Israel Hayom

מרטין לותר קינג או דוד חצוצרה

- אביעד פוהורילס

1 אחרי שני הפסדים מול קבוצות תחתית וניצ חון על שליחנו באמירויות, מכבי חיפה נסעה לחפש לעצמה חיים בק"ש.

שם המשחק של ברק בכר בעשרת מחזורי הפתיחה הוא לצקת מחדש את מה שאזל לאורך השנים - בי טחון עצמי ומסוגלות להתמודד שוב על האליפות. 10 שנים מחוץ לעניינים למועדון כמו מכבי חיפה הן אופציה בלתי נסבלת, וגיבוש אופי מושג במשחקים מהסוג של אתמול.

התוצאה המוחצת ממש לא מעידה על מה שקרה באמת, ודווקא השיח החריג בין מאמן ק"ש קובי רפואה )"איזה מתנות קיבלתם היום, אין דברים כאלה. אתם קבוצה גדולה, אתם לא צריכים את זה"( למאמן הירוקים ברק בכר )"אם זה היה כמו שאתה אומר, היינו עם ארבע נקודות נוספות עכשיו"( מלמד על כך שרפואה חושב שחיפה קבוצה גדולה - אבל מאמן 2בית"רהירוקים עדיין לא בטוח בזה.

תעלה מחר למשחק סופר חשוב נגד ב"ש, אבל כרגיל האקשן אצלה הוא מחוץ למגרש. עוד לא החלטתי אם משה חוגג הוא מרטין לותר קינג או דוד חצוצרה.

המהלכים שהוא מציג הם לכאורה מרחיקי לכת, אבל כדי שבאמת תהיה היתכנות למהלך פורץ הדרך ולשותפות עם אדון חאמד בן חליפה - יצטרך דווקא האחרון להסביר מדוע לו ללכת למהלך עם מועדון שחרט על מנורתו החרמת ערבים.

לה פמיליה הוא בהחלט עצם בגרון, אבל אם בעלי בית"ר ירו שלים צודק והרוב השקט בבית"ר תומך במהלך - הגיע הזמן שהרוב גם ישמיע את קולו. אגב, אפשר להתכנס גםב 3בלפור. בזמן שצפיתי בערוץ ששידר את הפועל ת"א נגד נתניה, שמעתי שוב ושוב את האות שמעדכן על גול ועוד גול במפגש בין לייפציג לבאיירן מינכן בערוץ השכן.

ליבי היה עם צופי המשחק שם, שלא קיבלו שום צפצוף בנוגע למת רחש בבלומפילד. מעניין עד מתי יחשבו בהפועל ת"א שהם יצלי

חו לשרוד את התופת הזאת עם שלושה שערי זכות מאז פתיחת העונה, מתוכם שני פנדלים. אלו לא צפירות אזהרה, זאת כבר קריאה לב דוק שיחות עם רב או כומר. בלי השכפ"ץ שלה ביציעים, בלומפילד כבר לא מבצר. אלטמן הוז עק מהספסל, כי גם כשהוא על אלונקה ומחובר לאינפוזיה - הוא הכי מסוכן שם. השופט אוראל גרינפלד הציץ בשעונו בעי קר כדי לבדוק מתי הוא טס לשפוט משחק אמיתי. נתניה צבטה ושאלה את4עצמה מה זה היה. מכבי פ"ת עדיין במקום הרא שון בטבלת ליגת העל. הת חזית שלי היא שהקבוצה של גיא לוזון תסיים את העונה במקום הש לישי. בריבו הכניע את בני יהודה ברגע האחרון, אבל מה זה מלמד על ליגת העל, שפ"ת ראשונה. מה זה מלמד על ברק אברמוב, שמעדיף את המנכ"ל שלו על הקווים. בש בוע הבא הבעלים אולי יעמיד מזכ"ל או מפכ"ל.

 ?? צילום: מאור אלקסלסי ?? ברק בכר. עדיין לא בטוח אם מכבי חיפה גדולה
צילום: מאור אלקסלסי ברק בכר. עדיין לא בטוח אם מכבי חיפה גדולה
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel