלומות שלכם צעד אחד קדימה לעבר מימוש.

דלי

התמדה היא מילת המפתח להיום. אל תישברו, למרות שסביבכם יש כאלה שהיו שמחים לראותכם נכשלים. איך תצליחו? הפגינו נחישות ועקביות. תובנות שאתם מגיעים אליהן גורמות לכם אושר רב.

דגים

אתם מעבירים מסרים כפולים למישהו שקרוב לליבכם. במסגרת הניסיונות שלכם לשיפור המצב, הצעד הכי חשוב להיום הוא לקבוע גבולות ברורים. תקשורת משופרת עם בני משפחה תגרום לתחושת הגשמה ושמחה.

טלה

דברים חדשים ממגנטים את תשומת ליבכם ואתם מופתעים מעומק השינוי שעברתם. אדם כוחני ובעל השפעה נכנס לחייכם ומחולל מהפכה. המשפחה גורמת לכם לשנות תוכניות מקוריות.

שור

מילים ועוד מילים... אבל אינכם מגיעים לתוצאה הרצויה. בטווח הארוך יש מקום לאופטימיות, במיוחד בתחום הקריירה. באהבה: זהו יום לקחת פסק זמן להתבודדות ולבחינה מחדש של מכלול הנתונים שבידיכם.

תאומים

בהשפעת כוכב מרקורי אתם חווים יום בלתי שגרתי. בניגוד למה שחושבים, ברור לכם מה עליכם לעשות ומה אינו נכון עבורכם. טיפ: תתחילו לעשות! זוגיות שמתפתחת לאט מעוררת רגשות הפתעה מצד הסביבה.

סרטן

תקשורת יעילה תסייע לכם להעביר מסרים חשובים בצורה הטובה ביותר. תתבססו על קשרים אישיים בכל תחום בחיים ובמיוחד בעבודה. התחושה הטובה שלכם בהחלט מוצקה ויש לה על מה להישען.

אריה

אתם מוצפים רגשות מהבוקר. דווקא היום נגזר עליכם איפוק שגורם לכם להרגיש רע. בערב אתם צוברים תאוצה ותמיכה גורפת מצד חבריכם, מה שיאפשר לכם להוציא אל הפועל פרויקט גדול שאתם מתכננים זמן רב.

בתולה

הזדמנות חשובה תגיע כאילו בהזמנה... גלו ערנות. ייתכן שתוכנית שרקמתם תיאלץ להידחות עקב דברים שקורים מתחת לפני השטח. בערב אדם בעל השפעה חיובית צפוי להזמין אתכם להשתתף בפעילות קבוצתית.

מאזניים

אין צורך למצוא צידוקים למעשיכם. חלק מהקסם שלכם זה הזרימה, ואין ספק שאתם יכולים "למגנט" אליכם אנשים נוספים. זה הזמן להיפרד מרעיונות ישנים ולהתחבר למציאות החדשה.

עקרב

השבוע מתחיל בעייפות קלה, וגם חוסר הסבלנות גורם למתח. בעבודה, וגם מול הפרטנרים שלכם - חובה עליכם להתאפק, לחכות, לראות מה קורה ורק אז להגיב. בערב אתם מותשים... חבל!

קשת

שעות הבוקר מתחילות בלחץ ובעומס רב ולכן היום אתם צוברים כעסים רבים... חבל. אין לכם על מה לבזבז את זמנכם היקר? טיפ: בשעות הערב תרגישו רגועים יותר.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel