Israel Hayom

סביליה בשירות זידאן

ריאל מדריד עצרה את כדור השלג עם 0:1 בסאנצ'ס פיחואן משער עצמי של השוער ● "הימים האחרונים לא היו קלים", הודה המאמן הצרפתי, "אבל אנחנו קבוצה עם אופי"

- סאל אמרגי

ב 2006 זינדין זידאן שיחק את משחקו האחרון כשחקן ריאל מדריד בסאנצ'ס פיחואן. כמו כל פרידה זה היה עצוב, אך לפחות הוא עזב עם שער. 14 שנים אחר כך הוא חגג ניצחון חשוב באותו אצטדיון, כשברקע הדיבורים על סיום דרכו כמאמן הבלאנקוס.

אף שהמבחן המכריע של ריאל ושל זידאן באופן אישי יתקיים ביום רביעי בליגת האלופות, ה 0:1 על סביליה את מול העניק קצת שקט למערכת. אחרי שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון )שני הפסדים ותיקו(, ריאל הגיעה לסביליה עם משימה אחת - לקחת את שלוש הנ קודות, והיא סימנה על כך "וי".

סביליה, אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים אך עם הפסד ביתי מש פיל לצ'לסי בצ'מפיונס, ציפתה לנצל את המצב הרגיש של ריאל, אך הפסידה. לא כי היתה חסרה לה העזרה מאוהדיה המדהימים, אלא כי שיחקה בלי כוח ולא הציגה את הכדורגל שהיינו מצפים אחרי שג'ולאן לופטגי העניק מנוחה לשחקני מפתח רבים בהפסד לבלוז.

כמו משחקים רבים העונה, ריאל התחילה טוב ויצרה כמה הזדמנויות. המחצית השנייה החלה הפוך עם שלי טה של סביליה, אך אז הגיעה העקי צה המפורסמת של הבלאנקוס. חילופי מסירות בהתקפה הסתיימו בשער עצמי של השוער המחליף יאסין בונו בשי לוב ויניסיוס, שחזר להרכב אחרי שבעה משחקים - שער שהעניש את המארחת על משחקה האנמי.

"ריאל תמיד מסוכנת, ועוד יותר במ צבים האלה", הזהיר לופטגי לפני המ שחק, וכמה שהוא צדק. מעבר להופעה החלשה של הקבוצה מבירת אנדלוסיה, ריאל כמועדון וזידאן כמאמן הוכיחו שוב שאף פעם, לא משנה מתי והיכן, אי אפשר להספיד אותם.

"אלה שלוש נקודות חשובות מאוד, אבל הכי חשוב זה המשחק ששיחקנו", סיכם זידאן, "הימים האחרונים לא היו קלים, אבל אנחנו קבוצה עם אופי".

בתחילתו של שבוע קריטי, הבלאנ קוס חזרו להציג את היעילות של סוף העונה שעברה, עם הגנה סולידית ומ תפרצות ששוות נקודות. ודבר חשוב נוסף, השחקנים הראו, אם היה ספק, שהם מאה אחוז עם זידאן.

עוד אתמול: אתלטיקו, שתפגוש את ריאל בשבת, ניצחה 0:2 את ויאדוליד של שון ויסמן. לבאנטה הביסה 0:3 את חטאפה, שנותרה בתשעה שחקנים.

 ?? צילום: אי.פי.אי ?? זידאן. הבלאנקוס חזרו להציג את היעילות של סוף העונה שעברה
צילום: אי.פי.אי זידאן. הבלאנקוס חזרו להציג את היעילות של סוף העונה שעברה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel